Kristiin Skrevet 22. April 2008 Rapporter Skrevet 22. April 2008 Klar for bildespam ?? Kompisen til Zorba kom på besøk og vi gikk en tur ! Zorba .. Er det virkelig deg ? .. JAAA ! det ER deg ! En liten fotoshot av Rotaks: Godbit ?? Ikke helt heldig bilde Slapper av Søtingen selv: Jada, kommer chu Hva du driver med Rotaks ?? : Og ett av Zorba til slutt: Nå skal vi på tur Over broa: Poserer på en Benk: (Rotaks mener det ble litt kjedelig) Det var alt
Kristiin Skrevet 24. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 24. April 2008 Noen endra bilder av Freia, og Zorba. Freia og Zorba Han dritter ikke ! Han springer Gale, gale hunder .. Det var alt
Kristiin Skrevet 25. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 25. April 2008 Så fin Zorba er Hvor gammel er han? ble åtte i slutten av Januar Møte noen her en dag som trodde han var en unghund Siden han kom hoppenes med en leke i munnen Her kommer noen flere bilder : dette tror jeg var årets førte hetehov
ingervildesaua Skrevet 25. April 2008 Rapporter Skrevet 25. April 2008 Så søt han var, nydelig farger <3
Blondiemamma Skrevet 25. April 2008 Rapporter Skrevet 25. April 2008 Flott hund du har Desidert fineste fargen du har på ES din
Kristiin Skrevet 25. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 25. April 2008 Takk Fått hørt en del ganger at han har ganske spesielle farger
Kristiin Skrevet 27. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2008 Noen flere bilder Denne var virkelig god ! Meg og Zorba Janne og Zorba
Kristiin Skrevet 21. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mai 2008 Var ned irsk setter - klubbens trening i går en irsk setter som var på kurset Meg og Zorba
Kristiin Skrevet 16. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Oktober 2008 høst bilder Pen er han jo da! Håper det er ett av årets siste bad altså .. GO'ingene Men hva, la oss zoome litt inn .. Mongo bikkje altså
Kristiin Skrevet 16. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Oktober 2008 EDIT: kan en mod. Redigere underoverskrift til, høst biler og dato?
abroz Skrevet 16. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2008 Nydelig ES, og superflotte bilder! Og digger navnet selvsagt...min eldste gutt (storpudel) heter også Zorba;-)
Kristiin Skrevet 16. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Oktober 2008 Takk De fleste jeg har møt har trodd Zorba var ett jentenavn, hva er det forno liksom ?
abroz Skrevet 17. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2008 Takk De fleste jeg har møt har trodd Zorba var ett jentenavn, hva er det forno liksom ? Hehe, det samme har jeg også erfart! Makan! Men litt eldre folk har sett filmklassikeren da, så de skjønner, hehe
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar