Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillingstelt

Recommended Posts

canis har jo nye telt nå.. :lol: De så veldig fine og enkle ut. De har dem i nettbutikken!

Takker, da sjekker jeg der :P

Edit: Glemte jo å tenke på at jeg må helst ha ett telt uten reklame på og jeg kan ihvertfall ikke ha ett det står canis på...

Det er fordi canis har nettbutikk, det har samboeren min også og vi kan jo ikke farte rundt og reklamere for konkurenter, hehe :P Fôr reklame kan til nød gå, men helst ikke det heller...

Edit2: Jeg fant ut nå at de har hos Morene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten tilleggsopplysning til teltet på linken jeg la ut, det lønner seg å kjøpe en hammer eller ekstra plugger.... For de er av hardplast og takler ikke å bli tråkket skeivt ned i bakken av en fot, haha. Så til slutt ender man opp med litt for få plugger :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la ikke ut linken til zoosupply, jeg.. Det er vel reklame på dem? Og det ville hun ikke ha. Eller er det ikke reklame på dem?

Så lenge reklamen ikke er stor, kan man jo bare klusse over den. Heller bra telt med kluss, en tungt og dårlig telt uten kluss :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Easy-up er jo et supert telt, men jeg som stort sett reiser alene, kunne godt tenkt meg et telt som var litt mindre, men like enkelt å sette opp. Synes 3x3 meter er for stort for meg. Det tar utrolig mye plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://zoosupply.no/Easy-Up-Utstillingstelt-p-17241.html

Det er det beste og likt det gamle barehund-teltet. Altså det de fleste har.

Det er jo samme telt og samme pris som det jeg fant hos morene (og der uten reklame)...

Morene har ett på 3x3m og ett på 2,5x2,5m.

Kommer til å bestille fra morene, for de handler vi allerede med gjennom butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo samme telt og samme pris som det jeg fant hos morene (og der uten reklame)...

Morene har ett på 3x3m og ett på 2,5x2,5m.

Kommer til å bestille fra morene, for de handler vi allerede med gjennom butikken.

Visste ikke :P Så bare linken på det på 2,5 x 2,5 - og det ser ikke så bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke :P Så bare linken på det på 2,5 x 2,5 - og det ser ikke så bra ut.

Det så litt puslete ut det minste ja... Jeg trenger egentlig ikke så stort, men det er jo greit å ha plass til flere enn bare oss, det er alltids noen som trenger å trekke inn litt fra sol eller regn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så litt puslete ut det minste ja... Jeg trenger egentlig ikke så stort, men det er jo greit å ha plass til flere enn bare oss, det er alltids noen som trenger å trekke inn litt fra sol eller regn :P

Må ha plass til besøk, meget viktig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten tanke.. Merket det i det teltet vi hadde med på OHS. Det var ingen av disse dere viser til, MEN, for gudsskyld- når du først skal kjøpe et telt, sørg for at det har mulighet for flere åpninger. Vi hadde et med kun åpning i front og det ble skitvarmt inni der. Gjennomlufting er en meget bra ting når det er vaaaaarme dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten tanke.. Merket det i det teltet vi hadde med på OHS. Det var ingen av disse dere viser til, MEN, for gudsskyld- når du først skal kjøpe et telt, sørg for at det har mulighet for flere åpninger. Vi hadde et med kun åpning i front og det ble skitvarmt inni der. Gjennomlufting er en meget bra ting når det er vaaaaarme dager..

Takk for tipset, det har jeg heldigvis husket å tenke på og sjekket.

Hjelper lite med skygge hvis man ikke får litt gjennomlufting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ikke som jeg kan se. Du vil få beskjed hvis en tråd fjernes, med mindre du åpenbart er en spam-bot. Simira med Moderatorhatt
    • Kan hende det bare er jeg som er fullstendig glemsk her altså, men jeg var så sikker på jeg hadde laget en «min hund» tråd til Karma, men isåfall er den borte nå. 🙈  Kan dere se på «bakrommet» om tråder har eksistert og er blitt slettet av en eller annen grunn? Eller er den sporløst borte isåfall?  Vil jo gjerne unngå at det skjer igjen om det er en grunn til at den er borte og det ikke bare er jeg som innbiller meg at jeg laget den tråden. 😂
    • Om du får til å taime vekkerklokke og morgenrutine sånn at valpen sover når dere forlater bilen den første tiden, så får du mer tid til å trene den mer forsiktig og gradvis på å være alene.  Meninger om tyggesaker uten tilsyn er delte mellom teoretikere og praktikere. (Det meste KAN i verste fall drepe hunden ved kvelning eller blokkering av tarm, men barn kan brekke nakken av å falle skeivt ut av en høy seng også, og en bekjent snublet på en skogssti og døde momentant av å lande med hodet på en stein. Det er mye potensielt veldig farlig som veldig sjelden skjer.) Fra flere tiår med skadefri altmuligtyggere våger jeg banne i kirka og trosse de mest forsiktige ved å anbefale en fordøyelig tyggesak, f.eks. okse*****, eller en fryst Kong, så har valpen noe annet å fokusere på enn at den er forlatt alene. Beste er selvsagt om den sover i bilen i starten, så du får mer tid til å venne den til å være i buret alene.   
    • Ved henting tenker jeg at stoffburet er helt greit. Når dere kommer hjem ville jeg hatt transportburet inne, hjemme, med et mykt pledd og noen godbiter i. La valpen utforske buret og oppfordre den til å være der litt, uten å lukke. Så ville jeg prøvd å ta med buret i bilen allerede første dag, og kaste noen godbiter eller legge inn en god tyggeting de 10 minuttene du skal levere. Hvis valpen kommer fra en skikkelig oppdretter bør den har erfaring med bilkjøring fra før, selv om det ofte er med mor og/eller søsken. Hvis valpen IKKE er trygg alene de 10 minuttene så er den tryggere i et solid bilbur enn et stoffbur den kan tygge seg ut av... Hvis det viser seg å være et problem ville jeg fått noen til å sett etter den den korte tiden leveringen tar.
    • Jeg får valp imorgen. Vi er godt forberedt og skal ha fem uker fri.    Det jeg stresser med er at barnet mitt skal i barnehagen neste uke for å gi valpen litt mer ro den første uken. Det jeg bekymrer meg for er at jeg må ha den med i bilen når jeg leverer i barnehagen. Er det innafor å la den være i bilen de 10 minuttene det tar å levere barnet?    til vanlig skal jeg ha hunden i et transport bur bak i bilen, men tenker at den skal få være i et Stoffbur i passasjersetet ved siden av meg når jeg henter den imorgen og den første uken.  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...