Marianne Skrevet 25. Mai 2008 Rapporter Skrevet 25. Mai 2008 Jeg vet! Og jeg <3 deg som ser det du og. Min! Jeg har ressursforsvar de luxe! Bare se men ikke røre! *Avstandssikler*
Peers Skrevet 25. Mai 2008 Rapporter Skrevet 25. Mai 2008 Flotte bilder! Charlie er herlig, og bildekommentarene dine er jo bare rå
Karina+cathy Skrevet 25. Mai 2008 Rapporter Skrevet 25. Mai 2008 Fin hund,lucky you Jeg fikk tilbudet for ett par mnder siden å overta en amstaff,men desverre så måtte jeg pga loven si nei
mene Skrevet 26. Mai 2008 Rapporter Skrevet 26. Mai 2008 Flott, flott, flott! "Behold, evil!" liksom - not!! Nudelig, ja Charlie altså!... Jeg elsker det du skriver og Synes du bør tenke på den boka litt mer jeg.... Jej kjøpel!!
ToneS Skrevet 26. Mai 2008 Rapporter Skrevet 26. Mai 2008 Han er nydelig, du er heldig! Du er veldig flink til å ta fine og tøffe bilder!
Mari Skrevet 29. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mai 2008 The world that is Charliebass. I pose for thee, alphafemale! It is to swoon over! But somewhere I've gone horribly wrong! Gesundheit! My wrinkles are lickalicious! Waddaya mean I'm vacant?? Yes, it might be an illness. But I do have my charms.
Mirai Skrevet 29. Mai 2008 Rapporter Skrevet 29. Mai 2008 Uttrykket hans gjør seg jo ekstremt godt på bilder
Mari Skrevet 30. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2008 *nynne* Charliebass Charliebass, hvor har du gjort av deg? Charliebass Charliebass, hvor er du? Charliebass Charliebass, hvor har du gjort av deg? Charliebass Charliebass, der er du! Charlie takker fra sofaen.
Peers Skrevet 30. Mai 2008 Rapporter Skrevet 30. Mai 2008 Han er utrolig flott altså... Jeg virkelig elsker uttrykkene hans
Mari Skrevet 1. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2008 I helga hadde vi besøk av ei snasen liten Amerikansk Bulldog jente på 5 måneder. Og slikt må man jo kose seg med sier Charliebass. Også får'a meske seg med Charliebass. Charlie var virkelig tålmodigheten sjøl med rampejenta, de var så flinke begge to. Playplayplay! (Unnskyld dårlige bilder. Rumpe lys og dårlig fotograf er ikke verdens beste kombo...) Bow to her highness! Bow I say! Bitey bitey! Å klinke tenner er en finfin hobby Boff! sier Lucha, mens Charlie synes det er voldsomt til bråk Boff! sa jeg! Og innimellom er man bare søte
Peers Skrevet 1. Juni 2008 Rapporter Skrevet 1. Juni 2008 Fine bilder og hunder! Og jeg ELSKER fortsatt uttrykkene til Charlie
Guest Just me!! Skrevet 1. Juni 2008 Rapporter Skrevet 1. Juni 2008 Du skriver så bra. Begge yndlingsrasene på samma bilder, NAM.
Mari Skrevet 10. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juni 2008 Og her kommer de svææært etterlengtede nye bildene! Jeg lover at jeg ikke skal holde dere på pinebenken så lenge som ni dager neste gang! Det er jo egentlig helt uhørt. Ja, de kan kanskje ligne litt på noen jeg har lagt ut før, men det er bare fordi livet til Charlie er ganske variasjonssløst for tiden. Akkurat slik han vil ha det. Sofa, skog og mat, liksom. Det er mer enn nok hilser Charliebass. Så jeg introduserer nok en gang... Charlie i grønt! This is the bye bye-booty Hepp! Og der kom innkallingsordet ja... Og da må man skyndte seg Slik at man slipper bekymringen om at den beste godbiten går tapt... Shiiit! Den mauren har mord i blikket! Mammaaaaa! Cartoon dawg He's such a poser! Psychokiller
Emilie Skrevet 10. Juni 2008 Rapporter Skrevet 10. Juni 2008 En nydelig og trist amstaff. Søte Charlie :happy:
Sissi Skrevet 10. Juni 2008 Rapporter Skrevet 10. Juni 2008 Han har en utrolig og herlig utstråling den hunden der altså!
Benedicte Skrevet 10. Juni 2008 Rapporter Skrevet 10. Juni 2008 Fantastisk er han! Håper jeg får møtt han en dag
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar