Car00line Skrevet 7. April 2008 Rapporter Share Skrevet 7. April 2008 Da kan jeg lage meg en tråd her Jeg har bestilt en finsk lapphund jente fra kennel Skottbekken. Hun er født 22. Februar og er i et kull med 5 andre valper. 2 jenter og 4 gutter. Og hun blir hentet enten 18. eller 19. april! Gleder meg sykt mye! Har kjøpt inn tekstilbur, leker, tepper. Ellers har besten min matskåler, bånd og børster. Så nå er jeg klar, og må bare vente på den store dagen. Og dagene er plutselig blitt så laaange..av en eller annen rar grunn Har meldt henne på valpekurs også Bilder av bamsejenten min <3 (ca 4-6 uker her) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 7. April 2008 Rapporter Share Skrevet 7. April 2008 Så skjønn! Så bra du har medlt dere på kurs allerede Er det sånn at du skal dele henen med noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 7. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. April 2008 Mm, veldig flaks, det begynner jo når jeg får henne Ellers måtte jeg utenbygds for å finne et. Neida, jeg skal ha henne helt for meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 7. April 2008 Rapporter Share Skrevet 7. April 2008 Så nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 7. April 2008 Rapporter Share Skrevet 7. April 2008 Så nusselig liten pelsdott! Ser så myke og gode ut! Lykke til med henne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 7. April 2008 Rapporter Share Skrevet 7. April 2008 Så søt hun var Lykke til og ta vare på valpetiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 8. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2008 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 20. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Da er Keela kommet hjem Så her er et bilde jeg tok av henne igår Er hun ikke nydelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Kjempe skjønn! Gratulerer så mye med vesla hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Søteste (OT: Vi kan møte dere i 6 tiden i dag hvis du kan Skal til Svandalen nå, så er ikke hjemme før 4-tiden. ) Kos deg med søteste valpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Gratulerer! Lykke til med lille Keela Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susanne&Tapper Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Ho var kjempe skjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristina86 Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Så utruleg skjønn ho var! Har sjølv ein finsk lapphund-gutt på 1 år frå Lappejentas kennel, så eg MÅTTE jo berre kommentere på bildene dine Keela ser forresten akkurat ut som min Heino då han var så liten. Akkurat samme fargane! Han har imidlertid mørkna mykje med tida, men slik er det jo med finske lapphundar - dei forandrar jo eindel på fargen etterkvart som dei veks til! Lukke til med kvalpen, de kjem nok til å få det moro Du har iallefall valgt ein hunderase som er både ufatteleg nydeleg å sjå på, som kan brukast til absolutt alt, og som er verdens snillaste! hehe.. Uansett så er det artig å "treffe" fleire lapphundeigarar her på nettet - det er altfor få av oss! ..Heino har forresten eiga heimeside, så er det berre til å stikke innom dersom du har lyst til å sjå bilete av han eller lese om kva me driv på med! (http://heino.awardspace.com) -Kristina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 Så sinnsykt hærlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fantasia Skrevet 21. April 2008 Rapporter Share Skrevet 21. April 2008 Kjempe herlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kohe Skrevet 21. April 2008 Rapporter Share Skrevet 21. April 2008 Utrolig søt liten bamse det der. Flott individ fra en flott rase! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 5. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2008 Hihi, takk Blir så glad for slike kommentarer Nå er hun blitt 10 uker og hun er fortsatt en ekte ulldott Vakre jenten min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 5. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2008 Gosj, så nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 5. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2008 Så mye hun har vokst! Kjempesøt er hun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 5. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2008 Takk Ja, hun har det. Så har hun begynt å få en V mellom øynene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristina86 Skrevet 5. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2008 Så stor ho har blitt! Og fortsatt like nydeleg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 6. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2008 Mm Hun er det Så fin Heino er! Finske Lapphunder er verdens nydeligste rase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristina86 Skrevet 6. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2008 Finske Lapphunder er verdens nydeligste rase Kunne ikkje vore meir enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 7. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2008 Så ufattelig nydelig og søt liten tass. Blir helt forelsket, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 8. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2008 Hihi, takk Nå har hun lært seg sitt også, flinke jenten min <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar