Gå til innhold
Hundesonen.no

rottweiler

marcoograya

Recommended Posts

marco er min nusselige rottis! han er ett og ett halvt år gammel og en vilter litt bjørn :) men han er værdens snilleste. vi trener sammen med puma og aya nesten hver dag..

jeg valgte rottweileren fordi det er fantastisk brukshund og siden jeg er aktiv i hundesporten trengte jeg en hund som må jobbes med.

marco er den beste hunden jeg noen gang har hatt! han har lekelyst og jaktlyst på topp!!!han er den perfekte brukshunden for meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

marco er min nusselige rottis! han er ett og ett halvt år gammel og en vilter litt bjørn :D men han er værdens snilleste. vi trener sammen med puma og aya nesten hver dag..

jeg valgte rottweileren fordi det er fantastisk brukshund og siden jeg er aktiv i hundesporten trengte jeg en hund som må jobbes med.

marco er den beste hunden jeg noen gang har hatt! han har lekelyst og jaktlyst på topp!!!han er den perfekte brukshunden for meg! :D

Ja de er uten tvil brukshunder! Min søster har hatt 4 stk, og de har et meget godt lynne. Stor arbeidslyst, men likevel så rolig og avbalansert synes eg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...