Heidi Skrevet 13. September 2005 Rapporter Share Skrevet 13. September 2005 Idag fik vi endelig internet. Det er bare digg asså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 13. September 2005 Rapporter Share Skrevet 13. September 2005 yeeey! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milie Skrevet 13. September 2005 Rapporter Share Skrevet 13. September 2005 Velkommen tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 13. September 2005 Rapporter Share Skrevet 13. September 2005 velkommen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 13. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. September 2005 Tak tak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lise Skrevet 13. September 2005 Rapporter Share Skrevet 13. September 2005 Hei Håper turen gikk bra med Rocky. Ja nå har jeg og zita registrert oss her. På tide. Veldig flott forum du har. voff fra Lise og Zita Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 13. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. September 2005 Hei Håper turen gikk bra med Rocky. Ja nå har jeg og zita registrert oss her. På tide. Veldig flott forum du har. voff fra Lise og Zita Hei Lise. Bra og se deg her Ja jeg tror at Rocky tog turen bra.. Nok meg som havde det værre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 13. September 2005 Rapporter Share Skrevet 13. September 2005 Godt å ha deg tilbake Heidi!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 13. September 2005 Rapporter Share Skrevet 13. September 2005 åååå *koseklemmemassepå* har savnet dere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 13. September 2005 Rapporter Share Skrevet 13. September 2005 velkommen tilbake! moderatorene dine har vært flinke! har hatt en del gode diskusjoner dah.. men det er da sånn det skal være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 13. September 2005 Rapporter Share Skrevet 13. September 2005 Velkommen tilbake.. :D =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. September 2005 Rapporter Share Skrevet 13. September 2005 Min tid med nazi-regime er over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 13. September 2005 Rapporter Share Skrevet 13. September 2005 Så gøy å få dere tilbake da!! Skal moderatorene våre slutte da? Syns de har gjort en god jobb jeg! Og siden forumet bare vokser og vokser, så er det kanskje behov for så mange moderatorer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 14. September 2005 Rapporter Share Skrevet 14. September 2005 Velkommen tilbake! Kjekt å se deg her igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 14. September 2005 Rapporter Share Skrevet 14. September 2005 er ikke lenger moderator pga jeg er misslikt blandt noen brukere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 14. September 2005 Rapporter Share Skrevet 14. September 2005 åja... :? Er det grunn nok til å ikke få være moderator da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 14. September 2005 Rapporter Share Skrevet 14. September 2005 det er nok det... syns det er synd... for den jobben var en veldig positiv ting i hverdagen min, men men... vil de ikke ha meg, så vil de ikke.... Heidi gjør det som er best for forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 14. September 2005 Rapporter Share Skrevet 14. September 2005 det er nok det... syns det er synd... for den jobben var en veldig positiv ting i hverdagen min, men men... vil de ikke ha meg, så vil de ikke.... Heidi gjør det som er best for forumet... Jaja, men var det ikke en prøvetid dere hadde som moderatorer da...? (Synes å huske det sto i et innlegg en gang) Det var vel ikke bruk for alle... eller tar jeg feil nå? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 14. September 2005 Rapporter Share Skrevet 14. September 2005 Skal de finne ny moderator nå? Eller var det bare mens Heidi var vekke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 14. September 2005 Rapporter Share Skrevet 14. September 2005 Jeg tror ikke det blir sett etter flere nå.. Jeg har jo fremdeles jobben, Jern-Julie. Hæhæ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 14. September 2005 Rapporter Share Skrevet 14. September 2005 Vi beholder de moderatorne som er til dags dato.. Vi kommer sikkert til og søke etter nye på et tidspunkt når det behøves. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 14. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2005 Vi skal beholde de moderator som er her nå. Klarer ikke og holde orden på forumet alene og har heller ikke tid. Vicky: Som jeg snakkede med deg om var det ikke fordi vi ikke ville have deg, men syns det var upassende at ledelsen kranglet med brukerne så mye.. Syns ikke det kom noe bra ud af det.. Søker ikke etter flere til forumledelsen akkurat nå. Men når den nye siden kommer sker der kanskje ændringer. Hvor jeg kanskje skal have repportere og sånne ting. Men der går lidt endnu. Kanskje det blir folk som ikke har kendskap til hund eller interesse, men som bare ordner op i forumet. Nå må vi se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 14. September 2005 Rapporter Share Skrevet 14. September 2005 ja, det er oppfattet Heidi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 14. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2005 ja, det er oppfattet Heidi Det virkede bare ikke sånn i dit innlegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 14. September 2005 Rapporter Share Skrevet 14. September 2005 nei... er litt skuffa over at folk ikke liker meg fordi jeg forsvarer det kjæreste jeg har. men det er ikke din feil, Heidi. du gjør kun det som er best for forumet, og jeg syns du er utrolig flink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar