Blondiemamma Skrevet 12. Mai 2008 Rapporter Skrevet 12. Mai 2008 Ble ikke så mange som kom, men ble meg m famile, Nirm og Lill som gikk.. var en kjempekoselig tur med grilling og det som følger på slike turer Desverre er det ikke noen nærbilder av Nirm og Lill her da kjæresten min ikke hadde så lyst til å stikke kamera opp i nesa på "ukjente" mennesker... Ikke alle som liker det på vei ut i skogen: Meg: Blondie: Nirm, Vida og Blondie skog,skog og skog På vei inn i skogen: Meg igjen: Robin, minstemann min var med: Nirm og Vida igjen: Blondie får smake pølse: Nydelig sted vi grillet på: Shakil: Gjengen koser seg: Ja, hvor lenge skulle vi sitte her å vente sa du far?? Tusen takk for en kjempekoselig tur. .Vi blir gjerne med igjen en annen gang
Yodel Skrevet 12. Mai 2008 Rapporter Skrevet 12. Mai 2008 SÅ fine bilder! Så ut som om dere har kost dere
Peers Skrevet 12. Mai 2008 Rapporter Skrevet 12. Mai 2008 Ser ut som dere hadde en kjempefin tur! Alltid moro å se bilder fra treff
12345 Skrevet 12. Mai 2008 Rapporter Skrevet 12. Mai 2008 Var det gøy ? Det var det sikkert. Veldig fine bilder.
Walla Skrevet 12. Mai 2008 Rapporter Skrevet 12. Mai 2008 Mange koselige bilder! Så kjempe hyggelig ut (:
Jane Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Skrevet 15. Mai 2008 Hvor er dette hen ? Ser ut som vannsjø ved "By the way" eller innover mot Canadahytta ? Stemmer det ?
tm100021 Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Skrevet 15. Mai 2008 Erhm... Aner ikke (Selv om det var mitt forslag ) Vi grillet på et sted som hetter "båten"
Blondiemamma Skrevet 15. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2008 Hvor er dette hen ? Ser ut som vannsjø ved "By the way" eller innover mot Canadahytta ? Stemmer det ? Ja by the way er ikke langt unna. .Vi gikk liksom på den stien som går UNDER hovedveien ved BTW
Jane Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Skrevet 15. Mai 2008 Ja by the way er ikke langt unna. .Vi gikk liksom på den stien som går UNDER hovedveien ved BTW Ja, det var det jeg tenkte meg, håper det blir flere slike turer fordi jeg vil gjerne treffe din lille hvite prinsesse.
Kristiin Skrevet 15. Mai 2008 Rapporter Skrevet 15. Mai 2008 Koslig og se på hundetreff-bilder. Ser ut som dere hadde det hyggelig!
Blondiemamma Skrevet 16. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mai 2008 Ja, det var det jeg tenkte meg, håper det blir flere slike turer fordi jeg vil gjerne treffe din lille hvite prinsesse. Så koselig Ja håper det blir flere turer jeg også
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar