Gå til innhold
Hundesonen.no

Valaskogens nyeste tilskudd - FLIP!


Vala

Recommended Posts

Gratulerer med søte lille Flip!

Jeg kjenner godt hun som har broren Spin og han er en herlig liten tass!

Leke kompisen til min lille Supra som bare er ett par uker eldre enn disse :icon_confused:

Å så artig! Du må hilse henne mye! Spin var jo bare ultra herlig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar
Gratulerer så mye! Hun har bare døds fin ;) Bir spennede å se hvordan det går med dere på agilitybanen ;)

*ler* Det synes jeg også at det er! For mitt eget vedkommende så skal det jo endel til før hun evt. kunne ha skuffet meg. Jeg har jo tross alt en finurlig agility "utøver" i Sofus.. Vi spiller IKKE på lag, han KOSER seg, gjør masse feil og tror det er AKKURAT det han skal gjøre ;) Men ja, jeg har en sterk mistanke om at samspillet mellom Flippa og meg kommer til å bli av et annet kaliber ;)

Og så lenge vi har kontakt oss imellom, så kan hun jo bare gå igjennom banen og allikvel ville jeg være fornøyd (vel, kanskje ikke helt- men sånn nesten ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så innmari søt! Var dere på Oslo Hundeshow i helgen? For jeg er 99 % sikker på at jeg så noen sorte pelsballvalper ;)

Hehe.. ja, det var vi. Både Flip og kullsøster Pop var der. Pluss et annet kull med pyrrevalper (4 stk).

Vel, her får jeg komme med noen nye bilder.. Det som irriterer er at jeg har ikke fått lastet alle jeg kunne ha tenkt meg å laste opp. Men må vel bare starte før jeg blir lynsjet ;)

flip1.jpg

Fineste flipp-floppen min!

DSCF4383.jpg

Flip og Pop i aksjon

DSCF4378.jpg

Viktig med pause imellom slagene

DSCF4387.jpg

Etter en pause, er bulldoseren i full aksjon igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. ja, det var vi. Både Flip og kullsøster Pop var der. Pluss et annet kull med pyrrevalper (4 stk).

Vel, her får jeg komme med noen nye bilder.. Det som irriterer er at jeg har ikke fått lastet alle jeg kunne ha tenkt meg å laste opp. Men må vel bare starte før jeg blir lynsjet ;)

*klippe bort søøøøte Flipsen*

Vi satt på den lille "åsen" rett bak dere. Jeg satt bare å glodde på valpene ;) Herregud så søte ;)

Flip er vakker vakker. Tror du hun blir "sølvgrå" som halvbror Birk? Tittet nettopp på valpebildet av han, og han var jo ikke langt unna henne i farge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satt på den lille "åsen" rett bak dere. Jeg satt bare å glodde på valpene ;) Herregud så søte ;)

Flip er vakker vakker. Tror du hun blir "sølvgrå" som halvbror Birk? Tittet nettopp på valpebildet av han, og han var jo ikke langt unna henne i farge?

*kremt* Altså, jeg er ikke så flink til dette med å gjette fargene ;) Men av den grå pelsen som nå kommer hist og pist, så kan det se ut som om hun blir lys grå ;) Med eller uten sorte innslag er rimelig vanskelig for meg å si. Synes det er finurlig hvordan de skifter farge på denne måten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte Flip! Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg glemte å ta bilde av henne i helgen?? Sukk. Virrevirrevapp.

Åh... der sa du noe ja! *flire* Du er ikke alene om å være en virrevapp akkurat :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig pyrre valp!

Flip er vakker vakker. Tror du hun blir "sølvgrå" som halvbror Birk? Tittet nettopp på valpebildet av han, og han var jo ikke langt unna henne i farge?

Birk er brindle. Vanligvis blir de med brindle, lysere når de er rundt året. Før fargen mørkner og blir mer lik "valpefargen" ettersom de blir eldre.

En grå pyrre kan ikke blir "sølvgrå", men får mørkere eller lysere nyanser av gråsvart i hele pelsen. Jeg tror Flip får en mer lysere tone, og masse pels :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilde083-4.jpg

Flip er født sort, men blir grå. Her er hun 11 uker og man kan tydelig se at hun har fått masse grå hår rundt øynene.

Jeg tipper, at om få måneder, vil hele hun være grå over det hele! :lol:

Oy, hun var blitt ganske anderledes en broderen Spin i fargen. Han er helt sort fortsatt (Ihvertfall etter det jeg kunne se i går), vil han da kanskje forbli sort?

