occurrence Skrevet 16. April 2008 Rapporter Skrevet 16. April 2008 Noen som vet hvor man kan få kjøpt klistremerke ala "Hold avstand, hund i bil" eller lignende? Fikk tilsendt et da jeg ble medlem av NKK, men synes det er veldig lite.
Susa Skrevet 16. April 2008 Rapporter Skrevet 16. April 2008 Vant et fra royal canin på et stevne engang. Så om du ser en royal canin stand på et stevne har de sikkert noen der
Line_ Skrevet 16. April 2008 Rapporter Skrevet 16. April 2008 Siden overskriften sier det jeg også lurer på så "låner" jeg litt av tråden din jeg Noen som vet hva slike papir som man kan printe ut bilklistremerker på koster?
Huldra Skrevet 17. April 2008 Rapporter Skrevet 17. April 2008 Jeg vil også ha sånn! Det fra NKK var jo så lite at de må jo nesten ha kjørt inn i bilen for å se hva som står der... <_<
SoppenCamilla Skrevet 17. April 2008 Rapporter Skrevet 17. April 2008 En sånn en kan også være nyttig noen ganger, føler jeg.
Huldra Skrevet 17. April 2008 Rapporter Skrevet 17. April 2008 En sånn en kan også være nyttig noen ganger, føler jeg. Sånn har jeg tenkt at skulle fantes! Og så gjør den jammen det også, hihi! Nesten sånn at jeg må kjøpe meg en sånn. Apropos: vi ble forresten påkjørt i dag. Vi stod i et slags kryss og ventet på klar vei til å kjøre ut, så ut til å komme en luke, men neida. Det fikk jo ikke bilen bak med seg, og dermed ble det bang og bomp! Aynï var i bur baki bilen men tok ingen skade av det heldigvis. Så ut som om hun bare hadde vært borti tilhengerfeste (som forøvrig har tatt støyten flere ganger). Vi tenkte vi ikke kunne stå og krangle (eh, diskutere) midt i et kryss i morgen-rushet, så vi kjørte av på en bensinstasjon like ved. Men idioten av en sjåfør skulle selvsagt ikke følge etter, og kjørte bare sin vei! Makan! Skulle jammen hatt en sånn finger da! :closedeyes:
SoppenCamilla Skrevet 17. April 2008 Rapporter Skrevet 17. April 2008 Sånn har jeg tenkt at skulle fantes! Og så gjør den jammen det også, hihi! Nesten sånn at jeg må kjøpe meg en sånn. Apropos: vi ble forresten påkjørt i dag. Vi stod i et slags kryss og ventet på klar vei til å kjøre ut, så ut til å komme en luke, men neida. Det fikk jo ikke bilen bak med seg, og dermed ble det bang og bomp! Aynï var i bur baki bilen men tok ingen skade av det heldigvis. Så ut som om hun bare hadde vært borti tilhengerfeste (som forøvrig har tatt støyten flere ganger). Vi tenkte vi ikke kunne stå og krangle (eh, diskutere) midt i et kryss i morgen-rushet, så vi kjørte av på en bensinstasjon like ved. Men idioten av en sjåfør skulle selvsagt ikke følge etter, og kjørte bare sin vei! Makan! Skulle jammen hatt en sånn finger da! :closedeyes: Da skulle man hatt TI fingre! Gaaaaah. Jeg blir så sint! Jeg har tenkt meg ut en setning eller to som jeg gjerne skulle sagt til sånne folk.
12345 Skrevet 30. April 2008 Rapporter Skrevet 30. April 2008 Ja, har tengt på det jeg og. Har altid stillt meg det spørsmålet siden vi fikk hund
Aina&Kaizer Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Skrevet 1. Mai 2008 Hva er vitsen med sånt klistermerke? Folk skal jo holde avstand uansett om det er hunder eller søppelsekker i bilen. Og kanskje hundehatere kjører rett i bilen hvis de vet at det er en hund der. Nei, det var tull. Tror jeg.
Midas Skrevet 19. August 2010 Rapporter Skrevet 19. August 2010 Jeg dytter opp denne tråden. Noen som vet hvor man kan få kjøpt disse merkene?? Jeg har googlet det, men finner ingen.. :icon_redface:
Lola Pagola Skrevet 19. August 2010 Rapporter Skrevet 19. August 2010 Hva er vitsen med sånt klistermerke? Folk skal jo holde avstand uansett om det er hunder eller søppelsekker i bilen. Og kanskje hundehatere kjører rett i bilen hvis de vet at det er en hund der. Nei, det var tull. Tror jeg. Samme tenker jeg, og barn i bilen klistermerker. Synes det er litt småteit jeg, men det er min mening.
Banshee Skrevet 19. August 2010 Rapporter Skrevet 19. August 2010 Når jeg leste overskriften tenkte jeg "Åh, det var lurt! Folk er jo så dumme at de lener seg på bilen eller stikker fingrene inn gjennom vinduer som står på gløtt"
Lola Pagola Skrevet 19. August 2010 Rapporter Skrevet 19. August 2010 Ja til det formålet hadde det vært hakket mer nyttig da, greit med tanke på innbrudd og sånn
Nirm Skrevet 20. August 2010 Rapporter Skrevet 20. August 2010 Jami selger to forskjellige varianter av merker til bil. Både klistremerke og magnetmerke.
