Gå til innhold
Hundesonen.no

Utfordre-Psycho-tråden


Marianne

Recommended Posts

Jeg vil se en hund som holder en ananas i munnen!

Jeg vil se en hund som sitter foran et dekket spisebord!

Jeg vil se en person inni et hundebur!

Jeg vil se en skalla fyr med apportbukk i munnen, sitte i utgangsstilling hos noen andre!

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 685
  • Created
  • Siste svar
:lol: Og her er beviset på at Lars finner seg i myyyyyye :(

Ja det må jeg virkelig si ;)

Jeg vil se en skalla fyr med apportbukk i munnen, sitte i utgangsstilling hos noen andre!

Det vil jeg se også :(

Stakkars Lars :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da.. *fjernet smily pga dusteregel* Men da vil jeg også se de hundene på en travbane.. *fjernet smily pga dusteregel*

Zero på Jarlsberg Travbane

DSC03320.jpg

Jeg vil se Bridie og en gris på samme bilde :*fjernet smily pga dusteregel*

Bridie og gris kombinert på et bilde må da være bedre???

110508_001.jpg

(ellers kan det hende tidligere eier har bilde av Bridie og gris, for jeg tror Bridie har prøvd å gjete gris faktisk, men de har desverre ikke jeg.....)

Skulle det ikke regne?? *fjernet smily pga dusteregel*

hehe, nei det stod det absolutt ingenting om, og la oss nå ikke utfordre skjebnen her da folkens :lol:

Jeg vill se bilde av en unge som spiser melon *fjernet smily pga dusteregel*

hmmmm..... Det må nok evnt komme senere i sommer. Jeg omgås veldig lite unger desverre. Selv om jeg KAN finne unger som har "yo attitude" osv da, bare ikke noen som spiser melon.... Vil du endre ønsket ditt? :(

Begynner å bli vanskelig å komme på noe nytt nå... Men hva med en elg i solnedgang? *fjernet smily pga dusteregel*

Hmmm, elg ETTER solnedgang får holde...

elgETTERsolnedgang.jpg

Jeg vil se en hund som holder en ananas i munnen!

Jeg vil se en hund som sitter foran et dekket spisebord!

Jeg vil se en person inni et hundebur!

Jeg vil se en skalla fyr med apportbukk i munnen, sitte i utgangsstilling hos noen andre!

*fjernet smily pga dusteregel*

Hund med ananas:

DSC_0030.jpg

Hund ved dekket bord:

DSC_0029.jpg

Person i hundebur:

burbruk.jpg

Og ang skalla fyr med apportbukk osv må jeg ta en dag jeg er sosial med noen som har apportbukk (Bente???)

Men dere.. ikke utfordre skjebnen med Lars her heller da... Vil ikke få han drittlei sonen heller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaaaa.... *ler så jeg får vondt i magen* Stakkars Lars! :lol: Skjønner hva du mente med "skled ned av treet" nå... :(

Jeg har dessverre ikke apportbukk... Men vi får vel spikke en?? :D Kan stille opp som utgangsstillingsperson da! :(

Men (selv om jeg ikke egentlig er snill og dermed ikke har lov til å komme med ønsker) jeg ønsker meg følgende jeg:

En skallet fyr i t-skjorte hopper bukk over en annen fyr i rød genser. Ved siden av står det en flaske cola zero! Japp.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaaaa.... *ler så jeg får vondt i magen* Stakkars Lars! :lol: Skjønner hva du mente med "skled ned av treet" nå... :(

Jeg har dessverre ikke apportbukk... Men vi får vel spikke en?? :D Kan stille opp som utgangsstillingsperson da! :(

Men (selv om jeg ikke egentlig er snill og dermed ikke har lov til å komme med ønsker) jeg ønsker meg følgende jeg:

En skallet fyr i t-skjorte hopper bukk over en annen fyr i rød genser. Ved siden av står det en flaske cola zero! Japp.... :rolleyes:

;) Ser for meg at vi må ha fotoshoot til helgen om dere kommer på bursdag. Og sørg for at gubben din har rød genser på seg da! Så skal jeg sørge for å kjøpe Cola Zero jeg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du store mi tid! Nå har innvollene mine vondt her :lol:

Jeg er råimponert! Også over veldig samarbeidsvillig gubbe. Har han blitt burmotstander tro? :lol:

Hvis jeg spør veldig pent, kan jeg få se et bilde av en hund som nyser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du store mi tid! Nå har innvollene mine vondt her :lol:

Jeg er råimponert! Også over veldig samarbeidsvillig gubbe. Har han blitt burmotstander tro? :lol:

Hvis jeg spør veldig pent, kan jeg få se et bilde av en hund som nyser?

ååå, det er jeg nesten HELT sikker på at jeg har et sted! Men, ET STED! heeehhhh... Hum.. Jeg aner virkelig ikke hvor! Og det betyr at jeg må se gjennom bortimot ca noe sånn som 30.000 bilder......... :yes:

Men, jeg skal gjøre et forsøk her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, det er jeg nesten HELT sikker på at jeg har et sted! Men, ET STED! heeehhhh... Hum.. Jeg aner virkelig ikke hvor! Og det betyr at jeg må se gjennom bortimot ca noe sånn som 30.000 bilder......... :lol:

Men, jeg skal gjøre et forsøk her...

Du får si i fra hvis ikke du finner ett bedre, jeg har noen bra nysebilder :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi morsom tråd! har du noen bilde av en whippet da? :lol:

hmmm, whippet tilsendt på mobilen holder kanskje ikke? :rolleyes:

Du får si i fra hvis ikke du finner ett bedre, jeg har noen bra nysebilder :lol:

Tror ikke jeg gidder å finne et bedre for å være ærlig..... :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hund med ananas:

DSC_0030.jpg

Hund ved dekket bord:

DSC_0029.jpg

Person i hundebur:

burbruk.jpg

Og ang skalla fyr med apportbukk osv må jeg ta en dag jeg er sosial med noen som har apportbukk (Bente???)

Men dere.. ikke utfordre skjebnen med Lars her heller da... Vil ikke få han drittlei sonen heller :lol:

Hahahaha!! :lol: Jeg tror jeg dauer! :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 000 bilder? :yes: Hvor mange bilder tar du om dagen egentlig? :lol: Sånn i gjennomsnitt?

Jeg vil se et bilde av Bridie i froskeperspektiv. :)

hehe, i fjor tror jeg det var 12000 bilder.... Altså 1000 pr mnd... Da blir det ikke SÅ mange i snitt på en dag da. 33 bilder er ikke SÅ mye på en dag syns jeg :)

Men, froskeperspektiv???? Hva er det? er det sånn nedenfra og opp greie?

:P Din latsabb!

:P

Jeg vet! :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så mange brae bilder, Marit :yes:

Jeg vil se... et bilde av meg fra i dag :lol: Hihihi. Men det kan også holde med en bumpete, blue merle aussie på hode i sofaen! Ikke selvsentrert i det heeele tatt her :)

Åsså vil jeg se:

-heeler som smiler

-rød flekkete hund mate svarte

-det siste bildet du har tatt

-det første bildet du har tatt i dag

Jeg tok meg den frihet å slenge på mange ønsker siden jeg først fant tråden i dag :lol:

EDIT: Og forresten, jeg har en skallet mann du kan få låne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...