Gå til innhold
Hundesonen.no

Nemi, sort schæfer


Bullitt

Recommended Posts

Da er hun 2 uker eldre. Vi har hatt noen ganger på valpekurs nå,

og hun gjør stor fremgang på lydighetstreningen, til tross for at jeg er fersk hundeeier.

Hun er også husren nå minus et par uhell som jeg må ta skylda for, da jeg ikke har reagert raskt nok på varslinga.

Denne uka har hun også begynnt å sove hele natten, så vi slipper den vanlige turen ut mellom 02:00 og 05:00,

som hverken jeg eller hunden var særlig glad i :lol:

nemi3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Så vakker!! *smelte*

Men.... jeg så din hund før deg såååå! :lol:

(var med på photoshoot da de var...hmmm.... hvor gamle var de da, Marit?)

Flotte flotte hunder! Hadde jeg skullet ha en hund til så hadde jeg absolutt kunne tenkt meg hund derfra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja de var vel 4 uker når du var med der tror jeg.. Jeg så dem første gang når de var 2 uker.

Ja, skal jeg ha aussie, bruksschæfer eller heeler, så blir det fra Trine! Elsker bikkjene hennes altså! Og md tanke på hvordan Mamma Ella tok i mot oss da valpene var 2 uker gammle, så ...*sukk*

(forbanna gubben her som fant ut litt for sent at han kunne tatt Famous Grouse!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ella tok fint imot meg første gangen der oppe også. Hun kom rett bort for å hilse når jeg gikk ut av bilen, også for hun avgårde og henta en kjepp som hun mer eller mindre dytta inn i hånda mi, og ville leke :lol:

DSC00085.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jo, det går veldig fint. Når vi begynner å trene på noe nytt, tar hun det veldig fort.

Utenom vanlige ting som innkalling, sitt/ligg osv, har vi begynnt å trene lineføring

og apport. Her om dagen røyk faktisk halsbåndet da hun ville sette avgårde ned til et vann,

men innkallingen fungerte perfekt, så hun bråsnudde.

Det var jo ingen fare akkurat der, men det er betryggende å vite at det fungerer i sånne situasjoner.

Hun var også til vaksinering denne uken, og veterinæren skrøyt veldig av gemyttet hennes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...