MonicaT Skrevet 8. April 2008 Rapporter Skrevet 8. April 2008 Jeg skal handle inn en del VH. Har tidligere brukt nr 25 og vært fornøyd med den. Hører mange skryte av at nr 33 er bedre. Hva synes folk her inne, hvilket av dem er best ? ( min hud spiser alt ) Innbiller meg at den med fisk er sunnere, men kanskje jeg er helt på jordet ? Tenker på Omega3 osv
MartineH Skrevet 8. April 2008 Rapporter Skrevet 8. April 2008 Jeg bruker 25, orker ikke lukta av 33. Syns hundene lukter mer også. Istedet tilsetter jeg fiskeolje, resultatet blir tilnærmet det samme er min erfaring.
helle Skrevet 8. April 2008 Rapporter Skrevet 8. April 2008 Hvilken er de forskjellige igjen? Jeg bruker den uten fisk i alle fall.. Hunden min liker ikke den med fisk.
LeneG Skrevet 8. April 2008 Rapporter Skrevet 8. April 2008 Jeg kjøpte masse forskjellig sist jeg. Tenkte det var bra med litt variasjon.
bcFame Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Skrevet 1. Mai 2008 Vom & Hundemat leverer 3 fullverdifor: Hundemat m/laks ( nr 25), Sprint og valpefor. Hundemat ( nr 33) KAN benyttes som fullfor om en omegakilde tilsettes. I dette foret er fisken fjernet, og dermed også omegaen. kan erstattes med evt Selolje som også leveres av V&H, Du kan lese mer om V&H på http://jaroshund.no
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar