kittykatt Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Skrevet 1. Mai 2008 Må bare få skryti av jenta mi i dag..Pakita min bc på 17 mnd... Vi stilte som debutant i kl 1, lp.. I moss, å regnvær og *trommevirvler* vi fikk 167 poeng å første premie med opprykk til kl2.. ååå så gla 1. Visning av tenner kar 9: hu la seg ned til slutt, hmm.. dommern kom rett mot Pakita, store mannen 2. felles dekk kar 9.5 3. Lineføring kar 7, detter mye ut men jeg som ska ha skylda der for noe dårlig kommandoer å sakker tempo.nervøs ja 4. Fvf kar 7.5 noe bedre tempo som resulterte i bedre kontakt. med jeg slakka tampo etterhvert der og.. hehe 5. dekk fra holdt kar 8. 6. innkalling fra sitt kar 7.5 7. stå under mars kar 9.5 8. fritt hopp over hinder kar 9 9. Helhetsinntrykk 8 dommer Erik Brenden Vi er stor fornøyde, å har klart å oppnå det vi skulle prøve på i løpet av dette året Nå blir det sommerferie..
Cathrine og Killja Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Skrevet 1. Mai 2008 Må bare få skryti av jenta mi i dag..Pakita min bc på 17 mnd... Vi stilte som debutant i kl 1, lp.. I moss, å regnvær og *trommevirvler* vi fikk 167 poeng å første premie med opprykk til kl2.. ååå så gla 1. Visning av tenner kar 9: hu la seg ned til slutt, hmm.. dommern kom rett mot Pakita, store mannen 2. felles dekk kar 9.5 3. Lineføring kar 7, detter mye ut men jeg som ska ha skylda der for noe dårlig kommandoer å sakker tempo.nervøs ja 4. Fvf kar 7.5 noe bedre tempo som resulterte i bedre kontakt. med jeg slakka tampo etterhvert der og.. hehe 5. dekk fra holdt kar 8. 6. innkalling fra sitt kar 7.5 7. stå under mars kar 9.5 8. fritt hopp over hinder kar 9 9. Helhetsinntrykk 8 dommer Erik Brenden Vi er stor fornøyde, å har klart å oppnå det vi skulle prøve på i løpet av dette året Nå blir det sommerferie.. dere er fantastisk flinke..... er fornøyd selv jeg og
TineSimbaNana Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Skrevet 1. Mai 2008 Gratulerer Cathrine og Pakita dere er fantastisk flinke..... er fornøyd selv jeg og Hvordan gikk det med dere?
Cathrine og Killja Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Skrevet 1. Mai 2008 Gratulerer Cathrine og Pakita Hvordan gikk det med dere? bra nok.... 173 poeng. er happy for det. endelig
TineSimbaNana Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Skrevet 1. Mai 2008 bra nok.... 173 poeng. er happy for det. endelig Så bra Grattis
Cathrine og Killja Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Skrevet 1. Mai 2008 Gratulerer til begge to, flinke er dere tusen takk..... var ikke meningen å ta tråden fra cathrine , unskyld......
kittykatt Skrevet 1. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2008 Gratulerer Så moro takker utrolig moro ja.. =))))
Cathrine og Killja Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 Gratulerer begge to tusen takk. er jo fantastisk prestasjon av kittykat, etter som det var 1.gang
bissevov Skrevet 4. Mai 2008 Rapporter Skrevet 4. Mai 2008 Juhuu;) Vi var også på det mossestevne;) Har til å med skrytt av Cathrine og Pakita på hjemmesiden;) weeeh (med bilder å det hele;) Jeg og min gogutt (Birk på 5 år, border collie) fikk 177,5 poeng og delt 5 plass;) Dette er det andre offisielle stevne på 1 uke hvor vi klinker til med opprykk;) WeeeeH Digger deg og Pakita, Cathrine. Dere hadde INGENTING å frykte så godt som dere gikk i dag;) Klasse 2, HERE WE COME;)
kittykatt Skrevet 4. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mai 2008 Juhuu;) Vi var også på det mossestevne;) Har til å med skrytt av Cathrine og Pakita på hjemmesiden;) weeeh (med bilder å det hele;) Jeg og min gogutt (Birk på 5 år, border collie) fikk 177,5 poeng og delt 5 plass;) Dette er det andre offisielle stevne på 1 uke hvor vi klinker til med opprykk;) WeeeeH Digger deg og Pakita, Cathrine. Dere hadde INGENTING å frykte så godt som dere gikk i dag;) Klasse 2, HERE WE COME;) watch out, be afraid
Cathrine og Killja Skrevet 5. Mai 2008 Rapporter Skrevet 5. Mai 2008 Gratulerer til dere begge! tusen takk har allerese mldt på til lp 2, hehe. det går vel neppe bra
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar