Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater Stangehallen


zorbas

Recommended Posts

Ønsker og gratulere alle med gode resultater!

Nova har vært på sin andre utstilling som junior, første utstillingen fikk han stor cert. Nå er han 13 mnd, og han fikk BIR,CERT, og BIG 2! Han fikk en knall god kritikk! Tusen hjertelig Takk Til Kristine Mali, Som viste Nova i gruppen. Du er bare helt RÅ god!

Gratulerer også til Kristine Mali med BIG 4 på CC!

Valpen til Buffy, Elvis ble BIM valp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke vår tur denne gangen gitt. Lørdag fikk Symra rød og ble 2 av 2 juniortisper. Grei kritikk. Søndag derimot ...Hun var rett og slett ikke i form, ville ikke gå, ville ikke løfte hodet. Så helt hengslete og rar ut, stakkars lille pjuska mi :D Hun fikk blå og kritikken tror jeg vi skal rote bort. Det meste handlet jo om at hun måtte øve mer på situasjonen i ringen, men det sto også at hun har fallende kryss, og det er det vi IKKE vil høre (selv om garva beardisfolk sier at det ikke er FOR fallende).

Jaja, tap og vinn med samme sinn.

Men det var i allefall gøy å treffe Lill og Monica. Dessuten så vi Yodel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yuhu flinke Nova! Helt herlig hund! Og dritlekker! :)

Som Stine også skriver fikk jeg BIG4 med Chinese Crested, med Rimabra's Ringleader, hun tok også sitt 8.ende(eller noe?) Cert og ble BIR! :D

Oscar var med for treningens skyld, eneste irske pels igjen..hehe... Han ble 3bhk.

Gratulerer til alle fornøyde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere med så mange flotte resultater!

Var der på lørdag med den eneste dachsen i hallen (i alle fall som jeg så).. Så Lill og Monica (måtte jo vere dere?) men turde ikke å gjøre meg til kjenne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere med så mange flotte resultater!

Var der på lørdag med den eneste dachsen i hallen (i alle fall som jeg så).. Så Lill og Monica (måtte jo vere dere?) men turde ikke å gjøre meg til kjenne :)

Ja det var oss :D Jeg så deg med Kristin og de, men surret litt rundt og ble plutselig litt mye på engang da jeg så deg så jeg glemte å gå bort og si hei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var oss :) Jeg så deg med Kristin og de, men surret litt rundt og ble plutselig litt mye på engang da jeg så deg så jeg glemte å gå bort og si hei :D

Men da vet jeg hvordan dere ser ut til neste gang. Kobla at det var deg når Kristin ropte på deg, og så de vakre hundene! Er litt sjenert av meg jeg:) Fikk desverre ikke med meg slutten, for hadde ei mor som ville hjem <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tascha ble 4BTK begge dager. Hun var rett å slett for kraftig for de to dommerne. Det er jo noe man bare må finne seg i. Vi fikk i det minste CK:P Trodde vi skulle gå ut med HP som det beste.

Puma ble BIG3 begge dager. Hun blir 9 mnd på onsdag. Så hun gjorde det stort på sine siste valpeshow. *sukk* Så fort tiden går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...