Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Trondheim

Monab88

Recommended Posts

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Du kan kjøre gjennom byen, opp Byåsveien forbi Granåsen og så tar du til venstre i lyskrysset mot Kolstad/Saupstad. Istedenfor å stoppe på senteret kjører du litt videre på samme veien, så ligger arenaen på høyre side av veien. Eventuelt ta buss nr 19 :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 springere var jo forsåvidt en del det, selv om det hender det er flere på andre NKK-utstillinger. Vi er ikke påmeldt, denne gangen prioriterte jeg kurs foran utstilling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 springere var jo forsåvidt en del det, selv om det hender det er flere på andre NKK-utstillinger. Vi er ikke påmeldt, denne gangen prioriterte jeg kurs foran utstilling...

Hjelpes min! Er glad jeg "bare" stiller i agility; selv om "vår" klasse hadde flest påmeldte.. Tulla er ikke heeelt i utstillingskondisjon heller, nedrøytet som hun er for tiden, så det er kanskje like greit.. :rolleyes: Forresten; kan vi alle sammen krysse fingre for overskyet og ikke varmt vær? Hadde vært veldig fint å ha en hund som ikke ble slått ut av varmen.. *kremt* :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men si meg en ting; er det ikke agility begge dager? Det skal jo være dobbeltstevne i ag, men jeg skjønner ikke helt, for Gauldal står jo som teknisk arrangør.. Trodde de skulle arrangere den dagen NKK ikke gjorde det jeg. Eller gjør de det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som skjønner seg på agilityen? Link til terminliste agility; nkk arrangerer og gauldal arrangerer samme helg, altså 07.-08.juni. Men jeg finner ikke agilityringen på søndag i programmet til NKK..? Og på lørdag står det at teknisk arrangør er Gauldal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som skjønner seg på agilityen? Link til terminliste agility; nkk arrangerer og gauldal arrangerer samme helg, altså 07.-08.juni. Men jeg finner ikke agilityringen på søndag i programmet til NKK..? Og på lørdag står det at teknisk arrangør er Gauldal.

Teknisk arrangør på lørdag er GHK ja, de står for arrangeringa av NKK sin ag om du skjønner. Info om GHK sitt stevne (søndag,der de er arrangør, ikke bare teknisk arrangør) ligger vel på agipro? Søndagens ag har ingenting med NKK å gjøre, vennen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei, ikke okstadbakkene nei :whistle:

Lengst sør jeg har vært med scooteren er vel på tiller (?) ved biltilsynet. Hvordan jeg kommer meg dit har jeg ikke peiling på. Hvor er tonstadkrysset?

Hihi, Biltilsynet er på Sluppen, ikke Tiller :D

Tonstadkrysset er derimot mer eller mindre Tiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknisk arrangør på lørdag er GHK ja, de står for arrangeringa av NKK sin ag om du skjønner. Info om GHK sitt stevne (søndag,der de er arrangør, ikke bare teknisk arrangør) ligger vel på agipro? Søndagens ag har ingenting med NKK å gjøre, vennen:)

Aha! :whistle: Men det skal jo være på samme sted, i følge info på agipro..så NOE må det vel ha med saken å gjøre?! :D;)

Nei, nok tull, tilbake til lesingen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Hihi, Biltilsynet er på Sluppen, ikke Tiller :D

Tonstadkrysset er derimot mer eller mindre Tiller.

Jaja, skrivefeil bare ;)

Men Mona: interessert i å stille lilegutt eller ? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...