Sissi Skrevet 28. April 2008 Rapporter Skrevet 28. April 2008 favoritt tingene til mine er som følger: Springe tulling på et jorde.. og sove tett sammen.. Da vil jeg gjerne se en Hund som stjæler
Ingvild Skrevet 28. April 2008 Rapporter Skrevet 28. April 2008 (jeg burde jo selvsagt hatt et bilde fra når hun stjeler reker, ost, brød fra brødskuffen, kake fra kakebordet, pølse fra hendene til folk e.l., men vaffelrester og papptallerken får duge) Jeg vil se et bilde av en hund som spiller piano.
Ingvild Skrevet 28. April 2008 Rapporter Skrevet 28. April 2008 *utålmodig* Så umusikalske hunder dere har, da! Denne gangen vil jeg se en blandingshund som leker med en ball.
lise og bajas Skrevet 29. April 2008 Rapporter Skrevet 29. April 2008 Bajas leker med ball Jeg vil se sovende hund i merkelig stilling...
Blondiemamma Skrevet 29. April 2008 Rapporter Skrevet 29. April 2008 Blondie første dag vi fikk henne (8 uker) hun har sovnet halvt sittende i buret sitt Jeg vil se det fineste bildet du har av deg selv og hunden din
PsychoLynx Skrevet 29. April 2008 Rapporter Skrevet 29. April 2008 Så umusikalske hunder dere har, da! Neida, bare mangel på noe å spille på Dette er vel det jeg er mest fornøyd med av Bridie og meg. Jeg vil se en blandingshund valp!
lise og bajas Skrevet 29. April 2008 Rapporter Skrevet 29. April 2008 Bajas er en kjærlighetsmix jeg har lyst å se en dansende hund.
Marianne Skrevet 29. April 2008 Rapporter Skrevet 29. April 2008 Tequila som bebis, skikkelig feit bebis Jeg vil se en hund og en katt, og det skal være masse vann på samme bilde Edit: Æsj, for treg...
lise og bajas Skrevet 29. April 2008 Rapporter Skrevet 29. April 2008 Tequila som bebis, skikkelig feit bebis Jeg vil se en hund og en katt, og det skal være masse vann på samme bilde Edit: Æsj, for treg... du kan godt få ønsket ditt! om noen har hund,katt og vann så har også jeg lyst til å se det
Huldra Skrevet 29. April 2008 Rapporter Skrevet 29. April 2008 Jeg ville også være med, og siden jeg ikke har bilde av hund, katt og vann, så valgte jeg å følge Lise sitt ønske, og legge ut bilde av en dansende hund: Nå vil jeg se en hund som ligger/står/sitter på sofaryggen eller stolryggen.
Sissi Skrevet 29. April 2008 Rapporter Skrevet 29. April 2008 koser seg på sofaryggen Da vil jeg se en hund som ligger i sengen.
lise og bajas Skrevet 29. April 2008 Rapporter Skrevet 29. April 2008 Jeg ville også være med, og siden jeg ikke har bilde av hund, katt og vann, så valgte jeg å følge Lise sitt ønske, og legge ut bilde av en dansende hund: Nå vil jeg se en hund som ligger/står/sitter på sofaryggen eller stolryggen. åhh...så flink hund
Symra&Pippin Skrevet 29. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. April 2008 Symra ligger i sengen: Jeg vil se en hund som lukter på noe den ikke helt forstår.
Huldra Skrevet 29. April 2008 Rapporter Skrevet 29. April 2008 Symra ligger i sengen: Jeg vil se en hund som lukter på noe den ikke helt forstår. Øy! Det er ikke på stolryggen eller sofaryggen! Har ikke bladd gjennom hele tråden, men er det ikke et krav at man poster et bilde som viser det den forrige ønsket seg? :closedeyes: Edit: Huffda, der var jeg LITT kjapp kanskje.. Trodde innlegget over med bilde av Tulla var mitt.. *kremt* Unnskyld. Edit 2: En hund som ikke helt skjønner hva som er så spesielt med dise hullene: Tulla i starten av spesialsøkstreningen; kontaminert te - hva er det??! Jeg vil se et bilde som viser BÅDE en frisbee OG vann.
Tonjeogjeppe Skrevet 29. April 2008 Rapporter Skrevet 29. April 2008 Ikke så mye vann kanskje, men ER vann der Da vil jeg se en valp av en norsk hunderase!
PsychoLynx Skrevet 30. April 2008 Rapporter Skrevet 30. April 2008 å kom igjen noen da. Ikke si jeg må dra frem scanner osv for å få inn en elghundvalp her?
Kristiin Skrevet 30. April 2008 Rapporter Skrevet 30. April 2008 Eller en buhund ? Ingen som har det ?
PsychoLynx Skrevet 30. April 2008 Rapporter Skrevet 30. April 2008 Sykt dårlig bilde siden jeg tok bilde av et bilde med mobilen, men det er uansett JEG som har tatt bildet opprinnelig, og det ER en valp av en norsk rase! Da vil jeg se bilde av en hund som ser SUR ut! Altså, ikke sint/aggressiv eller annet, men småforbannet og furt liksom.
Sissi Skrevet 30. April 2008 Rapporter Skrevet 30. April 2008 Her var Zara ganske så lei den kamera linsa opp i tryne hvis godkjent, vil jeg gjerne se en hund som snubler/ flyr på tryne..
PsychoLynx Skrevet 30. April 2008 Rapporter Skrevet 30. April 2008 Genialt og meget godkjent! Her er Bridie som går på snørra Veldig dumt å løpe med ball i munnen med snora hengende ned i labbene Da vil jeg se en svensk rase!
ToneS Skrevet 30. April 2008 Rapporter Skrevet 30. April 2008 den svarte er vel svevsk? Svensk Lapphund..? Hvis det var greit vil jeg se en hund og en gnager sammen.
Kristiin Skrevet 30. April 2008 Rapporter Skrevet 30. April 2008 Hahaha,, jeg måte bare! Svensk rase: http://i9.piczo.com/view/p/3/y/4/c/5/g/s/d...pg?redirsrc=img Svensk setter ! Forsatt på leting etter en ekte svensk hund;) edit; Kom visste en svensk rase;)
PsychoLynx Skrevet 30. April 2008 Rapporter Skrevet 30. April 2008 http://i9.piczo.com/view/p/3/y/4/c/5/g/s/d...pg?redirsrc=img Svensk setter ! Og den siste der må vel være godkjent? Hva ønsker du å se?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar