Com Skrevet 3. Mai 2008 Rapporter Skrevet 3. Mai 2008 endring : noen ganger går desverre ikke alt slik man planlegger , så det blir ingen collievalp...
HildeM Skrevet 3. Mai 2008 Rapporter Skrevet 3. Mai 2008 Gratulerer så mye! Navneforslag: CALISTA: Variant of Latin Callista, meaning "most beautiful." CASSIA: Latin form of Hebrew Kezia, meaning "cinnamon tree." CADHLA: Irish name meaning "beautiful." CAILIN (Cailín): Irish name meaning "girl." Velg og vrak Edit: CARIS: Variant of English Charis, meaning "grace." CARISSA: Variant of English Charissa, meaning "grace."
Toya Skrevet 3. Mai 2008 Rapporter Skrevet 3. Mai 2008 Jo grattulerer... Hvem er hun etter? Nyskjerigheten blomstrer, siden jeg driver med rasen selv, jeg har mine anelser om hvem det er etter datoen på fødselen da
Com Skrevet 4. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mai 2008 Gratulerer så mye! Navneforslag: CALISTA: Variant of Latin Callista, meaning "most beautiful." Takk for gode navneforslag , Calista var et pent navn
bardmand Skrevet 4. Mai 2008 Rapporter Skrevet 4. Mai 2008 Gratulerer! Collie-jente på C? Det må jo bli en Classy/Classie (geddit?)
shatique Skrevet 4. Mai 2008 Rapporter Skrevet 4. Mai 2008 Gratulerer så masse,så koselig. Skjønner at du gleder deg.
Tini Skrevet 4. Mai 2008 Rapporter Skrevet 4. Mai 2008 Gratulerer... Den vente tiden ja.. uff den er hard allså! <_< Kan vi ikke bare skru frem tiden litt Gleder meg til å følge med.
Toya Skrevet 4. Mai 2008 Rapporter Skrevet 4. Mai 2008 Takk for gode navneforslag , Calista var et pent navn Hun er fra Vikholmen Hun er etter Steadwyn Fashion's Black Witch og Int Dk Ch KBHV 2007 Nuch Wakan Chevelle of Castlecourt var det jeg tenkte meg Var i bergen den helga hu blei født
Maritaa Skrevet 6. Mai 2008 Rapporter Skrevet 6. Mai 2008 Endelig ble det valp på dere! Grattis så mye Gleder meg til å tilbringe deler av sommeren sammen med dere
Aya Skrevet 6. Mai 2008 Rapporter Skrevet 6. Mai 2008 Grattis! Du får si fra hvis du vil ha noen snille og greie frøkner å sosialisere henne med etterhvert ...
Com Skrevet 13. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mai 2008 Gratulerer! Collie-jente på C? Det må jo bli en Classy/Classie (geddit?) Classy er skrevet ned på navnelisten, men synes det passer best til en sobel collie egentlig, er jo de som er mest klassiske Gratulerer... Den vente tiden ja.. uff den er hard allså! Kan vi ikke bare skru frem tiden litt Gleder meg til å følge med. Skulle vært mulig å skru tiden fram ja, nå er det heldigvis "bare" 6 uker igjen.. var det jeg tenkte meg Var i bergen den helga hu blei født Er jo ikke så mange colliekull som blir født på likt egentlig så er vel lett å vite for en som er i miljøet Var du på collieklubben sin utstillingen i Bergen som var den helgen ? Grattis! Du får si fra hvis du vil ha noen snille og greie frøkner å sosialisere henne med etterhvert ... Skal gi beskjed når hun er kommet hjem Tusen takk for gratulasjonene Nå har valpen blitt 2 uker allerede og har åpnet øyene. Valpene blir bare søtere for hver gang det kommer bilder av de. :P for en uke siden døde desverre en av tispene så nå er det kun 3 tisper igjen. Blir spennende å se hvilken som blir vår etter hvert... Navn er enda ikke bestemt , men har funnet et par som er aktuelle. Fie, Classy , Fiva. Trenger flere navne forslag hvis noen har.
ToneS Skrevet 13. Mai 2008 Rapporter Skrevet 13. Mai 2008 Syns du kan legge ut noen bilder av de her. (eller har du kanskje gjort det en annen plass?) Og Gratulerer så mye!
Toya Skrevet 13. Mai 2008 Rapporter Skrevet 13. Mai 2008 Classy er skrevet ned på navnelisten, men synes det passer best til en sobel collie egentlig, er jo de som er mest klassiske Skulle vært mulig å skru tiden fram ja, nå er det heldigvis "bare" 6 uker igjen.. Er jo ikke så mange colliekull som blir født på likt egentlig så er vel lett å vite for en som er i miljøet Var du på collieklubben sin utstillingen i Bergen som var den helgen ? Skal gi beskjed når hun er kommet hjem Tusen takk for gratulasjonene Nå har valpen blitt 2 uker allerede og har åpnet øyene. Valpene blir bare søtere for hver gang det kommer bilder av de. :P for en uke siden døde desverre en av tispene så nå er det kun 3 tisper igjen. Blir spennende å se hvilken som blir vår etter hvert... Navn er enda ikke bestemt , men har funnet et par som er aktuelle. Fie, Classy , Fiva. Trenger flere navne forslag hvis noen har. Ja jeg var på den i Bergen! Var du? Nå blei jeg brått nysgjerrig på om jeg har sett deg her hihi... Tro tradisjon og dra til Bergen Morro og koselig utstilling:) Liker Ylva jeg da
Susanne&Tapper Skrevet 13. Mai 2008 Rapporter Skrevet 13. Mai 2008 Gratulerer! Gleder meg mykje til å sjå bilder av den lille vakre Ventetida går alltid saaakte, men slutten er alltid god!
Iago Skrevet 22. Juli 2008 Rapporter Skrevet 22. Juli 2008 uff det var synd det ikke ble likevel. Men måtte legge inn et navn: Cannie
Guest LeenaM Skrevet 22. Juli 2008 Rapporter Skrevet 22. Juli 2008 dumt at det ikke ble allikevel. om jeg kan spørre; hvorfor skal du ikke ha den allikevel?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar