Monab88 Skrevet 28. April 2008 Rapporter Share Skrevet 28. April 2008 Hvordan gikk det med dere som var der i dag? Bella fikk ck og ble 4btk. Kritikken: "Fin størrelse. Utmerket hode og uttrykk. Mørke øyne. Korrekte ører og bitt. God kropp og brystkasse. Beveger seg litt løst bak. Tilpasset vinkler. Korrekt hale og tegn." Broren hennes tok certet og ble 2bhk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 28. April 2008 Rapporter Share Skrevet 28. April 2008 Zuma fikk cert og ble bir (men jeg var der i går da ) Kritikk: Utmerket type. Feminin. Meget velkroppet. Meget gode proporsjoner. Godt hode. Velplassert skulder. God kropp. Velvinklet bak. Utmerket pels og farge. Beveger seg meget godt. edit: la til kritikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 28. April 2008 Rapporter Share Skrevet 28. April 2008 Fenris fikk 1.kval , 1. konk og HP . Kritikken hans: "Stor kraftig, meget god type , men må ikke bli tykkere. Utmerket beinstamme, godt hode, men ørestillingen kunne vært bedre. meget gode proporsjoner, kropp. vel vinklet fram og bak. Rygg må bli strammere. Utmerket pels og farge. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 28. April 2008 Rapporter Share Skrevet 28. April 2008 Kjempegrattis til alle tre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 28. April 2008 Rapporter Share Skrevet 28. April 2008 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 28. April 2008 Rapporter Share Skrevet 28. April 2008 Stor. Meget god type. Godt skåret hode. Mørke øyne. Kan dessverre ikke kontrollere bittet. Korrelt hals. Bra benstamme. God kropp. Normalt vinklet bakpart. Beveger seg bra fra siden. Siden han ikke ville vise fram tennene, ble det KIP ! Dessverre.. Men men.. bedre lykke neste gang(ålesund) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 1. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2008 Zuma fikk cert og ble bir (men jeg var der i går da ) Kritikk: Utmerket type. Feminin. Meget velkroppet. Meget gode proporsjoner. Godt hode. Velplassert skulder. God kropp. Velvinklet bak. Utmerket pels og farge. Beveger seg meget godt. edit: la til kritikken Ups Et bilde fra Bella i ringen. Hun står ikke så fint der, lener seg for mye bakover, men det er det eneste bilde av henne som er tatt fra siden. Mamma tar alltid tusenvis av bilder av ande sine hunder, men nesten ingen av mine! Dette var aller første gang jeg ikke stilte henne selv, veldig rart og ekstremt nervepirrende å være tilskuer! Grattis med cert og BIR, Dratini. Så dere i gruppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar