Gå til innhold
Hundesonen.no

Mossestevnet

kittykatt

Recommended Posts

Skrevet

Må bare få skryti av jenta mi i dag..Pakita min bc på 17 mnd... Vi stilte som debutant i kl 1, lp.. I moss, å regnvær :wub:

og *trommevirvler* vi fikk 167 poeng å første premie med opprykk til kl2.. ååå så gla :D

1. Visning av tenner kar 9: hu la seg ned til slutt, hmm.. dommern kom rett mot Pakita, store mannen :(

2. felles dekk kar 9.5

3. Lineføring kar 7, detter mye ut men jeg som ska ha skylda der for noe dårlig kommandoer å sakker tempo.nervøs ja

4. Fvf kar 7.5 noe bedre tempo som resulterte i bedre kontakt. med jeg slakka tampo etterhvert der og.. hehe

5. dekk fra holdt kar 8.

6. innkalling fra sitt kar 7.5

7. stå under mars kar 9.5

8. fritt hopp over hinder kar 9

9. Helhetsinntrykk 8

dommer Erik Brenden

Vi er stor fornøyde, å har klart å oppnå det vi skulle prøve på i løpet av dette året ;) Nå blir det sommerferie..

Skrevet
Må bare få skryti av jenta mi i dag..Pakita min bc på 17 mnd... Vi stilte som debutant i kl 1, lp.. I moss, å regnvær :D

og *trommevirvler* vi fikk 167 poeng å første premie med opprykk til kl2.. ååå så gla :(

1. Visning av tenner kar 9: hu la seg ned til slutt, hmm.. dommern kom rett mot Pakita, store mannen ;)

2. felles dekk kar 9.5

3. Lineføring kar 7, detter mye ut men jeg som ska ha skylda der for noe dårlig kommandoer å sakker tempo.nervøs ja

4. Fvf kar 7.5 noe bedre tempo som resulterte i bedre kontakt. med jeg slakka tampo etterhvert der og.. hehe

5. dekk fra holdt kar 8.

6. innkalling fra sitt kar 7.5

7. stå under mars kar 9.5

8. fritt hopp over hinder kar 9

9. Helhetsinntrykk 8

dommer Erik Brenden

Vi er stor fornøyde, å har klart å oppnå det vi skulle prøve på i løpet av dette året ;) Nå blir det sommerferie..

dere er fantastisk flinke..... er fornøyd selv jeg og :wub:

Skrevet

Juhuu;) Vi var også på det mossestevne;) Har til å med skrytt av Cathrine og Pakita på hjemmesiden;) weeeh (med bilder å det hele;)

Jeg og min gogutt (Birk på 5 år, border collie) fikk 177,5 poeng og delt 5 plass;) Dette er det andre offisielle stevne på 1 uke hvor vi klinker til med opprykk;)

WeeeeH

Digger deg og Pakita, Cathrine. Dere hadde INGENTING å frykte så godt som dere gikk i dag;)

Klasse 2, HERE WE COME;)

Skrevet
Juhuu;) Vi var også på det mossestevne;) Har til å med skrytt av Cathrine og Pakita på hjemmesiden;) weeeh (med bilder å det hele;)

Jeg og min gogutt (Birk på 5 år, border collie) fikk 177,5 poeng og delt 5 plass;) Dette er det andre offisielle stevne på 1 uke hvor vi klinker til med opprykk;)

WeeeeH

Digger deg og Pakita, Cathrine. Dere hadde INGENTING å frykte så godt som dere gikk i dag;)

Klasse 2, HERE WE COME;)

watch out, be afraid :icon_confused:;);)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har du forsøkt med bare en hund alene med en kattunge? Jeg har heller ingen erfaring med dette, men fra å introdusere miniatyr valp til voksen mellomstor hund. Det tok litt tid før de var gode venner. Jeg ser for meg at kanskje senior alene med en kattunge i fanget..? Samtidig øker det jo stress veldig om den andre holder konsert i rommet ved siden av.   Edit: Har du forsøkt kattungene i bur med hundene fri? Jeg husker det sjalusidrapet en rottweiler begikk på en toåring for noen år siden, hvor jeg er hellig overbevist om at måten de brukte buret på var en tungt medvirkende årsak. Når ungen kom på besøk ble hunden satt til side i bur i sitt eget hjem, i stua, mens mamsen dens ignorerte den og begikk kos og lek med ungen på gulvet og i sofaen rett foran den. Drapet ble begått en dag hunden var forvist til hagen mens ungen var inne med matmor og fikk forsyne seg selv fra fryseren midt i glaninga på hunden, hvorpå det bikket fullstendig over for den. Jeg tror ikke det var jakt, men ren sjalusi og ressursforsvar.
    • Riesenschnauzer krever ihvertfall ganske mye. Kanskje ned mot en time i uka som rent kjæledyr for å holde tovefri, korte poter, rent skjegg, ren stump og visuell sikt. En time høres lite ut, men det er et minimum, og plutselig mye om en er vant til stellfri pels. Skal en holde i korrekt utstillingspels kreves en del mer tid. Typisk rase en ikke skaffer seg om en tenker at den må friseres, men flott om en har en indre frisør som liker at den kan friseres. Profesjonellt utstillingsstell på riesen er kostbart fordi det er tidkrevende, men kan være verdt pengene om en bare skal stille noen få ganger. Ikke bare, bare å få til et jevnt og pent resultat.
    • Ja, Edeward er uvurderlig support. Super fornøyd med ham. Fordi han er krypt vil det aldri skuffe meg at han kanskje ikke engang er bygget til en Very Good (trang i fronten, en merkelig bue i ryggraden og keivete potestilling), men mentalt er han bare super.  Vi har gode naboer også. Tror ikke jeg hadde taklet dette like bra om jeg bodde mer øde og alene. Han er en livsglad gutt som vet å ha det gøy      
    • Jeg følger med på lynkart hver gang men det kan snu fort. Og det tar ett stykke å kjøre hjem om jeg ser det er ille. Det er også ofte det er meldt torden og Lyn og jeg blir hjemme med hundene også kommer det ikke torden og Lyn i det hele tatt.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...