Gå til innhold
Hundesonen.no

Er du homofil/bifil/hetrofil?

PsychoLynx

Homofil/hetrofil/bifil??  

190 stemmer

1. 1. Er du homofil, hetro eller bi??

• Homofil/lesbisk
      5
    • Bifil
      17
    • hetro
      161
    • Vet ikke/usikker
      7

Recommended Posts

• Svar 170
  • Created
  • Siste svar
Jeg er ikke helt sikker på hva slags "konsekvenser" det kan få å si hva slags seksuell legning man har? Det er så vidt jeg veit forholdsvis stuereint å være både homse, lesbe eller bifil i våre dager, liksom?

"konsekvenser" ble tydeligvis helt feil ord å ta i bruk. Det jeg mente var at man skal tenke seg om før en legger ut noe på internett. Dette fordi det blir liggende til evig tid OG uavhengig av hva tråden handler om, så gjelder dette mye mer enn legning (som du også påpeker lengre nede).

Men om en skulle tenke slikt om alt og alle spørsmål så kunne mann jo aldri gjort eller svart på noe?

Tenker på hvor mye jeg har gjort i min ungdom uten å ha en fjærnest tanke om hvilke konsekvenser det ville få...men det er ikke noe jeg ville ha ugjort. Det er vell slike ting vi bygger vår personlighet på ? erfaringer.... det var nå min tanke. :icon_redface:

Lise... når du var ungdom så pleide du vel også å plapre løs om alle disse tingene du gjorde på internett? Ja, for du er jo ikke en dag over tyve- ikke sant? ;P Det er en helt annen tid ungdommene vokser opp i nå serru :wub:

hvorfor skulle det ikke være egnet å stå fram som bilfil ,lesbisk eller homofil ?

er det noe å skjemmes over?

Det er jo medfødt og det forandrer seg liksom ikke med årene.... :ahappy:

Nei, dette er jo helt sant. Imidlertid, så prøver jo folk seg frem uavhengig av hvilken legning de har. Spesielt i den mest sårbare tiden av ungdommen. Og det er jo absolutt ikke noe galt i det, men må vi være så fryktelig opptatt av at de "må" sette et navn på det? Man kan da fint ha kost seg med en av samme kjønn når en var yngre uten at det automatisk betyr at du enten er bi eller homofil?

Og nei, det er jo ikke noe å skjemmes over, men samtidig- man trenger heller ikke å putte etiketter på opplevelsen heller.

Og ser at 2ne mener at "advarselen" kom i feil tråd. Vel, jeg vil anta at det er vanskelig å minne folk på det i "akkurat nå" tråden. Litt fordi det faktisk ikke er alle som skriver i den tråden- men også fordi den tråden er ueeeeendelig lang og ikke alle som gidder å lese igjennom alle de nye innleggene som har "formert" seg siden sist besøk :P Da er det jo unektelig mer lett å "nå" folk i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ser at 2ne mener at "advarselen" kom i feil tråd. Vel, jeg vil anta at det er vanskelig å minne folk på det i "akkurat nå" tråden. Litt fordi det faktisk ikke er alle som skriver i den tråden- men også fordi den tråden er ueeeeendelig lang og ikke alle som gidder å lese igjennom alle de nye innleggene som har "formert" seg siden sist besøk :icon_redface: Da er det jo unektelig mer lett å "nå" folk i denne tråden.

Det var ikke akkurat nå-tråden jeg mente den burde kommet i :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært innpå tråden her siden den ble startet opp, men måtte lese igjennom alle innleggene nå... Og må bare si at jeg har måtte trekke på smilebåndet og le fler enn en gang :ahappy: En festlig liten tråd dette ja :P

Og så bra at alle virker enige om ett par ting hvertfall, uansett legning så er vi alle mennesker, og det er personligheten og ikke legningen som avgjør om man liker å være i lag med noen uansett! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært innpå tråden her siden den ble startet opp, men måtte lese igjennom alle innleggene nå... Og må bare si at jeg har måtte trekke på smilebåndet og le fler enn en gang :P En festlig liten tråd dette ja :P

Og så bra at alle virker enige om ett par ting hvertfall, uansett legning så er vi alle mennesker, og det er personligheten og ikke legningen som avgjør om man liker å være i lag med noen uansett! :ahappy:

Enig med deg. Det er mange fine fornuftige mennesker her på sonen. koooooselig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...