Gå til innhold
Hundesonen.no

Mona og Siri

Mirai

Recommended Posts

• Svar 371
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Hun blir penere for hver gang :P

Takk for det :P

*Stjele Siri, stille så ingen merker det* :P

Du er velkommen til å stjele med en gang hun blir mer mark og kjip ekkel tenåring :P

Siri ser faktisk større ut enn hva Jatzy er jo ;):P

Gjør hun? Hihi. Vet ikke hvor stor Jatzy er jeg, tror ikke jeg har sett noen bilder av henne ved siden av et menneske på en stund.

Skrevet
Du er velkommen til å stjele med en gang hun blir mer mark og kjip ekkel tenåring :P

:P Du vet at det er tantes privilegium å ikke ha noen regler og lære sånne søte små bebiser ting som egentlig ikke er lov...!? :P

Skrevet

Jeg sier som Janice: Oooooh myyyy GOD!

Hun er jo bare smellvakker! Lille valpen er borte ja, men frem kom det jo en nydelig liten aussiefrøken! :P Og du og typen kommer til å merke fort at en aussie vokser aldri ut av fanget på en! :P My blir pitteliten når hun kommer opp på fanget og ramler isammen som en pose med ris! :P

Skrevet
:P Du vet at det er tantes privilegium å ikke ha noen regler og lære sånne søte små bebiser ting som egentlig ikke er lov...!? :P

Tsk. Hun slipper unna med det snåle uttrykket sitt uansett :P

Jeg sier som Janice: Oooooh myyyy GOD!

Hun er jo bare smellvakker! Lille valpen er borte ja, men frem kom det jo en nydelig liten aussiefrøken! :P Og du og typen kommer til å merke fort at en aussie vokser aldri ut av fanget på en! ;) My blir pitteliten når hun kommer opp på fanget og ramler isammen som en pose med ris! :P

Måtte le igjen her, haha :P Merker det er veeeldig hyggelig med en hund som har plass på fanget! Har jo prøvekjørt litt med Blondie til Martine, og det ER plass! Wuhu!

Skrevet
Tsk. Hun slipper unna med det snåle uttrykket sitt uansett :P

Da er det jo ikke noe stress! Bare å sende henne over så skal jeg skvise plass i leiligheten min :P

Skrevet
Som Anniken sa, sånne aussier er overraskende praktiske med tanke på plassen de opptar, haha.

:P Jeg er vant til Lita som plutselig bare måå ligge på fanget, så en aussie skal jeg nok alltids klare :P

Skrevet

Aussiene blir egentlig aldri store! Yippie sitter på fanget MINST 10 ganger om dagen. Hun holder seg fast med framlabbene rundt nakken min og bakbeinda henger rundt på siden av livet. Funker fett :) Hun liker faktisk best å blir båret (bært?!) på en arm (sitte på armen) som en liten unge!

Bare noen trøstende ord til de med voksende aussier... :)

• 2 weeks later...
Skrevet

IMG_3826.jpg

Her er vi på valpekurs

IMG_3862.jpg

Besøk av Charlie

IMG_3843.jpg

Snakke litt med Mari

IMG_3844.jpg

Etter obligatorisk gjørmebading

IMG_3855.jpg

"Mamma, det ligger en mann på plenen"

IMG_3830.jpg

Halp

IMG_3837.jpg

IMG_3841.jpg

Skrevet

Ja, jeg er virkelig HELT full av beundring :) Hadde jo trodd det skulle være andre veien, men går jo så knirkefritt.

Skrevet

Tålmodig? Ja, det var nesten å underdrive! Snille, snille Mona :console:

Og Siri.. Hehe. Hun ser skikkelig kul ut rett og slett. Hun ser ut som ei skikkelig bølle.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...