Gå til innhold
Hundesonen.no

Boerboelen Diva


Karina+cathy

Recommended Posts

Herregud, så SVÆR! Hu kan ikke hete Diva nå lenger vel. :D

Men søt er hu da!

Jo vist kan hun hete Diva :P selv om det er lite som passer,hun sigler som en foss og ellers så skulle nok en liten pomme heller hete Diva,men valgte navnet av ironiske grunner :P ...men hun er ikke så stor som det ser ut som altså,hun er ca 65-70 i

skulder høyde og rundt 60kg

Kunne ikke vært mere enig en at hun er flott,hun er mors lille gull :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, tantes nydelige Diva gulljente!

Men du, Diva er en stor hund :)

Vi må snart ut på tur igjen så Molly kan få løpt litt sammen med undersåttene sine og Easy vil gjerne dykke i Divas munn igjen,hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, tantes nydelige Diva gulljente!

Men du, Diva er en stor hund :wub:

Vi må snart ut på tur igjen så Molly kan få løpt litt sammen med undersåttene sine og Easy vil gjerne dykke i Divas munn igjen,hehe :icon_redface:

Næsj Diva er ingen stor hund...eller er hun det :ahappy:

Ja Diva kunne hatt godt av å møte sjefen over alle sjefer igjen,så hun kunne ha kommet seg ned fra sin høye hest og Easy må bare dykke i Divas munn,den vann kilden går aldri tom...vi trenger aldri å ha med oss vann på tur lenger så lenge vi har Diva med,hun er en vandrende brønn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Tror du hun vil leke med doffen igjen snart da? :lol: eller er hun blitt så stor nå kanskje at hun bare tråkker over han :)

Ja det vil hun sikkert:)han er så rask at hun klarer aldri å få tatt han igjen om hun aldri så gjerne ville :) Men nå må hun holdes i ro en liten stund siden hun ble kastrert på torsdag,noe hun selvfølgelig bare er noe tull for hun kunne ikke ha brydd seg mindre om både sår og sting :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aysha Var tanta mi sin :lol:

Kjempe pen Diva er assa ;D

Ligner mye på pappan sin :rolleyes:

Så gøy at du kjenner til moren til Diva,hvordan var hun i gemytt osv og hvorfor har hun henne ikke lenger?

Ja Diva er en grom jente,jeg syns selv hun er noe av det fineste,men alle syns vel best om sin egen :D

Ja hun har mye etter sin far,men broren som vi gjevnlig treffer er en tro kopi av faren sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du kjenner til moren til Diva,hvordan var hun i gemytt osv og hvorfor har hun henne ikke lenger?

Ja Diva er en grom jente,jeg syns selv hun er noe av det fineste,men alle syns vel best om sin egen ;)

Ja hun har mye etter sin far,men broren som vi gjevnlig treffer er en tro kopi av faren sin

Ja, jeg er veldig glad i henne, hun er en Godjente uten like :( men desverre ble hun litt for skarp for tante.. Så nå bor hun hos en svensk boerboel oppdretter (Philip Nilsson, NorthStar Boerboel In Sweden) Det er bilder og annet div. på siden til Finn HER , gå på: våre hunder>> Norboerboel Aysha.

Aysha er veldig bra i gemyttet, det står også på siden ;D

Kommer du på Treffen på Tyrihem 6-8 juni da? :lol:

EDIT: obs :P ble litt rot det der :S Jaja xD

EDIT (igjen) : Legger ved noen bilder :(

i319535114_70197_5.jpg

i319535115_65039_5.jpg

i319535119_84574_5.jpg

i319535118_60097_5.jpg

i319535117_12644_5.jpg

i319535116_33041_5.jpg

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er veldig glad i henne, hun er en Godjente uten like :( men desverre ble hun litt for skarp for tante.. Så nå bor hun hos en svensk boerboel oppdretter (Philip Nilsson, NorthStar Boerboel In Sweden) Det er bilder og annet div. på siden til Finn HER , gå på: våre hunder>> Norboerboel Aysha.

