Gå til innhold
Hundesonen.no

Endelig har ventetiden begynt ! :D

Com

Recommended Posts

Gratulerer så mye!

Navneforslag:

CALISTA: Variant of Latin Callista, meaning "most beautiful."

CASSIA: Latin form of Hebrew Kezia, meaning "cinnamon tree."

CADHLA: Irish name meaning "beautiful."

CAILIN (Cailín): Irish name meaning "girl."

Velg og vrak

Edit:

CARIS: Variant of English Charis, meaning "grace."

CARISSA: Variant of English Charissa, meaning "grace."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

Navneforslag:

CALISTA: Variant of Latin Callista, meaning "most beautiful."

Takk for gode navneforslag , Calista var et pent navn :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode navneforslag , Calista var et pent navn :icon_confused:

Hun er fra Vikholmen ;)

Hun er etter Steadwyn Fashion's Black Witch og Int Dk Ch KBHV 2007 Nuch Wakan Chevelle of Castlecourt ;)

var det jeg tenkte meg ;)

Var i bergen den helga hu blei født ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Collie-jente på C? Det må jo bli en Classy/Classie (geddit?)

Classy er skrevet ned på navnelisten, men synes det passer best til en sobel collie egentlig, er jo de som er mest klassiske :P

Gratulerer...

Den vente tiden ja.. uff den er hard allså!

Kan vi ikke bare skru frem tiden litt

Gleder meg til å følge med.

Skulle vært mulig å skru tiden fram ja, nå er det heldigvis "bare" 6 uker igjen..

var det jeg tenkte meg

Var i bergen den helga hu blei født

Er jo ikke så mange colliekull som blir født på likt egentlig så er vel lett å vite for en som er i miljøet :P Var du på collieklubben sin utstillingen i Bergen som var den helgen ?:P

Grattis! Du får si fra hvis du vil ha noen snille og greie frøkner å sosialisere henne med etterhvert ...

Skal gi beskjed når hun er kommet hjem :wub:

Tusen takk for gratulasjonene :P Nå har valpen blitt 2 uker allerede og har åpnet øyene. Valpene blir bare søtere for hver gang det kommer bilder av de. :P :P for en uke siden døde desverre en av tispene så nå er det kun 3 tisper igjen. Blir spennende å se hvilken som blir vår etter hvert...

Navn er enda ikke bestemt , men har funnet et par som er aktuelle. Fie, Classy , Fiva.

Trenger flere navne forslag hvis noen har. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Classy er skrevet ned på navnelisten, men synes det passer best til en sobel collie egentlig, er jo de som er mest klassiske :P

Skulle vært mulig å skru tiden fram ja, nå er det heldigvis "bare" 6 uker igjen..

Er jo ikke så mange colliekull som blir født på likt egentlig så er vel lett å vite for en som er i miljøet :P Var du på collieklubben sin utstillingen i Bergen som var den helgen ?:P

Skal gi beskjed når hun er kommet hjem :wub:

Tusen takk for gratulasjonene :P Nå har valpen blitt 2 uker allerede og har åpnet øyene. Valpene blir bare søtere for hver gang det kommer bilder av de. :P :P for en uke siden døde desverre en av tispene så nå er det kun 3 tisper igjen. Blir spennende å se hvilken som blir vår etter hvert...

Navn er enda ikke bestemt , men har funnet et par som er aktuelle. Fie, Classy , Fiva.

Trenger flere navne forslag hvis noen har. :P

Ja jeg var på den i Bergen! Var du?

Nå blei jeg brått nysgjerrig på om jeg har sett deg her hihi...

Tro tradisjon og dra til Bergen :P

Morro og koselig utstilling:)

Liker Ylva jeg da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Må han være der? Jeg tenker det kan være greit som en del av alenetreningen etterhvert, men så lenge dere er hjemme disse første ukene så ser jeg ingen grunn til å stenge ham inne der med mindre dere har behov for å skjerme ham for noe, unna gulvvask, støvsuging og sånt. Men selv det er også ting han bør bli vant til, strengt tatt. La valpegrinda være åpen så mye som mulig både dag og natt, så lærer han nok å finne roen etterhvert.
    • Valpen vår på snart 10 uker er vandt med valpeinnhegning med et bur inni(dør åpen til buret) på batteristandard. Vi sover enn så lenge på madrass på utsiden av innhegningen. Men på dagtid blir han helt rabiat når han blir satt i innhegningen. Hyler og skriker i evigheter selv når han ser oss. Vi vet han både har er mett, har tisset og bæsjet og behovene hans er fylt. Hvor lege skal han få lov å holde på før jeg gir opp? Valpehjerte får jo vondt av han, men vil jo heller ikke gi opp for lett. Vi vet det enda er tidlig og vi har fri helt frem til nytt år for å være hjemme med han. Gode tips og råd mottas med takk. 
    • Kan stedet jeg beordrer hunden for irettesettelse være den vanlige dagsenga i stua eller bør det være et separat sted/seng?
    • Jeg har hentet flere valper gjennom årene og har aldri tenkt over at det er noe problem at tisper i huset har løpetid.  Tror det går fint med både tispe og valp.
    • Ja han har teppe fra dem. Han koser seg fint i buret sitt på dagtid.  hittil må vi ut med ham rundt kl 02 og igjen kl 05.30 når han våkner på morningen. Han blir tatt ut for å tisse og legger seg raskt tilbake i buret. Men går 3-5 minutter så kommer han tuslende over på madrassen. Vi får prøve å legge oss utenfor å se hvordan det går. Bare håpe. Vi ikke vekker han for mye da når vi flytter madrassen vi skal sove på.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...