Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem har et bilde som viser...

Symra&Pippin

Recommended Posts

• Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Hahah :lol:

Evt kan dere jo ta minstemann sitt ønske, for h*n var visst egentlig før meg. :)

Har bare bilde av sirkus HESTER og sirkus ELEFANTER.. hehe.. Ingen vovser desverre :)

Skrevet
Jeg vil se en hund som spiser banan.

Edit: *doh!*

Wheatentass var før deg.. Har ikke bilder av hund som spiser banan, men jeg har bilde av hund som spiser appelsin om det er godtatt :P hihi...

Skrevet
Wheatentass var før deg.

Må jammen ha vært rett før gitt. Men ja, det var derfor jeg skrev en *doh!* :P

Skrevet

Åh! Jeg har et genialt bilde av meg og Casper, hvor en eller annen tv-fyr eller skuespiller "tilfeldigvis" er rett bak. Eller.. rett bak og rett bak.. han er vel omtrent femti meter bak oss, og med ryggen mot oss på vei unna..! :P (Men jeg gidder ikke leite det frem og laste det opp.) Derimot gadd jeg dette:

HolberggarturmedCasper.jpg

Holberg på tur med Casper.

Mari: det geipe-bildet ditt ser helt vanvittig sykt ut! :P Ser animert ut eller noe..

Hvis godkjent vil jeg se en hund i et klesskap.

Skrevet

Ingen? Det er da vel ikke spesielt vanskelig? Alle har vel en hund, et klesskap og et kamera? :)

Skrevet

augustsept092.jpg

De var ( :) ) gode venner. Sara måtte dessverre avlives rett etter jul ...

Jeg vil se en hund sammen med mammaen sin. Fritt for tolkning :)

Skrevet
Oki...Dropp brun da! Jeg vil se en fiiiin labrador.

Forstår at jeg må ha med meg kamera oftere på tur.. hehe.. Bor en nyydelig brun labrador oppi gata her som heter Bruno :)

Skrevet

Dette bilde ble tatt i stad før vi skulle ut på tur:

2206200821405431yaBIPw5UlH.jpg

Og siden vi først er inne på hunder i dress, så vil jeg gjerne se bilde av en annen hund i dress eller med dekken :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...