Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstilling haugesund 24. mai..

12345

Recommended Posts

Det varer fra 9 til 4 så vidt jeg har forstått. :P

okidoki,tusen takk :P kanskje jeg ser deg der,dersom du skal i morgen? :P er vel kanskje ikke så enkelt i det folkemylderet men.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okidoki,tusen takk :wub: kanskje jeg ser deg der,dersom du skal i morgen? ;) er vel kanskje ikke så enkelt i det folkemylderet men.... ;)

Jeg er ganske sikker på at jeg skal dit i morgen ja, så kanskje vi treffes. :P Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal ha med Kaizer eller ikke, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at jeg skal dit i morgen ja, så kanskje vi treffes. :wub: Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal ha med Kaizer eller ikke, men...

okei ;) tja,hvorfor ikke ta kaizer med? det er jo en flott mulighet for miljøtreningens del. ;) olivia derimot tror jeg ikke er klar for noe sånn,så tør ikke ta henne med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei :wub: tja,hvorfor ikke ta kaizer med? det er jo en flott mulighet for miljøtreningens del. ;) olivia derimot tror jeg ikke er klar for noe sånn,så tør ikke ta henne med...

Ja, men det blir litt mer stress å komme seg til Haraldshallen hvis jeg skal ha han med. ;) Ingen kan kjøre meg, og har jeg ham med kan jeg ikke sykle, så da må jeg gå dit. (Nei, jeg har ikke hørt om buss. :rolleyes:) Men så blir det jo litt kjedeligere hvis jeg er alene også. Tror egentlig jeg ender opp med å ta ham med, jeg. :P Er kanskje ikke så hyggelig for Olivia å dra på hundeutstilling nei, det er jo ganske mye bråk og stress...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det blir litt mer stress å komme seg til Haraldshallen hvis jeg skal ha han med. :P Ingen kan kjøre meg, og har jeg ham med kan jeg ikke sykle, så da må jeg gå dit. (Nei, jeg har ikke hørt om buss. :rolleyes:) Men så blir det jo litt kjedeligere hvis jeg er alene også. Tror egentlig jeg ender opp med å ta ham med, jeg. :P Er kanskje ikke så hyggelig for Olivia å dra på hundeutstilling nei, det er jo ganske mye bråk og stress...

du får hive han på pakkebæreren. ;) tihi... neeeeida. ;)

nei,det blir nok for mange inntrykk for henne å fordøye på en gang... gidder ikke å risikere at hun blir hysterisk der oppe. :wub: hun får det nok bedre hjemme. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan følge med litt i Basenji- ringen?

Tror FedEx (Loke) stiller på valpeshow for siste gang i helgen. Mener det var 2 valper påmeldt?

Vil gjerne ha rapport fra voksen-ringen også... Om noen har mulighet?

Noen som vet hvor mange voksne som er påmeldt?

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er umulig å få både HP og CK med de nye reglene. Konkurrerte du i Beste Tispe Klasse? Hvis ikke fikk du nok en HP (Hederspris) men det er veldig bra :D

Gratulerer!

Jeg var der som sagt ikke, men en valpekjøper av meg stilte Loke (FedEx) og ble BIR og BIG-2 :D

Han fikk følgende kritikk:

"9 mnd elegant hannhund, idealhøyde, meget velkonstruert, velgående og velproporsjonert. En hund av aller høyeste kvalitet, viser seg til sin fordel."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er umulig å få både HP og CK med de nye reglene. Konkurrerte du i Beste Tispe Klasse? Hvis ikke fikk du nok en HP (Hederspris) men det er veldig bra :lol:

Gratulerer!

Jeg var der som sagt ikke, men en valpekjøper av meg stilte Loke (FedEx) og ble BIR og BIG-2 :P

Han fikk følgende kritikk:

"9 mnd elegant hannhund, idealhøyde, meget velkonstruert, velgående og velproporsjonert. En hund av aller høyeste kvalitet, viser seg til sin fordel."

Jeg fikk HP lørdagen og CK søndagen.

Ja, vi konkurrerte i Beste Tispe, det gikk ikke så bra :.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...