Gå til innhold
Hundesonen.no

Border Collie'n Bonnie

LeneG

Recommended Posts

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar
Hehe.. Sikker på det?

Jepp! Når jeg kan, kan alle! Jeg er nemlig et nervevrak uten sidestykke, og lurer ALLTID på hvorfor jeg i det hele tatt gidder å prøve *flir*

Vil vil se flere bilder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye veier hun? Ble litt nysgjerrig siden hun bare var en dag yngre enn Siri :lol:

Det får jeg vite i morgen. Skal en tur til dyrlegen da :lol:

I dag har jeg hatt besøk av min gode venninne med speilrefleks. ( happy nå Marianne )

DSC_3918-1.jpg

DSC_3913-1.jpg

DSC_3909-1.jpg

DSC_3905-1.jpg

DSC_3870-1.jpg

DSC_3869-1.jpg

DSC_3841-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo søt som sukker! Herlige farger på henne! Trodde ikke hun hadde tan-farge men det ser man jo tydelig på disse bildene :lol:

Ja det kommer stadig mer brunt frem på henne. Blir generelt mørkere virker det som.

Er det vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt besøk av min gode venninne med speilrefleks. ( happy nå Marianne )

*klippe deilige bilder*

Veldig happy! :lol: :lol: Hun er jo bare skjønn! Ja til mere besøk av den venninnen!

Trodde ikke hun hadde tan-farge men det ser man jo tydelig på disse bildene :yes:

Der ser du, det er utrolig hva som skjer når man har skikkelig kamera :) Fikk meg en overraskelse der jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye veier hun? Ble litt nysgjerrig siden hun bare var en dag yngre enn Siri :lol:

Nå har jeg fått veid henne og hun veier 3.6 kg.

Hvor mye veier berta di? Hun ser så mye større ut.

Så herlig :yes: Og du, bare si ifra om du vil treffe noen sheltiedyr altså. Det kan sikkert arrangeres. Og jeg har kamera og jeg :lol:

Strålende :) Vi vil gjerne treffe sheltiedyr.

Næh, hun har jo tanfarge jo! Jeg elsker BC med tanfarge :)

Flotte bilder, hun er nydelig! :P Håper å få treffe henne snart...

Det må vi klare å ordne. Jobber du på dagen forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint med nye bilder, hun er jo bare kjempesøt :lol: jeg har heller ikke sett tanfargen før nå, hehe. Ha mer besøk av venninna di!

Hvor mye veier berta di? Hun ser så mye større ut.

Hun veide 4,5kg, men det var forrige tirsdag, litt over 7 uker gammel (?). Hun har blitt mye større siden da! .....syns jeg da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig størrelse, omtrent like mye som My veide da hun var 8 uker jo. :lol: My veide 3,2kg dagen før hun ble 8 uker gammel... Og nå veier hun 11kg :lol: Nyt den lille valpen din mens hun enda er liita :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe nydelig ;) og kjempe fint navn :P

Hehe ... ikke sant :P

Var å kjøpte markkur til berta i stad.

Blandet den ut i leverpostei og det var visst skikkelig snadder. Hun stod å knurra mens hun åt enda ingen var i nærheten av maten :P

Hun bæsjet inne på morgenen i dag og da så jeg en lang ekkel levende mark som snodde seg rundt oppi bæsjen.

Skulle hente papir og når jeg snudde meg igjen stod Bonnie med marken stikkende ut av munnen.

Den snodde seg rundt nesa hennes og jeg fikk helt spadern her. Skikkelig ekkelt :P

Trodde hun hadde fått flere markkurer hos hun jeg kjøpte henne av men det kommer kanskje fort tilbake.

Skulle jo ta en kur til om ikke lenge alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vi klare å ordne. Jobber du på dagen forresten?

Jeg har masse fri både fra jobb og eksamenslesing for tiden, så det er bare å si i fra når det passer :P Orry er en super valpeonkel, og Norma ELSKER jo lek. Ikke minst vil jeg VELDIG gjerne knipe og kose på BC-baby ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å kjøpte markkur til berta i stad.

Blandet den ut i leverpostei og det var visst skikkelig snadder. Hun stod å knurra mens hun åt enda ingen var i nærheten av maten ;)

:P:P:P matforsvaret sitt det tenker jeg... farlig er hun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P:P:P matforsvaret sitt det tenker jeg... farlig er hun!

Skikkelig skummel ;) På en annen side. Hadde det vært en voksen hund som stod sånn hadde ikke jeg nærma meg ihvertfall... Får håpe hun vokser det av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt besøk av Bonnie idag :P

2008-05-23067copy.jpg

Brynjar er veldig begeistret for hunder generelt

2008-05-23074copy.jpg

2008-05-23076copy.jpg

2008-05-23077copy.jpg

Vel, å få bra bilder i fart var ganske håpløst idag

2008-05-23078copy.jpg

Derfor ble det flest slike

2008-05-23095copy.jpg

2008-05-23101copy.jpg

Liitt skeptisk (men hun tødde godt opp til slutt)

2008-05-23107copy.jpg

Vakker skapning :P Blomsterbed er perfekt seng.

2008-05-23110copy.jpg

2008-05-23112copy.jpg

Borte..

2008-05-23113copy.jpg

Tittei :P

2008-05-23114copy.jpg

Lar disse tale for seg selv :P

2008-05-23119copy.jpg

2008-05-23120copy.jpg

2008-05-23122copy.jpg

2008-05-23125copy.jpg

2008-05-23128copy.jpg

2008-05-23132copy.jpg

2008-05-23131copy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...