Gå til innhold
Hundesonen.no

Mossestevnet


kittykatt

Recommended Posts

Må bare få skryti av jenta mi i dag..Pakita min bc på 17 mnd... Vi stilte som debutant i kl 1, lp.. I moss, å regnvær :wub:

og *trommevirvler* vi fikk 167 poeng å første premie med opprykk til kl2.. ååå så gla :D

1. Visning av tenner kar 9: hu la seg ned til slutt, hmm.. dommern kom rett mot Pakita, store mannen :(

2. felles dekk kar 9.5

3. Lineføring kar 7, detter mye ut men jeg som ska ha skylda der for noe dårlig kommandoer å sakker tempo.nervøs ja

4. Fvf kar 7.5 noe bedre tempo som resulterte i bedre kontakt. med jeg slakka tampo etterhvert der og.. hehe

5. dekk fra holdt kar 8.

6. innkalling fra sitt kar 7.5

7. stå under mars kar 9.5

8. fritt hopp over hinder kar 9

9. Helhetsinntrykk 8

dommer Erik Brenden

Vi er stor fornøyde, å har klart å oppnå det vi skulle prøve på i løpet av dette året ;) Nå blir det sommerferie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få skryti av jenta mi i dag..Pakita min bc på 17 mnd... Vi stilte som debutant i kl 1, lp.. I moss, å regnvær :D

og *trommevirvler* vi fikk 167 poeng å første premie med opprykk til kl2.. ååå så gla :(

1. Visning av tenner kar 9: hu la seg ned til slutt, hmm.. dommern kom rett mot Pakita, store mannen ;)

2. felles dekk kar 9.5

3. Lineføring kar 7, detter mye ut men jeg som ska ha skylda der for noe dårlig kommandoer å sakker tempo.nervøs ja

4. Fvf kar 7.5 noe bedre tempo som resulterte i bedre kontakt. med jeg slakka tampo etterhvert der og.. hehe

5. dekk fra holdt kar 8.

6. innkalling fra sitt kar 7.5

7. stå under mars kar 9.5

8. fritt hopp over hinder kar 9

9. Helhetsinntrykk 8

dommer Erik Brenden

Vi er stor fornøyde, å har klart å oppnå det vi skulle prøve på i løpet av dette året ;) Nå blir det sommerferie..

dere er fantastisk flinke..... er fornøyd selv jeg og :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuu;) Vi var også på det mossestevne;) Har til å med skrytt av Cathrine og Pakita på hjemmesiden;) weeeh (med bilder å det hele;)

Jeg og min gogutt (Birk på 5 år, border collie) fikk 177,5 poeng og delt 5 plass;) Dette er det andre offisielle stevne på 1 uke hvor vi klinker til med opprykk;)

WeeeeH

Digger deg og Pakita, Cathrine. Dere hadde INGENTING å frykte så godt som dere gikk i dag;)

Klasse 2, HERE WE COME;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuu;) Vi var også på det mossestevne;) Har til å med skrytt av Cathrine og Pakita på hjemmesiden;) weeeh (med bilder å det hele;)

Jeg og min gogutt (Birk på 5 år, border collie) fikk 177,5 poeng og delt 5 plass;) Dette er det andre offisielle stevne på 1 uke hvor vi klinker til med opprykk;)

WeeeeH

Digger deg og Pakita, Cathrine. Dere hadde INGENTING å frykte så godt som dere gikk i dag;)

Klasse 2, HERE WE COME;)

watch out, be afraid :icon_confused:;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...