Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillingstelt


Recommended Posts

canis har jo nye telt nå.. :lol: De så veldig fine og enkle ut. De har dem i nettbutikken!

Takker, da sjekker jeg der :P

Edit: Glemte jo å tenke på at jeg må helst ha ett telt uten reklame på og jeg kan ihvertfall ikke ha ett det står canis på...

Det er fordi canis har nettbutikk, det har samboeren min også og vi kan jo ikke farte rundt og reklamere for konkurenter, hehe :P Fôr reklame kan til nød gå, men helst ikke det heller...

Edit2: Jeg fant ut nå at de har hos Morene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten tilleggsopplysning til teltet på linken jeg la ut, det lønner seg å kjøpe en hammer eller ekstra plugger.... For de er av hardplast og takler ikke å bli tråkket skeivt ned i bakken av en fot, haha. Så til slutt ender man opp med litt for få plugger :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la ikke ut linken til zoosupply, jeg.. Det er vel reklame på dem? Og det ville hun ikke ha. Eller er det ikke reklame på dem?

Så lenge reklamen ikke er stor, kan man jo bare klusse over den. Heller bra telt med kluss, en tungt og dårlig telt uten kluss :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Easy-up er jo et supert telt, men jeg som stort sett reiser alene, kunne godt tenkt meg et telt som var litt mindre, men like enkelt å sette opp. Synes 3x3 meter er for stort for meg. Det tar utrolig mye plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://zoosupply.no/Easy-Up-Utstillingstelt-p-17241.html

Det er det beste og likt det gamle barehund-teltet. Altså det de fleste har.

Det er jo samme telt og samme pris som det jeg fant hos morene (og der uten reklame)...

Morene har ett på 3x3m og ett på 2,5x2,5m.

Kommer til å bestille fra morene, for de handler vi allerede med gjennom butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo samme telt og samme pris som det jeg fant hos morene (og der uten reklame)...

Morene har ett på 3x3m og ett på 2,5x2,5m.

Kommer til å bestille fra morene, for de handler vi allerede med gjennom butikken.

Visste ikke :P Så bare linken på det på 2,5 x 2,5 - og det ser ikke så bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke :P Så bare linken på det på 2,5 x 2,5 - og det ser ikke så bra ut.

Det så litt puslete ut det minste ja... Jeg trenger egentlig ikke så stort, men det er jo greit å ha plass til flere enn bare oss, det er alltids noen som trenger å trekke inn litt fra sol eller regn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så litt puslete ut det minste ja... Jeg trenger egentlig ikke så stort, men det er jo greit å ha plass til flere enn bare oss, det er alltids noen som trenger å trekke inn litt fra sol eller regn :P

Må ha plass til besøk, meget viktig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten tanke.. Merket det i det teltet vi hadde med på OHS. Det var ingen av disse dere viser til, MEN, for gudsskyld- når du først skal kjøpe et telt, sørg for at det har mulighet for flere åpninger. Vi hadde et med kun åpning i front og det ble skitvarmt inni der. Gjennomlufting er en meget bra ting når det er vaaaaarme dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten tanke.. Merket det i det teltet vi hadde med på OHS. Det var ingen av disse dere viser til, MEN, for gudsskyld- når du først skal kjøpe et telt, sørg for at det har mulighet for flere åpninger. Vi hadde et med kun åpning i front og det ble skitvarmt inni der. Gjennomlufting er en meget bra ting når det er vaaaaarme dager..

Takk for tipset, det har jeg heldigvis husket å tenke på og sjekket.

Hjelper lite med skygge hvis man ikke får litt gjennomlufting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...