Gå til innhold
Hundesonen.no

Blir så forbanna .....


Red Merle

Recommended Posts

Når folk sier at de skal Kidnappe Geisha fordi hun er så snill og søt [-X

Jeg vet jo at de tuller ... Men Jeg vet ikke hvorfor jeg blir så forbanna. Jeg HATER å høre folk si det. Skal de ha hund kan de skaffe seg en annen hund. :D

Det var til og med en liten dritt unge ( 11-12 år kanskje) som ville kjøpe henne !!! Aå forbanna her jeg nesten aldri blitt.

Hvor dumme kan folk bli??

Har noen av dere det på samme måte ? eller er det bare jeg som er så syk :roll: :P ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja. Det er jo koselig at folk synes at hunden min er så vakker :P Men når de begynne rå tulle med at de skal kidnappe henne? Tenk hvis Bikkja plutselig stikker av ? Det første jeg ville ha trodd da ,var at hun hadde blitt stjålet .

Haha. jeg tuller med sånnt innimellom. Trudde ikke folk ble sure av det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. jeg tuller med sånnt innimellom. Trudde ikke folk ble sure av det :P

Ja, jeg og gjør det!! :P:P

som f.eks nå på søndag, så et par nydelige pommer og sa :

"bare vent til mor di ikke følger med, så skal jeg ta deg under jakken og løpe avgårde!" :P

Tror ikke eieren ble å veldig sint men :P Hun begynte å legge ut om at hun trengte forverter i stedet for :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg og gjør det!! :P:P

som f.eks nå på søndag, så et par nydelige pommer og sa :

"bare vent til mor di ikke følger med, så skal jeg ta deg under jakken og løpe avgårde!" :P

Tror ikke eieren ble å veldig sint men :P Hun begynte å legge ut om at hun trengte forverter i stedet for :P

Hvilke oppdretter var det? :? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det avr tydeligvis mange som skulle ha med seg Cita hjem etter leiren :P

Seinest på fredagen fortalte Elisabeth meg at hun skulle kidnappe Cita :D Jeg syns det bare er hyggelig :P

jaja, det er vel bare meg som er så glad i geisha at jeg blir overbeskyttende . hihi

Du er ikke alene om å være glad i hunden din, da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var noen i Sverige som ville kjøpe Vicky en gang :P noen som ville ha en god gjeterhund, men ikke en border... det finnes jo nesten ikke fler igjen. (Tamburenga har fått frem 75 % ranch! det er kjempe bra!) tok det som et kompliment :D de ville gjerne hatt valp fra henne hvis det blir noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet faktisk ikke hva hun heter! Gunn, hjelpe meg, hun som har collie også...

Hun var hvertfall veldig hyggelig, og hadde to nydelige pommer, en creme, og en rød :P

hmmm..En pom oppdretter som har collie. *vri hjernen* kommer ikke på noen :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror hun er ivrigest på collie, men det er datteren som er ivrigest på pommer...

Skal finne ut av det jeg :D Silje on the mission!!

Om det var de vi var innom? (Når vi var i den dyrebutikken)

Hadde ikke de 9 Collier.. :P Pluss 1 borte på for.

Eller er det ikke de? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...