Vanskelig med farger som forandrer seg, jeg hadde ei hoppe som fikk føll for endel år siden,han ble født rød, ble så mørk/nesten sort, siden stadig gråere og nå nesten hvit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nye bilder fra Varden 28.06.08

Flip%20og%20ball.JPG

DSCF4664.JPG

Søker sammen med Sofus.

DSCF4578.JPG

Flippa%20STÅ.JPG

nydelig%20flip.JPG

Flip%20og%20gresstust.JPG

Merkelige farger på det siste, men jeg bare syntes det grønne ble så kult *ler*

EDIT: Må bare slenge med et bilde hvor hun står sammen med en parson. Så får dere kanskje litt inntrykk av størrelsen hennes.

Skip%20og%20Flip.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det kan ikke være en brist i en tå eller noe sånt da? Små sår har jeg også oppdaget at de blir fryktelig utilpass av, selv om de nærmest er mikroskopiske. Min hund ble tilnærmet invalid når hun hadde et bittelite gnagsår mellom to tær, ville ikke legge vekt på den foten i det hele tatt 🙈
    • Jeg forstår hva du mener, og jeg kan sette meg inn i situasjonen din. Om det hadde vært en hunderase som ikke var tallrik; der foreldredyr og linjer bakover utmerket seg, f.eks ved å ha god mentalitet og fantastiske brukshundsegenskaper ville jeg kanskje kunne ha firet noe på krava. Men om det er en tallrik rase (som schæfer, rottweiler, belgisk fårehund, golden eller labrador) ville det måtte en god del overtalelse til for at jeg hadde takket meg til en hund med potensielle leddsjukdommer eller mentale brister.  Hunder er levende vesener og vi er selvfølgelig ikke garantert at de holder seg friske. Og det kan jo hende at du uansett ender opp med en hund med både HD og svak mentalitet for det jeg vet. Men hvorfor ta sjansen? Om det så skjer, kan du i minste trøste deg med at du gjorde det du kunne for å få en frisk hund, og at bare har hatt uflaks. 
    • Det er en vanskelig balanse. Jeg er godt i gang med å analysere alt han gjør for å unngå skader og slikt. Går han rart, virker han mer sliten enn normalt. Spiser han som han burde? Hvis han begynner å røyte mer enn vanlig, er det tegn på stress og at han har ondt, eller er det på grunn av årstidsskifte? Mange krisetanker etter hvert, ja 😪 Enn så lenge tror jeg at jeg trykte på alarmknappen unødvendig.. Sikkert ikke siste gangen, i og med at han ikke er noe ungdom lengre.  Tusen takk svar, setter pris på at dere setter av tid til å hjelpe meg ❤️ 
    • Det er skummelt med godt voksne hunder. Hva er filleting og hva er viktig å legge merke til, liksom. God bedring, håper dette bare var en filleting!
    • Takk for svar, @simira❤️ er veldig nøye på å ta på ulldekken når vi har vært på trening/tur og han skal i bilen. han ligger mjukt og varmt inne buret. skal se på back on track dekken. Har jo lest og hørt mye bra om disse dekkene gjennom årene.  6 tenner er en del, men merker at han er mye mer oppesen etter operasjonen. Han virker mye mer fornøyd med livet   Den gode nyheten nå er at jeg *kan* ha vært en smuuule hysterisk. Etter tannoperasjonen nå i april ser jeg etter tegn til vondter på ham, jeg er kjemperedd for å overse ett eller annet. som jeg gjorde med tennene.. Jeg mistenker at det "kun" er våteksem som har oppstått innimellom tredepotene 😅 Kan hende et eller annet har vært kilt innimellom der, som jeg ikke har sett. Jeg syntes det gir mening i og med at vi har gått i mye vått terreng, og at jeg ikke har vært spesielt flink til å tørke ham. Pluss, han er allergiker og får fort sår og eksem av tilsynelatende ingenting. Har begynt behandling og håper det fort går over 😊 Har en bulldog med utypisk smerteterskel for kan ikke skjønne at det lille greiene kan gjøre *så* vondt. Blir om eieren: Dramaqueen!! Tusen takk for gode ønsker ❤️  Enn så lenge puster jeg letta ut. Men, vil fortsatt begynne med tilskudd til leddene. Noen forslag? Hva skal jeg se etter i et godt tilskudd, eller er det bortkasta pæng? 🤷‍♂️
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...