Gå til innhold
Hundesonen.no

Imagecopy Dancing Engine - Lilla


Miriam

Recommended Posts

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar
Hehe, jeg skjønner hva du mener :) Det uttales som fargen lilla, og ikke som svenske "lilla"...

Hehe.. ;)

Så bra.. Jeg må ærlig innrømme at jeg synes fargenavnet klinger mye bedre enn "liten" på svensk liksom. Hun der kommer til å bli ei vakker jente med et nydelig navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. :)

Så bra.. Jeg må ærlig innrømme at jeg synes fargenavnet klinger mye bedre enn "liten" på svensk liksom. Hun der kommer til å bli ei vakker jente med et nydelig navn!

Åh, tusen takk ;) Akkurat nå ligger hun i fanget mitt og gnager på et griseøre med de syyylskarpe piraja-tennene sine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :) Du har masse å glede deg til! Har du MSN, forresten?

Ikke på MSN nei, men jeg har forstått at dette er noe jeg bare <_<

Legger stadig merke til litt løftede øyebryn når jeg sier at jeg ikke har det *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på MSN nei, men jeg har forstått at dette er noe jeg bare <_<

Legger stadig merke til litt løftede øyebryn når jeg sier at jeg ikke har det *ler*

Hihi, ja du "" :) Neida, tenkte bare at det er lettere å skravle der enn her... Du får si ifra hvis du skaffer deg MSN, da, er alltid moro å følge andre valper fra samme kull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja du "" :P Neida, tenkte bare at det er lettere å skravle der enn her... Du får si ifra hvis du skaffer deg MSN, da, er alltid moro å følge andre valper fra samme kull :)

Jepp - gir beskjed :) - har jo egentlig "forpliktet" meg til å opprette en blogg også

*vi snakker press fra tispeeier ;) *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på MSN nei, men jeg har forstått at dette er noe jeg bare <_<

Legger stadig merke til litt løftede øyebryn når jeg sier at jeg ikke har det *ler*

MSN er lurt :)

EDIT: *ler* Ja, blogg og MSN er kjempelurt, syns jeg ;) Ikke noe press fra tispeeier i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått den ære av å kline med Lilla, herregud noe så nuuudelig! Og ja det er offesielt, jeg er forelsket :P Stakkars Miriam fikk jo nesten ikke ha valpisen sin i fred :P

Noen bilder, ikke helt best kvalitet da de er tatt med mobilen, men det får bare gå ;)

Sove på armen til tante (og legg merke til hvor fiiint sort og råååsa er sammen da :P )

DSC00875.jpg

DSC00876.jpg

Lurer på hva denne blinkingen er

DSC00878.jpg

Vi tasset opp på dyrebutikken, ganske skuffet over at de ikke hadde lilla halsbånd da men, oki liksom... Jeg måtte jo bare sjekke hvordan reaksjonen på kaninene var og den var omtrent sånn: :P Søteste

DSC00879.jpg

DSC00881.jpg

DSC00883.jpg

Disse ble nedstirret

DSC00884.jpg

Fiskene fikk omtrent lik reaksjon, nesten litt sånn skrekkblandet fryd :P

DSC00885.jpg

Hei, dama, drit i å legge meg på ryggen a! :)

DSC00887.jpg

Dumdidum

DSC00888.jpg

Dette var reaksjonen hennes mens tbanen føyk fram og tilbake, trøtteste bebisen

DSC00890.jpg

Mor og barn på bytur

DSC00891.jpg

De skal tidlig krøkes (sjekk skiltet i bakgrunnen :) )

DSC00892.jpg

Har jeg sagt at jeg er forelsket...? *pønske ut en måte å stjele Lilla uten at noen merker det*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove på armen til tante (og legg merke til hvor fiiint sort og råååsa er sammen da :) )

Hah! Det har jeg sagt lenge jeg! Mammaen hennes har råååååsa plysj i halsbåndet sitt hun :)

Vi tasset opp på dyrebutikken, ganske skuffet over at de ikke hadde lilla halsbånd da men, oki liksom... Jeg måtte jo bare sjekke hvordan reaksjonen på kaninene var og den var omtrent sånn: :D Søteste

DSC00879.jpg

DSC00881.jpg

Ikke for å være ekkel, men de kaninene med små runde ører kalles marsvin :P

Har jeg sagt at jeg er forelsket...? *pønske ut en måte å stjele Lilla uten at noen merker det*

Lykke til med det, liksom.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Det har jeg sagt lenge jeg! Mammaen hennes har råååååsa plysj i halsbåndet sitt hun :P

Fiiineste mamsen det tenker jeg! Og ja det er bittelitt sårt for meg at jentene mine ser bare teite ut i rååååsa :D

Ikke for å være ekkel, men de kaninene med små runde ører kalles marsvin :P

Det var nå kaniner hun nistirret på da så.. :)

Lykke til med det, liksom.. hehe

I know, det er en grunn for at jeg må pønske på det liksom :)

Ja! <_< Ingen skal få stjele fineste bebisen

Nuh, vel.. La meg omformulere meg bittelitt da, bare låne henne på ubestemt tid? :P Eller, jeg gjør kanskje lurt i å vente til hun er ferdig med den oppskrytte valpetiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...