Gå til innhold
Hundesonen.no

Border Collie'n Bonnie


LeneG

Recommended Posts

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar
Åååå så mange fine bilder det ble Caroline :P

Dette var noe annet enn mobilkameraet mitt :P

Hun var virkelig glad i blomstene dine ihvertfall. Håper de ikke ble altfor ødelagt :P

Næsssj, de blir tråkket i hver dag, så det er ikke noe å tenke på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I går var vi på Oslo hundeshow for sosialisere både eier og hund :(

Det gikk kjempefint med Bonnie. Hun var litt skeptisk til en del men slappet godt av alikevel. Tror og håper hun koste seg.

DSC_4149-1.jpg

Kjølebagen var god å hvile hodet på

DSC_4171-1.jpg

Hun lå innimellom sekkene våre med ett kjøleelement under seg. Bare snuta som synes :P

DSC_4168-1.jpg

Vi traff Julie og Siri. Tror de to valpefrøknene hadde kost seg sammen hvis de hadde møttes ved en litt annen anledning.

DSC_4166-1.jpg

Mamma.. Hva er det hun gjør fornoe..

DSC_4162-1.jpg

Mellom barken og veden. Sjekk det utrykket

DSC_4152-1.jpg

Mamma hjelp!!

DSC_4153-1.jpg

Morderiske Siri :P

DSC_4151-1.jpg

Vi lå godt mellom mammas ben hele dagen

DSC_4147-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hyggelig å treffe dere :P Lo godt av det ene bildet der Siri gnasker over hele benet til Bonnie :(

Hvis jeg blir veldig motivert så skal jeg dra inn til Oslo en helg så kan vi treffes igjen.

Det hadde vært veldig koselig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Bonnie! Wee!

Fineste, lille valpen :( Jeg, som ikke er en BC-fan til vanlig, synes hun var supersøt. Gleder meg til å se masse bilder av henne når hun vokser. Håper vi kan se henne på treff og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Bonnie! Wee!

Fineste, lille valpen :) Jeg, som ikke er en BC-fan til vanlig, synes hun var supersøt. Gleder meg til å se masse bilder av henne når hun vokser. Håper vi kan se henne på treff og.

Sees garantert på treff ;)

Måtte bare ta noen bilder av ørene hennes. De begynte å reise seg opp i går. Trodde ikke det gikk så fort ;)

I dag peker de litt hit og dit ;) De går nesten over hverandre foran når hun leker og er opphisset men det klarte jeg ikke

å ta bilde av.

Valp4uker003-1.jpg

Valp4uker005-1.jpg

Valp4uker008-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hun er godt nok sød, Charlie var lige sådan da han var valp, kost og støvsuger blev altid angrebet, men han lærte hurtigt at han skulle gå et andet sted hen eller lægge sig i sin kurv, men han var ligesådan til han var 5-6 måneder, hvis han kunne komme til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...