Susanne&Tapper Skrevet 17. Mai 2008 Rapporter Skrevet 17. Mai 2008 Eg er Nica, eller som det står på stamtavla mi, Sunlit Nica Debsemil. Eg var født den 14.03.08 på kennel Sunlit i Hof. Nokre bilete, og litt om korleis eg har hatt det den første veka hos Susanne finner du på den gamle tråden eller i bloggen min. Anna eg kan seie om meg sjølv er at eg er ein livsnyter og eg er alltid glad! Her er litt bilder som viser korleis vi feira 17.mai i år Fiine koooikeren Tequila!
Ane&Kaiza Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Skrevet 18. Mai 2008 Å;D valpar e bare di skjønnaste skapningane<3 Nica var jo heilt nydelig:)
Susanne&Tapper Skrevet 1. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2008 Her kjem litt bilder som illustrerer det eg og Nica har gjort på dei siste dagane! Prøver oss på ståbilde .. Fleire andre bilder ligger på bloggen Og det er ikkje reint lite bilder som ligg der heller .... Der står også litt om diverse ting som vi har drevet på med dei siste dagane!
Aya Skrevet 1. Juni 2008 Rapporter Skrevet 1. Juni 2008 Åååh, peneste valpen jeg har sett på lenge! NYYYDELIG! Jeg synes tollerne er ekstra vakre når de har sorte snuter ...
Knøttene Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Skrevet 2. Juni 2008 Forventer du at hun kommer til å beholde svart nese, eller pleier de å bli lysere? Må innrømme at det var utrolig sjarmerende med den svarte nesa.. Og det skulle nesten ikke være mulig, så utrolig pene som Toller-valper er fra før!
Maritaa Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Skrevet 2. Juni 2008 Tollere med sort nese er PENEST Nica er intet unntak!
Aina&Kaizer Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Skrevet 2. Juni 2008 Hun er NYDELIG. Ble ikke lite tollervalpesyk nå.
ingervildesaua Skrevet 2. Juni 2008 Rapporter Skrevet 2. Juni 2008 Så nydelig liten skapning Spesielt med det hvite blisset
Susanne&Tapper Skrevet 16. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juni 2008 No er Nica blitt 13 veker, og den deilige kvalpepelsen forsvinner litt etter litt .. Men bitinga har gitt seg veldig, og ho er blitt såå flink til å tisse ute! No var det på tide med nokre fleire bilder av vesle søta/bølla mi Ho har også hilst på eit fjordhestføll! Flinke jenta mi var ikkje redd i det heile tatt! Litt trist? .. Og eit ståbilete frå da ho var 12 og 1/2 veker gammal! Vakre jenta mi!
PhoNuLi Skrevet 16. Juni 2008 Rapporter Skrevet 16. Juni 2008 For en nydelig valp! Jeg vil også ha toller
HildeM Skrevet 16. Juni 2008 Rapporter Skrevet 16. Juni 2008 Hun har blitt endel større ser jeg Kjempesøt er hun!
Helene Skrevet 16. Juni 2008 Rapporter Skrevet 16. Juni 2008 Så moro å se dere her også :angry: Nica er nydelig! Ser hun begynner å bli langbeint og uformelig. De er nå herlige i den alderen, da. *sukk*
Car00line Skrevet 16. Juni 2008 Rapporter Skrevet 16. Juni 2008 Ojda, hun var blitt stor :angry: Vakker hun er blitt da
12345 Skrevet 16. Juni 2008 Rapporter Skrevet 16. Juni 2008 Neimen så søt. Vennen min hadde en toller før.
Susanne&Tapper Skrevet 16. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juni 2008 Takk Takk alle sammen Kan ikkje vere meir enig med dåkke eg :angry:
shatique Skrevet 16. Juni 2008 Rapporter Skrevet 16. Juni 2008 Åhhh.... den valpen der var jo bare helt skjønn da.
TollerRetriver Skrevet 19. Juni 2008 Rapporter Skrevet 19. Juni 2008 Utrolig søt! Hun kommer til å bli utrolig nydelig når hun blir voksen.
Susanne&Tapper Skrevet 19. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Juni 2008 Åhhh.... den valpen der var jo bare helt skjønn da. Så enig, så enig! Utrolig søt! Hun kommer til å bli utrolig nydelig når hun blir voksen. Håpar no på det!
Susanne&Tapper Skrevet 30. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juni 2008 Her kjem litt bilder frå Søndagen! Nica er no blitt 15 veker, og er ei aktiv lita jente, men akk så skjønn! Eit litt dårleg ståbilde av jenta mi, men eg synst at ho sto bra med god kontakt sjølv om bildet var skeivt og med dårlig bakgrunn i folhold til dei kvite partiane hennar.. (Dei forsvinner jo ....) Leike med Lindsee er KJEKT! Lindsee søta mi Nica har nokre heilt fantastiske uttrykk når ho springer! Sprett er det i ho ja! Synst dette bildet blei litt kult eg! I'm so cute that I can eat you up and get away with it! Nica 14 veker! HAHAHAHA! Snakk om flott uttrykk!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar