Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Trondheim

Monab88

Recommended Posts

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Jeg skal også dit.. Som skriver.. :ahappy:

Skal kanskje skrive for en svensk dommer, og jeg som er mildt sagt dårlig på å svensk.. Jaja, ordner seg sikkert.. :hyper:

EDIT: Hvor står det hvor mange og hvilke raser og hunder som er påmeldt...

Kan hende det står på noen av de forje sidene, men er ikke så ivrig på å lese gjennom 5 sider.. Har også ikke all verdens med tid.. :wub:

EDIT: Fant ut av det.. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper inderlig at det ikke blir så varmt, og at folk iallefall tar hensyn til det i så fall. Vi skal heldigvis stille kl 9, så vi slipper å vente i stekende sol. Resten av dagen kan vi plassere oss et sted i skyggen. Hvis ikke folk er flinke til å ta hundene ut av varme biler så kommer jeg til å slå og sparke! Alternativt melde fra til arrangørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg liker ikke værutsiktene for helgen. Kommer til å bli drepende varmt. Må huske og ta med masser av vann, og solkrem med høy solfaktor. Oh jeg kommer til å se ut som en nykokt hummer, lekkert. Og stakkars pelshunder ...

Men men, bekymringen om været får jeg ta siden. Nå er det store spørsmålet om jeg skal dusje Decoy eller ikke :whistle: Må gjøres ikveld om jeg skal gjøre det, ellers ser han bare fluffy og feit ut. Her stilles de store spørsmålene altså :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, får prøve det. Skulle gjerne hatt en "offisiell" måling av lillemor..

Skulle gjerner hatt en skikkelig måling av Bella jeg og, å måle med bok og blyant inntil en vegg blir liksom ikke det samme. :hyper:

Fler enn meg som reagerte på veldig lavt påmeldingstall på flere av rasene? :whistle: Til å være NKK utstilling liksom..

Ja, så absolutt, 41 er bernere er latterlig lite! :ahappy:

Jeg håper håper håper det ikke blir sol i helgen. Bella har blitt brun i pelsen av all røytinga og det vises så innmarig godt i sola!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fler enn meg som reagerte på veldig lavt påmeldingstall på flere av rasene? :) Til å være NKK utstilling liksom..

Vel, min rase har 45 påmeldte, og det er egentlig en del... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til utstilling, men gruer meg litt til å stille. Og gleder meg. :lol: Det blir første gang i ringen sammen alle beardisfolkene fra Trondheim. Alle de andre har selvsagt holdt på siden åttitallet omtrent. De har jo glemt at det ikke er så lett å gjøre alt perfekt, de har det jo i blodet ... (Egentlig er det en gjeng kjempehyggelige, hjelpsomme og inkluderende mennesker, men likevel liksom).

Jaja, det får gå som det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at Saupstad skiskytterarena var den mest trange og rotete utstillingsplassen jeg har vært på!

Helt ok med utstillingstelt, men 10 cm fra ringen liksom?

Var jo umulig åkomme mellom ringene siden man hverken kunne gå foran eller bak.

Begynner å skjønne de som ikke tillater telt på utstillingsplassen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...