Teserere Skrevet 20. August 2010 Rapporter Skrevet 20. August 2010 Samme tenker jeg, og barn i bilen klistermerker. Synes det er litt småteit jeg, men det er min mening. Det er faktisk ganske lurt å ha merket bilen på en eller annen måte hvis man er så uheldig å komme utfor en bilulykke. Da vet redningspersonellet at det kan være hund i bilen, og tar ekstra hensyn til det. Det kan være med på å redde hunden, og det kan være med på at redningspersonellet ikke blir skadet av en hund som er redd.
Lola Pagola Skrevet 20. August 2010 Rapporter Skrevet 20. August 2010 Ja det har du rett i, men jeg ser fortsatt ikke poenget i å ha det der fordi biler skal holde avstand, som andre har poengtert før meg, så skal man holde avstand uansett. Det blir litt sånn "innholdet i min bil er mer verdt enn ditt, derfor må jeg ha et klistermerke".
Bambings Skrevet 20. August 2010 Rapporter Skrevet 20. August 2010 Ja det har du rett i, men jeg ser fortsatt ikke poenget i å ha det der fordi biler skal holde avstand, som andre har poengtert før meg, så skal man holde avstand uansett. Det blir litt sånn "innholdet i min bil er mer verdt enn ditt, derfor må jeg ha et klistermerke". Tatt i betraktning hvor dårlige enkelte er til å holde avstand, synes jeg det er helt OK med en påminnelse. Det handler vel ikke om hvem som er mest verdt her...
Lola Pagola Skrevet 20. August 2010 Rapporter Skrevet 20. August 2010 Neida, var bare litt barnslig satt på spissen. Jeg får bare en litt sånn blærete følelse når folk kjører rundt med en diger lapp i bakvinduet, at det er barn i bilen blabla. Vil man minne på folk at de skal holde avstand, bruk det tusenogtre merket da vel.
Bambings Skrevet 20. August 2010 Rapporter Skrevet 20. August 2010 Neida, var bare litt barnslig satt på spissen. Jeg får bare en litt sånn blærete følelse når folk kjører rundt med en diger lapp i bakvinduet, at det er barn i bilen blabla. Vil man minne på folk at de skal holde avstand, bruk det tusenogtre merket da vel. Det er vel ment for å spille litt på følelsene til folk, noen kjører for nær de foran kun av distraksjon o.l...en liten påminnelse om barn og søte dyr vekker kanskje samvittigheten i større grad enn 1001 - 1002 - 1003 Det er da verdt et forsøk! Hadde folk flest vært bevisst konsekvenser, så er det mange påminnelser som ville vært unødvendige når man tenker over det...
Lola Pagola Skrevet 20. August 2010 Rapporter Skrevet 20. August 2010 Ja ok da, ser den. Er bare bitter og kverulerende i dag
SiriEveline Skrevet 20. August 2010 Rapporter Skrevet 20. August 2010 Syntes det er mye kulere med sånn klistremerke hvor skriften er så liten at bilen må ganske nærme for å lese. Da står det noe ala "Er du klar over at hvis du kan lese dette så er du altfor nærme bilen foran" opplegg, men mye smartere skrevet og med noen greier om hvor ille en selv kan ende i en kræsj. Iditiotisk, men kult!
Ingvild Skrevet 20. August 2010 Rapporter Skrevet 20. August 2010 Syntes det er mye kulere med sånn klistremerke hvor skriften er så liten at bilen må ganske nærme for å lese. Da står det noe ala "Er du klar over at hvis du kan lese dette så er du altfor nærme bilen foran" opplegg, men mye smartere skrevet og med noen greier om hvor ille en selv kan ende i en kræsj. Iditiotisk, men kult! Eh ja, veldig kult å "lokke" sjåføren bak så klin oppi bakluka di at du nesten kan lukte hva han eller hun spiste til middag, mens du samtidig oppfordrer sjåføren til å konsentrere seg om å lese en bitteliten skrift mens dere begge suser avgårde i åtti og vips der kom det et rådyr over veien så du bremser ned, men det gjør ikke den bak, for den er jo fullt opptatt med å lese fakta om hvor ille det kan gå om man kræsjer, og har dermed ikke tid til slike bagateller som å følge med på trafikkbildet... For å sette det litt på spissen.
Fantasia Skrevet 20. August 2010 Rapporter Skrevet 20. August 2010 Jeg dytter opp denne tråden. Noen som vet hvor man kan få kjøpt disse merkene?? Jeg har googlet det, men finner ingen.. De selger hund i bil merker på nettdyret.no
Midas Skrevet 20. August 2010 Rapporter Skrevet 20. August 2010 Tydeligvis mange som synes dette er teit, men jeg synes den påminnelsen er grei å ha i bakruta. Så det jeg lurte på var hvor de selger disse, og ikke hvor mange som synes det er idiotisk
SiriEveline Skrevet 20. August 2010 Rapporter Skrevet 20. August 2010 Eh ja, veldig kult å "lokke" sjåføren bak så klin oppi bakluka di at du nesten kan lukte hva han eller hun spiste til middag, mens du samtidig oppfordrer sjåføren til å konsentrere seg om å lese en bitteliten skrift mens dere begge suser avgårde i åtti og vips der kom det et rådyr over veien så du bremser ned, men det gjør ikke den bak, for den er jo fullt opptatt med å lese fakta om hvor ille det kan gå om man kræsjer, og har dermed ikke tid til slike bagateller som å følge med på trafikkbildet... For å sette det litt på spissen. Derfor jeg skrev idiotisk Er helt enig med deg, det er jo nesten livsfarlig, eller kan være ihvertfall!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar