Gå til innhold
Hundesonen.no

Klær med bilde av rasen din


Jane

Recommended Posts

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar
Har ikke hatt noen problemer med cafepress, nei. Har en sånn "dogfather"-t-skjorte med whippet på!

Har bestilt flere ganger fra amerikanske sider. Har gått bra hver gang. Hadde ikke kjøpt fra en side som ikke så seriøs ut eller falsk ut. Kjøper heller ikke hvis jeg ikke kjenner noen som har kjøpt fra stedet.

Det er bra... Siden ser jo seriøs ut, så det er sikkert ikke noe problem.. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert et teit spørsmål, men stoler dere på sånne amerikasnske internetthandelsider? Det er jo litt dumt vis man mister pengene/ikke får noe varer osv...

Men siden flere har bestillt og kanskje allerede fått varene, er det vel lite sansynlig at det skjer noe......?

Stol på en fast sonis istede da vel, MEG ? :ahappy:

Jeg har handlet minst 15 ganger fra cafepress og like fornøyd hver eneste gang,

sist bestilte jeg en hettegenser og betalte med mastercard.

Ble trekt kr 244,- og det var med frakt og alt, dollar`n er lav nå :ahappy:

Jeg hadde ikke lagt ut en amerikansk side på Hundesonen og anbefalt den på det varmeste hvis det var noe som helst snusk eller fanteri der.

Dere kan trygt bestille, og for hver gang dere bestiller får dere et gavekort på 5 dollar til å bruke neste gang,

dersom dere tipser om siden til minst en annen e-post adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert et teit spørsmål, men stoler dere på sånne amerikasnske internetthandelsider? Det er jo litt dumt vis man mister pengene/ikke får noe varer osv...

Men siden flere har bestillt og kanskje allerede fått varene, er det vel lite sansynlig at det skjer noe......?

Jeg har også handlet flere ganger fra cafepress uten problemer. Billig og til å stole på.

Jeg bestilte 3 nye tskjorter nå, og har "This is totally going in my blog" fra før av :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt en god del derfra, det tar bare 5-7 dager etter at du bestiller til genser`n ligger i postkassen.

Og det er BRA kvalitet på klærne, har en hettegenser som er vasket minst 30 ganger og den er like myk og fin!

Håper dere likte siden og fikk noen tips, jeg kjøper både julegaver & bursdagsgaver fra den siden til alle mine hunder/hundevenner :ahappy:

jeg lurer på..siden det er klær, må man betale toll og dritt i itillegg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei, du vil ikke ha ting med amerikanske sheltier med ståører på! <_< :ahappy:

Det var teksten som var bra da, din fjolle. Men jeg lurer på å sende inn bilde av Zim og samme teksten til Nordicprint eller noe i Norge når jeg blir rik, så får jeg en ordentlig Sheltie på den også. Og den skal jeg ha på hver gang jeg går med henne i byen, eller andre offentlige plasser, og når noen peker og sier: ååh, så fin Lassiehund, så skal jeg bare peke på t-skjorten:D

Knott har skikkelig lyst til at jeg skal ha en sånn en med masse sau og en BC på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på..siden det er klær, må man betale toll og dritt i itillegg da?

Jeg har ikke betalt toll på noe av det jeg har handlet der, betaler bare Shipping: $ 7.50 ekstra på summen som du handler for.

Men nå passer jeg på å kjøpe for rundt 200-250 kr av gangen, heller bestille i flere pakker så det ikke blir noe moms og toll.

En hettegenser med frakt kostet meg kr 244 ,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på størrelsene her jeg: har en genser fra USA og den er faktisk større i størrelsen enn en genser kjøpt i Norge/Europa. Er genserene store i størrelsen? Jeg skal i hvertfall handle her så snart lønna tikker inn, og julegavene skal bli ferdig nokså raskt i år. Morsomt :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på..siden det er klær, må man betale toll og dritt i itillegg da?

Her er litt info fra toll.no

Toll og avgifter ved innførsel av varer

Innførsel av varer med vareverdi fra og med 200 kroner må fortolles. Det vil si at det må betales merverdiavgift (25 prosent) og eventuell toll og særavgifter for varen. Toll og avgifter regnes ut fra varens verdi inkludert frakt- og eventuelle forsikrings-kostnader.

De alle fleste varer, for eksempel elektriske og elektroniske artikler, cd- og dvd-plater er tollfrie. Klær er derimot tollbelagte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser å ser å ser å ser... og fant meg en tsjorte.

Men, korleis er strørrelsene? eg bruker normalt sett L... hva er det da eg skal bestille. kanskje eg bare er blond..

Størrelsene er store.. Jeg bestiller/kjøper alltid xl uansett jeg da (hvis genser og t-shorte) :).. digger store klær... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerikanske størrelser er store!

Bruker normalt L jeg, men har bestilt det meste i strl M.

hm... jeg bruker normalt M/38, burde jeg da bestille S..? Er ikke særlig fan av alt for store klær (måtte blitt jakka i så fall...) Fant noen t-skjorter og en hettejakke jeg rett og slett må ha *vente på lønna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Synd at ingen er aktive på forumet nå som har hatt to valper sammen. Hadde vært så fint å lese om de som faktisk har gjort dette før. Hvorfor tar det da lengre tid å lære dem alt av hverdagslydighet? Er det kun fordi jeg må bruke mere tid? Eller er det pga. at valpene da ødelegger for hverandre? Trener med de hver og en. Er det veldig dumt at jeg da bor alene? Vet du om de du kjenner bodde alene eller sammen med noen? Fordi ser den at det kanskje er lettere å ha en type å bo sammen med. Jeg har heller ingen barn og har derfor mere ledig tid til hundetrening men ulempen da igjen er at ikke barna kan være delaktig. Tenker da selvfølgelig på større barn eller ungdommer men kan uansett ikke basere seg på dem heller siden de nok har ett eget liv også.     
    • Ja det med at jeg bor alene er en utfordring i starten siden valpene ikke kan være alene. Og det er en utfordring når jeg da må gå lengre turer med de to voksne hundene med to valper også. Med en valp så putta jeg den bare i sekken. Men dette er den største problemet en måned eller to. Jeg vet også at en ny utfordring er når de da kommer i puberteten og begge skal finne sin rang. Jeg er da redd de to valpene skal bonde seg sammen mot de voksne hundene og at de da blir sterkere sammen. Eller er ikke dette ett problem ? Men finner ikke noe annet negativt enn det dere allerede har nevnt her. Virker som om dere er samstemte som ikke anbefaler to valper fra samme kull. Jeg har da veldig lyst til å prøve dette.
    • Ingen som er aktive på forumet nå, såvidt jeg vet. De få jeg kjenner som har gjort det sier "aldri igjen". Joda, det er krevende med flere hunder uansett, men to fra samme kull har allerede et bånd, og ikke minst nærmere i (u)modenhet. Det vil ta lengre tid å lære dem alt av hverdagslydighet. Selv om du har mye tid, så hvis du har to hunder fra før så har du kanskje allerede litt logistikk for å få til aleneturer og trening med dem? I starten kan ikke valpene være mye alene heller, så med mindre du bor sammen med andre så er jo det også en utfordring. Det hjelper nok på sitt vis å ha voksne, veloppdragne hunder, også med to valper, men hvis jeg var oppdretter ville jeg som sagt hørt de konkrete tankene bak det.
    • Gratulerer! Kult med de norske rasene!
    • Gratulerer. Så nydelig hun er.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...