Gå til innhold
Hundesonen.no

Dash and Splash

bardmand

Recommended Posts

Det der er jo veldig populert i statene, men heter vel dog diving eller noe sånt der. Min aussie hadde elsket det! :| Men, tror ikke det hadde blitt så himla stort her på berget hvor vinteren er lengre enn someren (i alle fall her i nord).

Edit: Hundefolk begynner jo å bli litt latere nå enn de var før (har jeg inntrykk av), og hundesporter som ikke "krever" så mye av eier blir mer og mer populært, så, hvem vet om noen år?

Jeg synes forøvrig det er en ypperlig treningsform å la bikkja svømme etter pinner på sommeren;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noen vise dette til Bridie og overtale henne til å tro på at det faktisk ER kult å hoppe i vannet?? Hu løper uti, men å hoppe fra brygge? niksneida!

Dere får komme nordover igjen en tur, så kan Lyng lære henne hvordan det skal gjøres :P Han har jo forøvrig lovt å lære henne hvordan hun kan kamuflere seg i gjørme.. så hvorfor ikke lære å stupe etterpå? :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får komme nordover igjen en tur, så kan Lyng lære henne hvordan det skal gjøres :ahappy: Han har jo forøvrig lovt å lære henne hvordan hun kan kamuflere seg i gjørme.. så hvorfor ikke lære å stupe etterpå? :icon_redface:

hehe, egentlig så burde han lært henne det med det samme syns jeg, FØR hu sku inn i bilen! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...