Gry83 Skrevet 27. April 2008 Rapporter Skrevet 27. April 2008 .... brukerbildet mitt kun vises i profilen min,og ikke i mine innlegg....? skjønner ingenting her... *flyttet til riktig forum og gitt en beskrivende tittel. Mod. Raksha*
Baby Skrevet 27. April 2008 Rapporter Skrevet 27. April 2008 Brukerbilde og Avatar er to forskjellige ting. Avataren er den som vises på innleggene dine i forumet.
Gry83 Skrevet 27. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2008 aha,sånn å forstå ja! tusen takk!
Cloudberry Skrevet 12. Mai 2008 Rapporter Skrevet 12. Mai 2008 Men, hvor laster man opp avataren hen? Finner det ikke jeg..
Gry83 Skrevet 12. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mai 2008 Men, hvor laster man opp avataren hen? Finner det ikke jeg.. nå er ikke jeg verdens flinkeste til å forklare,men kan da prøve. du går inn på "personlig" og deretter på "kontrollpanel". i listen til venstre finner du et felt som heter "personlig profil",og der går du inn på "rediger avatarinnstillinger".
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar