Gå til innhold
Hundesonen.no

Hajo...


cisco

Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Hallo ja....

Mer oversiktlig forum dette... :D

Og så håper jeg at folkene her er litt mer "normale"... hehe ](*,)

Jeg tror og håper du kommer til å trives. Som du kanskje skjønte, jeg er IW på Canis også :D Her er det mye mindre slåssing i diskusjonene..hehe.. Men jeg personlig syns vi trenger flere eldre folk, uten at de skal "ta over" forumet. Selv om jeg er overrasket over voksenheten til alle de som er her fra før, vi er ikke bare en gjeng med småunger uten peil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror og håper du kommer til å trives. Som du kanskje skjønte, jeg er IW på Canis også :D Her er det mye mindre slåssing i diskusjonene..hehe.. Men jeg personlig syns vi trenger flere eldre folk, uten at de skal "ta over" forumet. Selv om jeg er overrasket over voksenheten til alle de som er her fra før, vi er ikke bare en gjeng med småunger uten peil :D

Joda, kjenner til både deg og den lille hunden din fra canis...

Liker ikke denne slossingen på canis, selv om jeg er veldig glad i å fyre disse personene.... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, den lille hunden min :D Hoho. Morsom du :D

Nei, fra alvor til alvor, ja det er på en måte litt gøy å diskutere der.. jeg er strålende fornøyd med tråden jeg lagde som har fått over 140 innlegg. Men det er ikke et koselig forum, og jeg sitter ikke og lengter tilbake dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...