Jump to content
Hundesonen.no

Hjemmeside på home..

Line_

Recommended Posts

Uoæææ :D Hvorfor går det ikke å lage hjemmeside på home.no mer? Klarer å registrere meg men den vil ikke begynne å lage (har ventet 2 døgn som det står)..Har gjort det på den metoden før når jeg laget til en venninde som hopper med kaniner (sånn som Ina :D )..

Isabel vettu Ina :wink:

Har også prøvd å opprette på home.no, men funker ikke bestandig..

Så hvis det ikke blir åpnet etter et par timer så er det ikke vits i å vente lengre, må bare prøve å opprette ny igjen å håpe det går da...

Home.no er et netsted som ikke har noe suport tjeneste, derfor går det ikke ann verken å få hjelp eller å kontakte dem...

Fryktelig irriterende.! :D

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Har også prøvd å opprette på home.no, men funker ikke bestandig..

Så hvis det ikke blir åpnet etter et par timer så er det ikke vits i å vente lengre, må bare prøve å opprette ny igjen å håpe det går da...

Home.no er et netsted som ikke har noe suport tjeneste, derfor går det ikke ann verken å få hjelp eller å kontakte dem...

Fryktelig irriterende.! :cry:

Må si at det var JEG som skreiv d innlegget, så ikke at Elisabeth var logget på... :oops:

Men, NÅ.! snart 1mnd etter så er den siden jeg skulle åpne blitt åpnet... litt komisk, bare tilfeldig at jeg testet adressen igjen for å se...

På www.start.no kan dere lage hjemmeside. Har dere tilgang til frontpage så trenger man ikke å kunne HTML koder. Kan også redigeres med notisblokk hvis du da er VELDIG flink med HTML koder.

Er sikkert andre program man kan bruke til å redigere hjemmesiden med, men jeg vet om bare frontpage og notisblokk.

Med frontpage synes jeg det er veldig lett å lage hjemmeside. Jeg er ikke akkurat den mest flinke på pc og slike ting :-)

SD

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...