Jump to content
Hundesonen.no

rottweiler

marcoograya

Recommended Posts

marco er min nusselige rottis! han er ett og ett halvt år gammel og en vilter litt bjørn :) men han er værdens snilleste. vi trener sammen med puma og aya nesten hver dag..

jeg valgte rottweileren fordi det er fantastisk brukshund og siden jeg er aktiv i hundesporten trengte jeg en hund som må jobbes med.

marco er den beste hunden jeg noen gang har hatt! han har lekelyst og jaktlyst på topp!!!han er den perfekte brukshunden for meg! :)

marco er min nusselige rottis! han er ett og ett halvt år gammel og en vilter litt bjørn :D men han er værdens snilleste. vi trener sammen med puma og aya nesten hver dag..

jeg valgte rottweileren fordi det er fantastisk brukshund og siden jeg er aktiv i hundesporten trengte jeg en hund som må jobbes med.

marco er den beste hunden jeg noen gang har hatt! han har lekelyst og jaktlyst på topp!!!han er den perfekte brukshunden for meg! :D

Ja de er uten tvil brukshunder! Min søster har hatt 4 stk, og de har et meget godt lynne. Stor arbeidslyst, men likevel så rolig og avbalansert synes eg. :D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...