Aysha er veldig bra i gemyttet, det står også på siden ;D

Kommer du på Treffen på Tyrihem 6-8 juni da? :D

EDIT: obs ;) ble litt rot det der :S Jaja xD

Hva mener du med skarp?har lest litt om henne,men det er liksom ikke det samme å lese som å høre det fra andre,sanheten kan gjerne være pynta litt vist du skjønner :lol:

Jeg har fryktelig lyst til å komme,men jeg må se det litt ann,Diva blei sterilisert om torsdag og så skal hun operere ut en tann den 3 juni,men vist hun er i like bra form som jeg tror hun vil være og vist jeg får barnevakt så tror jeg nok jeg kommer en tur på lørdagen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med skarp?har lest litt om henne,men det er liksom ikke det samme å lese som å høre det fra andre,sanheten kan gjerne være pynta litt vist du skjønner :lol:

Jeg har fryktelig lyst til å komme,men jeg må se det litt ann,Diva blei sterilisert om torsdag og så skal hun operere ut en tann den 3 juni,men vist hun er i like bra form som jeg tror hun vil være og vist jeg får barnevakt så tror jeg nok jeg kommer en tur på lørdagen :(

det jeg mener med at hun var litt skarp, var at hun ville passe veldig på 'sitt' territorium liksom xD og da mener jeg huset, og gårdsplassen rund :( Hun var veldig til å passe på oss også, så hun ble litt 'furten' når tante skulle hilse på andre hunder da liksom :P rett og slett litt sjalu :D

Det er jo veldig koselig å være på treff ;D Aysha kommer helt sikkert ;) Jeg og tanta mi (og kanskje sønnen hennes) kommer sansynlighvis på lørdag, og blir over til søndag, men de fleste er jo der så lenge som mulig :P

Får håpe det kommer til å gå bra med Diva da, og at du får tak barnevakta :P

Hvorfor ble hun sterilisert ?

Ps: la ut noen bilder i forrige innlegg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg mener med at hun var litt skarp, var at hun ville passe veldig på 'sitt' territorium liksom xD og da mener jeg huset, og gårdsplassen rund :D Hun var veldig til å passe på oss også, så hun ble litt 'furten' når tante skulle hilse på andre hunder da liksom ;) rett og slett litt sjalu :lol:

Det er jo veldig koselig å være på treff ;D Aysha kommer helt sikkert :( Jeg og tanta mi (og kanskje sønnen hennes) kommer sansynlighvis på lørdag, og blir over til søndag, men de fleste er jo der så lenge som mulig :P

Får håpe det kommer til å gå bra med Diva da, og at du får tak barnevakta :P

Hvorfor ble hun sterilisert ?

Ps: la ut noen bilder i forrige innlegg :(

Diva er ikke skarp på det viset,hun kan boffe litt,men samtidig er alle hjertelig velkommen hos oss og di blir godt tatt i mot med kyssing og hopping,noe ikke alle kan like..skjønner ikke det :P men sjalu kan hun også være,Diva er mer skarp mot "svake" og usikkre hunder og kan da tyne di litt

Diva blei sterilisert pga inbildt svangerskap og at hun var da aggresiv når hun hadde løpetid og innbildt svangerskap og siden hun har allergi og skulle brukes til avl så var det like greit å gjøre det...Diva har det bra hun tåler en støyt og litt til:)

Får satse på at jeg kan klare å få det til,hadde vært morro,vist ikke så tar vi det til neste år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diva er ikke skarp på det viset,hun kan boffe litt,men samtidig er alle hjertelig velkommen hos oss og di blir godt tatt i mot med kyssing og hopping,noe ikke alle kan like..skjønner ikke det :D men sjalu kan hun også være,Diva er mer skarp mot "svake" og usikkre hunder og kan da tyne di litt

Diva blei sterilisert pga inbildt svangerskap og at hun var da aggresiv når hun hadde løpetid og innbildt svangerskap og siden hun har allergi og skulle brukes til avl så var det like greit å gjøre det...Diva har det bra hun tåler en støyt og litt til:)

Får satse på at jeg kan klare å få det til,hadde vært morro,vist ikke så tar vi det til neste år:)

Aysha hadde også inbildt svangerskap, men dette kom løpetiden etter hun hadde fått kullet med valper :lol:

Ja, vi får satse på det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
    • Han får typisk siste måltid i 20-tiden, og da er det oppbløtet, så han får i seg mye væske da. Har tenkt at dette kanskje er litt for seint og at han da får full blære en gang midt på natten. Vi legger oss ca. 22:30 og står opp klokken 07, så det er jo over 8 timer. Men som sagt har han jo klart dette fra han var 2 måneder gammel, så jeg syns det er rart at nå som han er større, så skal han plutselig ikke klare å holde seg lenger. Ja, jeg er streng på at det er kun ut for å tisse og bæsje. Han får ikke begynne å leke med pinner osv. Han sovner fort igjen etter å ha vært på do, så det er bra! 
    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...