Gå til innhold
Hundesonen.no

Ålesund 24 mai


Symra&Pippin

Recommended Posts

Puh det blir en travel helg. Lørdag blir det LP me Pito og Agility med Twiggy og søndag blir det utstilling twiggy,agility pito og agility twiggy.

Pluss hun jeg reiser med har samme travle opplegget så vi må være klare til å steppe inn for hverandre hvis noe kræsjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hjemme igjen faktisk. Fornøyd med dagen! Symra fikk 1 kval, 1 konk og HP. Og kritikken var fin! Ikke et ord om fallende kryss, selv om dommeren (Wenche Eikeseth) går for å være veldig nøye og ganske så streng. Symra fant ut at hun skulle oppføre seg pent denne gangen. Utstilling var ikke så veldig skummelt i dag, og hun både gikk og sto relativt pent.

Meget god og feminin type, sto det! :D Og fargen på HP-sløyfa er igrunnen mye finere enn fargen på certet, for tenk! :D

Hyggelig å hilse på Donnygutten også! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kritikken lyder som følger:

Feminin, meget god type. Gode proposjoner. Bra hode. Normalt vinklet fram og bak. Stram overlinje. Noe lang lend. Utmerket pels og farge. Bandt seg noe under bevegelse i dag, ennå noe ustabil fram og bak.

Jeg er fornøyd med denne kritikken fordi det som er negativt er slikt som sannsynligvis vil gå seg til når hun blir litt eldre. (Stram overlinje sto det forresten også på kritikken til den andre beardisen som stilte, han er internasjonal champion og en av de virkelig store stjernene i Norge (Firstprizebears Caddilac)).

Hvis noen synes jeg er litt overentusiastisk her, så er det altså fordi jeg er veldig glad fordi Symra sannsynligvis kan brukes til utstilling framover. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kritikken lyder som følger:

Feminin, meget god type. Gode proposjoner. Bra hode. Normalt vinklet fram og bak. Stram overlinje. Noe lang lend. Utmerket pels og farge. Bandt seg noe under bevegelse i dag, ennå noe ustabil fram og bak.

Jeg er fornøyd med denne kritikken fordi det som er negativt er slikt som sannsynligvis vil gå seg til når hun blir litt eldre. (Stram overlinje sto det forresten også på kritikken til den andre beardisen som stilte, han er internasjonal champion og en av de virkelig store stjernene i Norge (Firstprizebears Caddilac)).

Hvis noen synes jeg er litt overentusiastisk her, så er det altså fordi jeg er veldig glad fordi Symra sannsynligvis kan brukes til utstilling framover. :D

Gratulerer og lykke til på utstillinger fremover :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...