Gå til innhold
Hundesonen.no

Imagecopy Dancing Engine - Lilla

Miriam

Recommended Posts

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar
Jeg klarte også å fange det lille nurket på noen bilder når Miriam og lille Lilla var innom på jobb :D

*klippe bort bilder*

Sukk.. For en liten hjerteknuser :)*forelska*

Uh :P Tusen takk for de superflatterende bildene *ler* Dobbelthake og greier :rolleyes:

Åh, søteste! :) Men lita er hun jo ikke, hun er jo stor! :P Såå herlig med de ørene! Et som ligger og et som står litt? :P

Ja, hun har ett ståøre og et som står sånn innimellom *ler* Som f.eks. i går da vi skulle ta T-banen for første gang, da reiste hun det andre øret også i det T-banen kom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig nydelig jente! De er så søte med vippeører :) Jeg sneket litt rundt på sonen og kikket i trådene om dette kullet, har halvbroren til Lilla så syns det er kjempespennende å følge med :) Måtte nesten skrive og gratulere, du kommer nok til å få det kjempegøy med henne, Shadowbarn ser visst ut til å være ganske så aktive små krabater :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig nydelig jente! De er så søte med vippeører :D Jeg sneket litt rundt på sonen og kikket i trådene om dette kullet, har halvbroren til Lilla så syns det er kjempespennende å følge med :) Måtte nesten skrive og gratulere, du kommer nok til å få det kjempegøy med henne, Shadowbarn ser visst ut til å være ganske så aktive små krabater :P

Så kult! :) Moro å se flere fra "slekta" her inne :P

Hihihi, ja, valpeører er det søteste. Jeg syns My får så søte ører når hun tar dem litt bakover, da får hun jo sånne rosenører eller hva det heter! :P

Ja :P Aussieører er også kjempesøte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempesøt! :) Men har hun ikke bein? Siden du har henne på armen hele tiden. :D

Takk :) Og jeg har henne ikke på armen hele tiden, det bare ser sånn ut på bildene *ler* Hun har jo ikke tid til å være i ro, så hun er enklere å ta bilder av når hun er på armen. Pluss at folk i Oslo sentrum ikke er flinke til å se seg for i det hele tatt :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Og jeg har henne ikke på armen hele tiden, det bare ser sånn ut på bildene *ler* Hun har jo ikke tid til å være i ro, så hun er enklere å ta bilder av når hun er på armen. Pluss at folk i Oslo sentrum ikke er flinke til å se seg for i det hele tatt :rolleyes:

De blir veldig flinke til å se seg for når jeg kommer med Baghera. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, valget var ganske opplagt for meg etter å ha sett bilder av Cane (:blink:), og møtt Loke og en del andre belgere :lol: Jeg har siklet masse på bildene av Cane, han er en feiende flott mann!

Jeg sliter fortsatt med den der altså..det påstås nemlig at han ikke er en særlig god reklame for rasen når han står og hopper-mongo opp og ned av lykke flere timer i strekk...

Hun er nyyyydelig *sikle*

Jeg er så misunnelig at jeg nesten blir sur...den som bare hadde hatt en sånn liten, myk og uskyldig svarting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter fortsatt med den der altså..det påstås nemlig at han ikke er en særlig god reklame for rasen når han står og hopper-mongo opp og ned av lykke flere timer i strekk...

Hun er nyyyydelig *sikle*

Jeg er så misunnelig at jeg nesten blir sur...den som bare hadde hatt en sånn liten, myk og uskyldig svarting :lol:

Menneh... Det er helt sant, skjønner du! Loke klarte å sjarmere meg han :blink: Selv om Josie ikke var helt enig i at han er en kul kar på den festen *ler*

Så herlig! :P Gleder meg skikkelig til den dag jeg får hilse på lille søtnosen!

Du får komme til Oslo og besøke oss en gang :P Jeg vil kosemose på Elwira, og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!! NYYYYDELIG hun er, Miriam!! :flowers::P

Gleder meg masse til å møte henne! For hun SKAL jeg møte før hun blir for stor :P hehe. Hvordan går det med henne og Josie? Regner med at Josie er flink som vanlig :P Jeg roper ut neste gang jeg er i Oslo, for da skal vi møtes :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er SÅ søt! :lol: Og så trygg og snill, jeg vurderte å løpe til bussen og ta henne med meg hjem når jeg passet på dem på fredag :lol:

Skal ta med kamera etterpå jeg, så kan vi se om vi får knipset enda mer bilder av babytrollet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får "dobbelposte" litt jeg da...

Her er noen bilder av den søte lille damen, bildene er tatt på mandag :whistle:

0001.jpg

Hun er SØT altså!

0008.jpg

Marsjere kan hun også :icon_redface:

0009.jpg

0010.jpg

0014.jpg

Veeeeldig nysgjerrig på Norma sin pinne..

0016.jpg

Man skal tidlig krøkes.. Her følger hun nøye med på Josie-trening, og plukker sikkert opp mange nyttige tips!

0017.jpg

0018.jpg

0019.jpg

"Uuææh, hva er det for ett merkelig brunthvitt monster??"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Så klart vil jeg det, og jeg takket jo for innspillet om å ha eget teppe i sofaen til hunden, det var en god idé
    • Nå nærmer det seg 1,5 år siden det ble stille i huset, og det er på tide at noen andre får glede av hundeutstyret og bøkene jeg har. Her er Finn-annonsene jeg har lagt ut: Hurtta Lifeguard sele rosa, størrelse 90, ubrukt: https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/390107305 Diverse apportbukker, rosa rute med hvitt bånd og neseprøver: https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/390101594 Diverse hundebøker: https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/388869585 Jeg har et pent brukt tøybur til salgs. Det har vært brukt 5-6 ganger på utstillinger og konkurranser til groenendael-tispe. Kan hentes i bergensområdet. Ta kontakt om du er interessert, så sender jeg bilder og detaljer. Jeg har også Vari Kennel Ultra Fashion størrelse large til salgs. Må hentes i bergensområdet (sentrum/Åsane). Det er mye brukt, og har blant annet reist fra USA til Norge med hund i. Så det bærer preg av å være brukt. Ta kontakt om du vil vite mer om buret og få bilder av det. Det er denne fargen:
    • I prinsippet tenker jeg at så lenge det er en god raseklubb så har de en oversikt over oppdrettere som følger deres retningslinjer. Men det er mye rart i hundeverdenen, og det kan være ulike årsaker til at en oppdretter ikke er med der. Det er uansett et ok sted å starte, tenker jeg. Fikk ihvertfall et godt inntrykk av nettsidene deres og informasjonen der. Ellers finner du mange gode råd om både kjøp, kontakter og valpetiden om du søker litt rundt på forumet her. Det ligger mange år med samlet erfaring rundt om. Lykke til!
    • Tusen takk for tipset! Magefølelse er kjempevanskelig 😅 når er den reell, og når er det bare sider ved den andre parten man ikke setter pris på, og som man reagerer på?  Jeg kan nok bruke litt mer tid på puddelklubben sine sider. I dag blir det fort facebook og Instagram siden det er så visuelt og lett tilgjengelig, men går sikkert glipp av en del gode oppdrettere ved å ikke tenke at man kan ringe rundt litt.  Til mitt forsvar er det første gang jeg skal kjøpe rasehund, så jeg vet ikke helt hva jeg driver med 🙈
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...