Nowisclee Skrevet 31. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2009 Blondiemamma, hva vil du se? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 31. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2009 Jeg vil se en hund som strekker seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 31. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2009 Godkjent? I såfall vil jeg se ett bilde med minst 3 valper av samme rase. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 31. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2009 Godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LeenaM Skrevet 31. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2009 Noen valper av rasen lapsk vallhund (samme kull som Eira) Jeg vil se en hund som virkelig slapper av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2009 Hund som slapper av Da vil jeg se en hund som vannapporterer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
softis Skrevet 31. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2009 Da vil jeg se to hunder som er bestevenner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 31. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2009 Vesla og Diba bestevenner, som leker sammen Jeg vil se en hund som koser seg med leka si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 31. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2009 Det har jeg mange av. Jeg vil se en hund som ivrig følger med på hva eieren(e) gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathja Skrevet 1. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2009 meg som mekker mat på kjøkkenet og Zhigan er håpefull om at noe skal dette ned fra benken vil se hund som klipper negler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pion Skrevet 1. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2009 Håper du mener en som får neglene sine klippet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 1. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2009 Blondie nektet å slippe bamsen sin, så da ble bamsen med når vi klippet klør Jeg vil se bilde av en hund med refleks sele på seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 1. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2009 Litt stor sele og litt stor vest- sånn er det å være valp Jeg vil sen en skyldig hund med uskyldig blikk. EDIT: Oi, så nå at du mente sele med refleks og ikke efleks og sele. Men jeg har et sånt bilde og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 1. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2009 Hva vil du se Synnøve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 1. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2009 Hva vil du se Synnøve? Hun skrev "Jeg vil se en skyldig hund med uskyldig blikk" EDIT: Jeg har vel faktisk et selv: Litt ekstra effekt med de lysende øynene, det var nemlig helt mørkt i rommet. Hvis godkjent, vil jeg se en godt påkledd hund, i menneske-klær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2009 Godkjent ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2009 Min søster sin løpetispe i barnetruse str 86-92 Vi ønsker å se en hund som går på trynet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2009 Her går det på helsa løs.! Vil se en hund som beskytter favorittleken sin mot noe eller noen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2009 tror ikke han har noe favoritt leke, men her beskytter han en leke fra Solo ja! Den skal han IKKE få! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2009 Si et ønske... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2009 Ønsker og se en hund som demper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tapper Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2009 Ønsker og se en hund som demper Demper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
softis Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2009 Demper? viser et dempende signal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tapper Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2009 viser et dempende signal. Nå føler jeg meg dum, for nå måtte jeg google litt her... Ahaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2009 Føler meg litt tett i nøtta, men hva mener du med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar