Gå til innhold
Hundesonen.no

Border Collie'n Bonnie

LeneG

Recommended Posts

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar
Åååå så mange fine bilder det ble Caroline :P

Dette var noe annet enn mobilkameraet mitt :P

Hun var virkelig glad i blomstene dine ihvertfall. Håper de ikke ble altfor ødelagt :P

Næsssj, de blir tråkket i hver dag, så det er ikke noe å tenke på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

I går var vi på Oslo hundeshow for sosialisere både eier og hund :(

Det gikk kjempefint med Bonnie. Hun var litt skeptisk til en del men slappet godt av alikevel. Tror og håper hun koste seg.

DSC_4149-1.jpg

Kjølebagen var god å hvile hodet på

DSC_4171-1.jpg

Hun lå innimellom sekkene våre med ett kjøleelement under seg. Bare snuta som synes :P

DSC_4168-1.jpg

Vi traff Julie og Siri. Tror de to valpefrøknene hadde kost seg sammen hvis de hadde møttes ved en litt annen anledning.

DSC_4166-1.jpg

Mamma.. Hva er det hun gjør fornoe..

DSC_4162-1.jpg

Mellom barken og veden. Sjekk det utrykket

DSC_4152-1.jpg

Mamma hjelp!!

DSC_4153-1.jpg

Morderiske Siri :P

DSC_4151-1.jpg

Vi lå godt mellom mammas ben hele dagen

DSC_4147-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hyggelig å treffe dere :P Lo godt av det ene bildet der Siri gnasker over hele benet til Bonnie :(

Hvis jeg blir veldig motivert så skal jeg dra inn til Oslo en helg så kan vi treffes igjen.

Det hadde vært veldig koselig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Bonnie! Wee!

Fineste, lille valpen :( Jeg, som ikke er en BC-fan til vanlig, synes hun var supersøt. Gleder meg til å se masse bilder av henne når hun vokser. Håper vi kan se henne på treff og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Bonnie! Wee!

Fineste, lille valpen :) Jeg, som ikke er en BC-fan til vanlig, synes hun var supersøt. Gleder meg til å se masse bilder av henne når hun vokser. Håper vi kan se henne på treff og.

Sees garantert på treff ;)

Måtte bare ta noen bilder av ørene hennes. De begynte å reise seg opp i går. Trodde ikke det gikk så fort ;)

I dag peker de litt hit og dit ;) De går nesten over hverandre foran når hun leker og er opphisset men det klarte jeg ikke

å ta bilde av.

Valp4uker003-1.jpg

Valp4uker005-1.jpg

Valp4uker008-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hun er godt nok sød, Charlie var lige sådan da han var valp, kost og støvsuger blev altid angrebet, men han lærte hurtigt at han skulle gå et andet sted hen eller lægge sig i sin kurv, men han var ligesådan til han var 5-6 måneder, hvis han kunne komme til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...