ingervildesaua Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Skrevet 1. Mai 2008 Nå skal jeg snart å meg en samojed tispe Jeg lurer fremdeles litt på navn, men har noen i hodet. Noen som har noen søte navn som passer til en liten bamse ? Ingen spesiell bokstav, men vil ikke at navnet skal være for vanlig.
Henriette Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Skrevet 1. Mai 2008 Nå skal jeg snart å meg en samojed tispe Jeg lurer fremdeles litt på navn, men har noen i hodet. Noen som har noen søte navn som passer til en liten bamse ? Ingen spesiell bokstav, men vil ikke at navnet skal være for vanlig. OT: Hvor skal du ha fra? Syns jeg så en annen plass at du var i Trheim for å hente?
Einstein&Charlie Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Skrevet 1. Mai 2008 Her er et par navne Kumi Yumi Zika Nori Boli Korma Saki
Kristiin Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Skrevet 1. Mai 2008 hmm.. Tispenavn .. -Freia -Bessie -Emma -Kaisa -Bamse aka balto ? -Benna -Lucie -Dina -Gyda -Tulla -Irja -Indy -Jaika aka Laika -Nanna -Phoebe (liker det navnet!) -Ronja -Cindy -Tamara -Tia -Vesla KOmmer ikke på flere akkurat nå håper det hjelper litt !
ingervildesaua Skrevet 1. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2008 OT: Hvor skal du ha fra? Syns jeg så en annen plass at du var i Trheim for å hente? Jeg skal ha fra Polarhiet
Henriette Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Skrevet 1. Mai 2008 Jeg vet om en samojed fra før som heter dette, men jeg syns Kefir er et bra navn til samojed
ida Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Skrevet 1. Mai 2008 Kefir var kjempefint, men kanskje guttenaavn? Snø Is Frostie Vinter
bardmand Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Skrevet 1. Mai 2008 Jeg vet om en samojed fra før som heter dette, men jeg syns Kefir er et bra navn til samojed Kefir synes du det? Sorry, klarte ikke la være! Yoghurt, kanskje? Når vi først var inne på meieriprodukter, mener jeg. Samojeden er vel fra øst, og det er vel yoghurten også? Hva med Valemon? Om det ikke er i bruk på norske samojeder, burde det være det. Redigert: Ooops, det er jo ei tispe - stryk siste forslag. Men da åpner jo en helt annen verden av navn på hvite ting seg: Melis, Sukker, Yoplait, Snø, Hvitveis, Snøfrid, Blenda!
HildeM Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Skrevet 1. Mai 2008 Kefir synes du det? Sorry, klarte ikke la være! Yoghurt, kanskje? Når vi først var inne på meieriprodukter, mener jeg. Samojeden er vel fra øst, og det er vel yoghurten også? Hva med Valemon? Om det ikke er i bruk på norske samojeder, burde det være det. Redigert: Ooops, det er jo ei tispe - stryk siste forslag. Men da åpner jo en helt annen verden av navn på hvite ting seg: Melis, Sukker, Yoplait, Snø, Hvitveis, Snøfrid, Blenda! Måtte le av dette innlegget Kefir synes jeg *unnskyld* var veldig rart. Yra Irja Vilja
Maritaa Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Skrevet 1. Mai 2008 Seriøst? Snø, is, vinter, Kefir osv. (unnskyld meg ), men det er det rareste jeg har hørt. *fnise* Jaja, forskjellig smak heldigvis Synes du skal kalle den Vilja jeg, så blir venninnen din glad vertfall. hihi Hvilke navneforslag har du selv da? Vi får kanskje et innblikk i hvilke navn du er ute etter hvis vi får høre dine forslag. Og IV: Ha det gøy i morgen på valpebesøk Jeg vil se masse bilder når du kommer hjem!
bardmand Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Skrevet 1. Mai 2008 Jada, mange av forslagene er rare, men trådstarter ville jo ha et uvanlig navn? Jo mer jeg smaker på "Blenda", jo mer fornøyd blir jeg selv med det. Sikkert andre som har brukt det, men det ruller lett av tunga, og er jo et strålende navn på hvit hund, spør du meg. Tror nesten jeg må skaffe meg en hvit hund selv, jeg!
Jane Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Skrevet 1. Mai 2008 Snowflake, Frosty, Marshmellow, Crystal, Ivory, Magnolia eller Vanilje ville jeg ha kalt en Samojed.
Car00line Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 Gratulerer Melis var jo kult! Ellers vet jeg ikke helt^^
ida Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 Jeg elsker også "vanlige" navn som: Binna Bella Stella Det viktigste med hundenavn er vel at de kler hunden og er lette å si og ikke minst lette å høre for hunden. Rare navn kan være flotte hundenavn.
Maritaa Skrevet 12. Mai 2008 Rapporter Skrevet 12. Mai 2008 har du bestemt deg? Siden ikke IV svarer, så måå jo jeg gjøre det :angel: Søte "lilla" tispen skal hete Tia, og det var det vel du som foreslo? hehe. Ikke lenge før IV henter henne hjem nå. Gleder meg sånn til å se henne.
Ane&Kaiza Skrevet 12. Mai 2008 Rapporter Skrevet 12. Mai 2008 Ja, Tia blir navnet;D var skikkelig søtt da! men blenda som noen foreslo var jo ganske tøft og da;p
Com Skrevet 12. Mai 2008 Rapporter Skrevet 12. Mai 2008 Ja, Tia blir navnet;D For et fint navn du valgte Inger Vilde
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar