Gå til innhold
Hundesonen.no

Valaskogens nyeste tilskudd - FLIP!


Vala

Recommended Posts

....ååååå hun er sååååå fiiiiiiiiin

Jeg hører oppdretteren snakke noe om en litt hmmm..... høy hale *fnise* - jeg fikk tips med retrieveren min når det gjaldt det - det var bare å denge bikkja hardt nok før man gikk i ringen *ler* (den mannen ble aldri siden tatt alvorlig for å si det sånn)

Flippa er superskjønn......

*ler* vet du, det der tipset har også blitt nevnt på denne siden av fjellet :lol: Men jeg satser mer på at pelsen, tilslutt, skal veie den ned *ler*

Så fin hun er :P

Og veldig lik på broren, han var på besøk her nettopp en dag. Supra og han løp runder her ute og hadde det skikkelig kult :P

Spin skal stilles i Bø, spennende å se hva dommeren synes om han...

Så artig! Spin har jeg jo ikke sett på leeeeeeenge. Morsomt hvordan de vokser seg til disse pelsdyrene.

Hun er så skjønn :P

Ordnet ny dato for oppdatering med det samme.

Thanx babe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar
  • 5 weeks later...

IMG_0002.jpg

Ser jo ingenting av ansiktet her... men hun skulle liksom vise frem den nye kurven sin. Som i ettertid er anektert av både Sofus og Kaisa dersom Flippa ikke ligger der. Men hun vil jo helst ligge oppå oss i sofaen, så hun synes det nok er greit.

bilde133.jpg

Oppstilling!! (*kremt*)

bilde064.jpg

"Her er jeg!"

bilde112.jpg

IMG_0035.jpg

Heftig lek

IMG_0034.jpg

Ups!

IMG_0041.jpg

"Hva da atte? Vi leker jo bare.. heeeelt sant!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Oisann, her trengtes det litt nyere bilder. Men altså, det er lite kvalitet over dem (bortsett fra det Line har tatt:))

CIMG1322.jpg

CIMG1324.jpg

CIMG1336.jpg

Og ja... igår ble det helt avklart. Flipsen ELSKER å rulle seg i døde ting *yuuuk!* Her er det vel bare en død meitemark hun har funnet seg i hagen, igår- var det to døde fisker *brekke seg*

DSCF6112.jpg

DSCF6150.jpg

Et stk grinete pus til venstre der, mens Nemi og Flip er strålende fornøyd med å sniffe på verden :whistle:

DSCF6130.jpg

DSCF6165.jpg

Har så sansen for pyrrebilder med litt vind! Plutselig kommer litt av ansiktet frem :rolleyes2:

hdA.jpg

Dette er tatt av Line:

P3210519.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilde083-4.jpg

Flip er født sort, men blir grå. Her er hun 11 uker og man kan tydelig se at hun har fått masse grå hår rundt øynene.

Jeg tipper, at om få måneder, vil hele hun være grå over det hele! :rolleyes2:

Pumisen ser omtrent akkurat slik ut i ansiktet nå.

Flippa er utrolig søt :whistle: Den høye halen, har Flippa alltid hatt den? For Puma's er helt lik :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flippa er utrolig søt :rolleyes2: Den høye halen, har Flippa alltid hatt den? For Puma's er helt lik :whistle:

Hehe.. jaaaa, det mener jeg. Kan igrunnen ikke huske henne uten. Bortsett fra da hun var bittebitteliten og halen sto rett ut bak *flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...