Gå til innhold
Hundesonen.no

Da er vi på nettet igjen!!


Recommended Posts

det er nok det... syns det er synd... for den jobben var en veldig positiv ting i hverdagen min, men men... vil de ikke ha meg, så vil de ikke.... :D Heidi gjør det som er best for forumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok det... syns det er synd... for den jobben var en veldig positiv ting i hverdagen min, men men... vil de ikke ha meg, så vil de ikke.... :D   Heidi gjør det som er best for forumet...

Jaja, men var det ikke en prøvetid dere hadde som moderatorer da...? (Synes å huske det sto i et innlegg en gang) Det var vel ikke bruk for alle... eller tar jeg feil nå? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal beholde de moderator som er her nå. Klarer ikke og holde orden på forumet alene og har heller ikke tid.

Vicky: Som jeg snakkede med deg om var det ikke fordi vi ikke ville have deg, men syns det var upassende at ledelsen kranglet med brukerne så mye.. Syns ikke det kom noe bra ud af det..

Søker ikke etter flere til forumledelsen akkurat nå. Men når den nye siden kommer sker der kanskje ændringer. Hvor jeg kanskje skal have repportere og sånne ting. Men der går lidt endnu. Kanskje det blir folk som ikke har kendskap til hund eller interesse, men som bare ordner op i forumet. Nå må vi se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei... er litt skuffa over at folk ikke liker meg fordi jeg forsvarer det kjæreste jeg har. men det er ikke din feil, Heidi. du gjør kun det som er best for forumet, og jeg syns du er utrolig flink :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...