Gå til innhold
Hundesonen.no

Er vi mange ?

lise og bajas

Recommended Posts

• Svar 257
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Kan ikke på lørdagen jeg. Skal sitte lammingsvakt hele fredagsnatta og er sikkert veldig trøtt hele lørdagen, har derfor tenkt å sove -_-

Guest Christine
Skrevet

Supert, Kristin!

Kan ikke si 100% at jeg kan enda, men slenger ut svar i morgen :lol:

Skrevet

Hmm.. vet ikke helt hvor jeg skulle legge denne, men noen av de bildene jeg tok på hundetreff sist tirsdag ligger i alle fall ute i galleriet på hjemmesiden nå. :P

Skrevet
Hmm.. vet ikke helt hvor jeg skulle legge denne, men noen av de bildene jeg tok på hundetreff sist tirsdag ligger i alle fall ute i galleriet på hjemmesiden nå. :P

Artige bilder :P

Skrevet
Kommer du på tirsdagen også eller?

Spør du meg? Jeg vet ikke helt, hadde egentlig ikke tenkt det, men..

Skrevet
Typisk da, når jeg skal prøve å få det til (spesielt for å møte deg og Bajas) kommer dere ikke.. :)

om du har lyst så kan vi jo møtes på dagtid om du har mulighet?

Skrevet
om du har lyst så kan vi jo møtes på dagtid om du har mulighet?

Joda, men går jo på skole, og kommer meg ikke hjem før i 5 tiden om ettermiddagen..

(men vi kan jo sende PM, så slipper alle å lese alt dette.. :) )

Skrevet
Joda, men går jo på skole, og kommer meg ikke hjem før i 5 tiden om ettermiddagen..

(men vi kan jo sende PM, så slipper alle å lese alt dette.. :) )

hehe...blir vanskelig å få det til på kveldstid denne uka. torsdag eller fredag er en mulighet faktisk

Skrevet

spent på bajas jeg også... Hmm.. Fikk ikke til å komme på hundetreffet forrige tirsdag. Og blir noen uker til Bonita og jeg kommer oss på treff.

Men om du har mulighet til å treffes en dag er det bare å rope ut..

Skrevet
spent på bajas jeg også... Hmm.. Fikk ikke til å komme på hundetreffet forrige tirsdag. Og blir noen uker til Bonita og jeg kommer oss på treff.

Men om du har mulighet til å treffes en dag er det bare å rope ut..

om du har mulighet på dagtid så kan vi jo møtes en plass på fredag?formiddag?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
    • Hvilke hunderaser er vanskeligst å ha løse utenom båndtvangen? Sikkert de med mye jakt. Men hvilke?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...