Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstilling haugesund 24. mai..

12345

Recommended Posts

Det varer fra 9 til 4 så vidt jeg har forstått. :P

okidoki,tusen takk :P kanskje jeg ser deg der,dersom du skal i morgen? :P er vel kanskje ikke så enkelt i det folkemylderet men.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okidoki,tusen takk :wub: kanskje jeg ser deg der,dersom du skal i morgen? ;) er vel kanskje ikke så enkelt i det folkemylderet men.... ;)

Jeg er ganske sikker på at jeg skal dit i morgen ja, så kanskje vi treffes. :P Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal ha med Kaizer eller ikke, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at jeg skal dit i morgen ja, så kanskje vi treffes. :wub: Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal ha med Kaizer eller ikke, men...

okei ;) tja,hvorfor ikke ta kaizer med? det er jo en flott mulighet for miljøtreningens del. ;) olivia derimot tror jeg ikke er klar for noe sånn,så tør ikke ta henne med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei :wub: tja,hvorfor ikke ta kaizer med? det er jo en flott mulighet for miljøtreningens del. ;) olivia derimot tror jeg ikke er klar for noe sånn,så tør ikke ta henne med...

Ja, men det blir litt mer stress å komme seg til Haraldshallen hvis jeg skal ha han med. ;) Ingen kan kjøre meg, og har jeg ham med kan jeg ikke sykle, så da må jeg gå dit. (Nei, jeg har ikke hørt om buss. :rolleyes:) Men så blir det jo litt kjedeligere hvis jeg er alene også. Tror egentlig jeg ender opp med å ta ham med, jeg. :P Er kanskje ikke så hyggelig for Olivia å dra på hundeutstilling nei, det er jo ganske mye bråk og stress...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det blir litt mer stress å komme seg til Haraldshallen hvis jeg skal ha han med. :P Ingen kan kjøre meg, og har jeg ham med kan jeg ikke sykle, så da må jeg gå dit. (Nei, jeg har ikke hørt om buss. :rolleyes:) Men så blir det jo litt kjedeligere hvis jeg er alene også. Tror egentlig jeg ender opp med å ta ham med, jeg. :P Er kanskje ikke så hyggelig for Olivia å dra på hundeutstilling nei, det er jo ganske mye bråk og stress...

du får hive han på pakkebæreren. ;) tihi... neeeeida. ;)

nei,det blir nok for mange inntrykk for henne å fordøye på en gang... gidder ikke å risikere at hun blir hysterisk der oppe. :wub: hun får det nok bedre hjemme. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan følge med litt i Basenji- ringen?

Tror FedEx (Loke) stiller på valpeshow for siste gang i helgen. Mener det var 2 valper påmeldt?

Vil gjerne ha rapport fra voksen-ringen også... Om noen har mulighet?

Noen som vet hvor mange voksne som er påmeldt?

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er umulig å få både HP og CK med de nye reglene. Konkurrerte du i Beste Tispe Klasse? Hvis ikke fikk du nok en HP (Hederspris) men det er veldig bra :D

Gratulerer!

Jeg var der som sagt ikke, men en valpekjøper av meg stilte Loke (FedEx) og ble BIR og BIG-2 :D

Han fikk følgende kritikk:

"9 mnd elegant hannhund, idealhøyde, meget velkonstruert, velgående og velproporsjonert. En hund av aller høyeste kvalitet, viser seg til sin fordel."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er umulig å få både HP og CK med de nye reglene. Konkurrerte du i Beste Tispe Klasse? Hvis ikke fikk du nok en HP (Hederspris) men det er veldig bra :lol:

Gratulerer!

Jeg var der som sagt ikke, men en valpekjøper av meg stilte Loke (FedEx) og ble BIR og BIG-2 :P

Han fikk følgende kritikk:

"9 mnd elegant hannhund, idealhøyde, meget velkonstruert, velgående og velproporsjonert. En hund av aller høyeste kvalitet, viser seg til sin fordel."

Jeg fikk HP lørdagen og CK søndagen.

Ja, vi konkurrerte i Beste Tispe, det gikk ikke så bra :.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...