Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater Stangehallen

zorbas

Recommended Posts

Skrevet

Ønsker og gratulere alle med gode resultater!

Nova har vært på sin andre utstilling som junior, første utstillingen fikk han stor cert. Nå er han 13 mnd, og han fikk BIR,CERT, og BIG 2! Han fikk en knall god kritikk! Tusen hjertelig Takk Til Kristine Mali, Som viste Nova i gruppen. Du er bare helt RÅ god!

Gratulerer også til Kristine Mali med BIG 4 på CC!

Valpen til Buffy, Elvis ble BIM valp :-)

Skrevet

Er søndagen du var der eller?? Jeg var der lørdagen ser du og ble BIR, så da hadde vi evnt gått i grupperingen med boxervalpen :D.. Grattis med gode resultater :)

Skrevet

Det var ikke vår tur denne gangen gitt. Lørdag fikk Symra rød og ble 2 av 2 juniortisper. Grei kritikk. Søndag derimot ...Hun var rett og slett ikke i form, ville ikke gå, ville ikke løfte hodet. Så helt hengslete og rar ut, stakkars lille pjuska mi :D Hun fikk blå og kritikken tror jeg vi skal rote bort. Det meste handlet jo om at hun måtte øve mer på situasjonen i ringen, men det sto også at hun har fallende kryss, og det er det vi IKKE vil høre (selv om garva beardisfolk sier at det ikke er FOR fallende).

Jaja, tap og vinn med samme sinn.

Men det var i allefall gøy å treffe Lill og Monica. Dessuten så vi Yodel :)

Skrevet

Gratulerer til alle med gode resultater!

Pippin&Symra: lykke til neste gang, man har ikke alltid dagen :)

Skrevet
Og du som måtte høre alt jeg og Marius surret med til gruppene :)

Marius var han med whippeten? Han som ble så hoppende glad for plasseringen (som jeg ikke helt fikk med meg, var det i veteran?).

Skrevet

Yuhu flinke Nova! Helt herlig hund! Og dritlekker! :)

Som Stine også skriver fikk jeg BIG4 med Chinese Crested, med Rimabra's Ringleader, hun tok også sitt 8.ende(eller noe?) Cert og ble BIR! :D

Oscar var med for treningens skyld, eneste irske pels igjen..hehe... Han ble 3bhk.

Gratulerer til alle fornøyde!

Skrevet

Søndag ble Dennis 2 BHK med sitt 9. Cert.

Mille ble igjen BIR og BIG-2 valp

Lille Luna debuterte og ble 2 BTK valp med kjempefin kritikk :)

Skrevet

Gratulerer til alle dere med så mange flotte resultater!

Var der på lørdag med den eneste dachsen i hallen (i alle fall som jeg så).. Så Lill og Monica (måtte jo vere dere?) men turde ikke å gjøre meg til kjenne :)

Skrevet
Gratulerer til alle dere med så mange flotte resultater!

Var der på lørdag med den eneste dachsen i hallen (i alle fall som jeg så).. Så Lill og Monica (måtte jo vere dere?) men turde ikke å gjøre meg til kjenne :)

Ja det var oss :D Jeg så deg med Kristin og de, men surret litt rundt og ble plutselig litt mye på engang da jeg så deg så jeg glemte å gå bort og si hei ;)

Skrevet
Ja det var oss :) Jeg så deg med Kristin og de, men surret litt rundt og ble plutselig litt mye på engang da jeg så deg så jeg glemte å gå bort og si hei :D

Men da vet jeg hvordan dere ser ut til neste gang. Kobla at det var deg når Kristin ropte på deg, og så de vakre hundene! Er litt sjenert av meg jeg:) Fikk desverre ikke med meg slutten, for hadde ei mor som ville hjem <_<

Skrevet

Tascha ble 4BTK begge dager. Hun var rett å slett for kraftig for de to dommerne. Det er jo noe man bare må finne seg i. Vi fikk i det minste CK:P Trodde vi skulle gå ut med HP som det beste.

Puma ble BIG3 begge dager. Hun blir 9 mnd på onsdag. Så hun gjorde det stort på sine siste valpeshow. *sukk* Så fort tiden går.

Skrevet
*klippet*

Men det var i allefall gøy å treffe Lill og Monica. Dessuten så vi Yodel :ahappy:

Morsomt å ha truffet deg også selvom det ikke var så lenge :ahappy:

Bocca fikk blått, men hadde på en måte ikke regnet med noe annet.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...