Gå til innhold
Hundesonen.no

Havanaisen Pablo


Havana

Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...

Nå har det lille vidunderet omsider kommet hjem :hmm: Han har fått navnet Pablo (Pøbelen Pablo). Han ser ut til å være en modig, nysgjerrig og energisk liten fyr. Her er bilder fra hans første kveld hjemme. Har bare dårlige blitzbilder nå, men det kommer helt sikkert flere og bedre bilder om ikke lenge!

pablo_gulv2.jpg

pablos_vov2.jpg

pablo_gulv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser ut som en HERLIG kar Havana. Absolutt nydelig. Synes havanaisen er en nydelig rase, og litt svak for de med farge :rolleyes: Gleder meg til å få se maange bilder av pøbelen Pablo(tøft navn). Du får jo noen morsome måneder fremover hvertfall. Hvordan tar Isak imot den nye familiemedlemmet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG! :P Så søøt han er!

En liten pøbel Pablo.. ;) Et passende navn til en liten "habanero". :P

Gratulerer så mye med den nye tilskuddet til familien. Han var nyyydelig, jeg gleder meg til å se hvordan han utvikler seg med tanke på farge og selvfølgelig personlighet. ;)

Jeg lurer også på hvordan Isak liker storebror-rollen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, alle sammen :P Ja, han er fantastisk nydelig - heeeelt objektivt, altså.. ;) Nå ligger han og hviler ut etter den første morgenturen hos oss. Mange nye inntrykk for han, men han virker så tillitsfull og modig. Gleder meg veldig til å bli bedre kjent med han!

Isak har tatt det hele med knusende ro. Han er ikke så interessert i å leke med Pablo, men han har ikke noe imot han heller. Da vi var ute, snuste de rundt sammen. Det blir spennende å se hvordan forholdet dem i mellom utvikler seg etter hvert som Pablo vokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett noe så nydelig?? Nå fikk jeg da voldsomt lyst på en liten bebis å knipe på. :(

Jeg gleder meg til å se masse bildespam av ham. Det blir spennende å se når pelsen vokser og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett noe så nydelig?? Nå fikk jeg da voldsomt lyst på en liten bebis å knipe på. :P

Jeg gleder meg til å se masse bildespam av ham. Det blir spennende å se når pelsen vokser og slikt.

Du får få deg en liten sånn en, da :P Jeg er også veldig spent på hvordan pelsen hans vil bli. Han er ganske lik moren sin. Hun har ganske glatt pels og har beholdt den mørke fargen. Her er Pablo sammen med mamma:

pablo_benji.jpg

Men han har flere pelstyper og farger på stamtavla, og siden alle farger mixes med hverandre og fargene kan endre seg ganske mye, så er det ikke mulig å forutsi noe 100%. Men det er jo det som er litt fascinerende også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...