Guest Jonna Skrevet 19. April 2008 Rapporter Skrevet 19. April 2008 Da er vi ferdig for dagen og det gikk mye bedre enn forventet Resultatet ble som følger: Spor: 9 (litt kort line iblandt) Budføring: 6,5 (tyv start) Lineføring: 10 Gå forann i line: 0 (fører avstår fra øvelsen) Dekk u.marsj: 10 Innkalling: 10 Apportering: 6,5 (løper forbi bukken, avleverer til dommer... kommer på ko) Fritt hopp over hinder: 10 Fellesdekk: 10 Tilsammen 196p lydighet, 75p speisaløvelsene. Totalt: 271p Godkjent og opprykk. Med 3.plass av 7
Carina Skrevet 19. April 2008 Rapporter Skrevet 19. April 2008 Gratulerer med opprykk på første konkurranse!
Marianne Skrevet 19. April 2008 Rapporter Skrevet 19. April 2008 Gratulerer! Flinkeste lille bebisen det!
Ingvild Skrevet 19. April 2008 Rapporter Skrevet 19. April 2008 Gratulerer så mye - bra jobba! :whistle:
charlotte Skrevet 19. April 2008 Rapporter Skrevet 19. April 2008 Gratulerer så mye! Får lyst på kelpie når jeg ser bilder av dine Er dette working kelpie eller "vanlig"? Flink bisk skjønner jeg hvertfall! Edit: så hva slags kelpie det var i avataren din.
Guest Jonna Skrevet 19. April 2008 Rapporter Skrevet 19. April 2008 Gratulerer så mye! Får lyst på kelpie når jeg ser bilder av dine Er dette working kelpie eller "vanlig"? Flink bisk skjønner jeg hvertfall! Mine er "vanlig" Takk for grattis alle sammen Må si at jeg følte ett viss press til å lykkes siden jeg startet med "mitt eget" oppdrett...
charlotte Skrevet 19. April 2008 Rapporter Skrevet 19. April 2008 Mine er "vanlig" Takk for grattis alle sammen Må si at jeg følte ett viss press til å lykkes siden jeg startet med "mitt eget" oppdrett... Hva er forskjellen på WK og AK? I utseende, gemytt og bruksegenskaper..
Guest Jonna Skrevet 19. April 2008 Rapporter Skrevet 19. April 2008 Hva er forskjellen på WK og AK? I utseende, gemytt og bruksegenskaper.. WK og AK er ikke samme rase. WK har ingen rasestandar, er ikke fci godkjent og kan dermed se ut hvordan som helst (men generellt er dem større enn AK, lite underpels og lettere benstamme.) WK er renavlet som gjeterhund, det er der fokusen er i avlen. Det står mer om det på hjemmesiden min, eller du kan sende meg en PM, siden denne tråden ikke var om AK/WK om du er intressert.
xxx12345 Skrevet 19. April 2008 Rapporter Skrevet 19. April 2008 Flinkeste kenguruen sin det Grattis!
Peers Skrevet 19. April 2008 Rapporter Skrevet 19. April 2008 Gratulerer så mye Jeanette, du er så UTROLIG flink med hundene dine! :whistle: Dette er velfortjent altså!
Einstein&Charlie Skrevet 19. April 2008 Rapporter Skrevet 19. April 2008 Gratulerer Jeanette, sikke en flink hundebebis du har.
Guest Gråtass Skrevet 19. April 2008 Rapporter Skrevet 19. April 2008 Gratulerer, gode forberedelser gir gode resultater og det har du bevist i dag! Edit; hun kan ikke kalles baby lenger nå, nå er Talli en ekte BRUKSHUND!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar