Jeampi Skrevet 12. September 2005 Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 Ja her kommer jeg med bildene mine IGJEN! :oops: Skrik ut hvis dere blir lei av paparazzi tendensene mine :oops: I dag tok vi iallefall vår daglige tur til Storeknappen. Og i dag hadde jeg med meg kameraet. På vei opp: På veien opp fant jeg KANTARELLER! Det er så skjønne sopper at jeg måtte bare ta bilder av dem! og Pito var den stakkarslige poseringskaninen : Her er vi komt opp på LILLEknappen. Der går vi forbi på vår vei opp til STORE knappen Der hvor Pilen er bor vi. Huset vårt vender ut som sjøen. Utsikten: Pito løp litt "løs" før vi bega oss videre: "Hoho! Er det noen der nede?" *ekko* På vei oppover så jeg en lilla sopp som jeg måtte ta bilde av: Sørpete? JA! Og Jeanette hadde joggesko som ABSOLUTT ikke var vantette : Joho Pito! Vi er på riktig vei! : *Spooky!*: Så er vi kommet opp på storeknappen. Er mye finere og bedre utsikt på lilleknappen for der er det ikke masse ledninger og store grantrær..Men men : Pito løper litt rundt og koser seg før vi går hjem igjen: Hvilke vei skal vi ta hjem igjen Pito? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 12. September 2005 Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 Masse flotte bilder! Bare koselig med bilder vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 12. September 2005 Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 Fine bilder. Var litt skummelt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 12. September 2005 Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 Bilder.. =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 12. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 Fine bilder. Var litt skummelt der Det bildet hvor jeg skrev "spooky" til det var ikke så skummelt altså! Jeg hadde ALDRI turt å gå igjennom skogen hvis det var så mørkt. Men av en eller annen grunn så ser det mye mørkere ut enn det er når det er skumring og man tar bilder :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 12. September 2005 Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 MMMMmmmm, kantareller!! Jeg elsker sopp! Kanskje jeg skal ta meg en tur opp tilstore knappen og plukke sopp! Kjempe fine bilder! Pito er en knupp som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 12. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 MMMMmmmm, kantareller!! Jeg elsker sopp! Kanskje jeg skal ta meg en tur opp tilstore knappen og plukke sopp! Kjempe fine bilder! Pito er en knupp som vanlig jeg hater sopp men det er kjempeskjønne og se på! Ja du får komme her og plukke kantareller og jeg får komme der og gå på langtur på stranden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 12. September 2005 Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 kjempe flotte bilder =D> kjempegøy å se sånne bildeserier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 12. September 2005 Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 fine bilder... så søt vov du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 12. September 2005 Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 Ja det var kjempefine bilder! Og Pito såå søt da! Så ut som en trivelig tur det der! fiine sopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 13. September 2005 Rapporter Share Skrevet 13. September 2005 Ser ut som dere koste dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 13. September 2005 Rapporter Share Skrevet 13. September 2005 Kjempefine bilder! Bare ta flere du å legg inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lise Skrevet 13. September 2005 Rapporter Share Skrevet 13. September 2005 Kjempe flotte bilder Digitalt kamera er noe jeg ønsker meg helt klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 13. September 2005 Rapporter Share Skrevet 13. September 2005 Kjempe flotte bilder Digitalt kamera er noe jeg ønsker meg helt klart. det er virkelig verdt å ha digitalkamera ass! har det med over alt hvis ikke det pøsregner da .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar