Gå til innhold
Hundesonen.no

Lykkelig eier av golden retriever :)

Audhild

Recommended Posts

Skrevet

Jeg er også ny her...fikk siden anbefalt av Silje! og Taz :D

Virker som en veldig kjekk side, bra å ha en plass hvor du kan diskutere hund og skrøyte masse av egen :wink:

Mitt navn er Audhild 23 år gammel og jeg har ei søt golden tispe på snart 6 måneder som heter Chana. Vi går for tiden på valpekurs og jeg lurer litt på om vi skal begynne med lydighet...synes også at agility virker gøy, men vi får se :D Får bli ferdig med valpekurset først.

chana0004.jpg

chana0005.jpg

Skrevet

Golden eier! Velkommen! Jeg har nemlig også golden retriever og savner flere med samme rase her. Er nemlig ikke så mange andre med sånne søte, kremfargete hunder her(utrolig nok :? )

Så da var det jo bra du dukket opp! Velkommen nok en gang, kom inn i gjengen! :D

Skrevet

Velkommen hit til oss!! Hyggelig at du kom hit! :D bare å spørre hvis det skulle være noe :D

Skrevet

HEEII!! Velkommen til oss!! :D

Chana er ei kjempe glad og fornøyd tispe, med et helt utrolig bra språk! :D Håper du vil trives her hos oss!!

Skrevet
Velkommen herinde! Nå må du hjælpe os med at holde styr på Taz og Silje! :D

:D Ja, du syns vi trenger det Tina :D:D

Skrevet

:D Ja, du syns vi trenger det Tina :D:D

Hi hi ja, vi må holde lidt kontrol med jer. :D Vi har jo også Gunn til at tjekke op på jer engang iblandt, hvem vet hvad I kunne rote jer uti af af ulykker... hi hi hi :D

Skrevet
Hei. Velkommen. Veldig fin golden. Jeg har også en golden. Hvor kommer din fra??

Min kommer fra Willemo i Tønsberg. www.willemo.no

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...